Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---*---*---* Huhtitoiveet, vko 34 ---*---*---*

18.08.2008 |

Huomenta!

Uutta viikkoa taas pukkaa, vaikka huhtikuun viimeisiä laskettuja aikoja tässä kai jo jaellaan ;)

PALJON ONNEA naperotx4 plussasta!! EIköhän se viiva tuosta vaan vahvistu :)

Tätin riivaamille tsemppiä uuteen kiertoon.

Napelle peukut pystyyn ja toivotaan, että kaikki on ok! Eiköhän tuommoinen pikku-tuhertelu ole ihan ok kun ei verta suoranaisesti tule. *Halitus* kuitenkin!

Minä se taas testasin tänä aamuna negan joten huhtikuun vauvaunelmat alkavat ropista... menkkoja tässä odotellaan, jos sitten ensin kuussa :)

t. Mannaryyni kp 33 / 30-32 eikä juurikaan toivoa..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty kaikille muille täällä vielä roikkuville.

ON: Edelleen oireeton, eli odottavalla kantilla. Jos illalla sitten testais?

Ketä muita on vielä messissä?

tuuti kp32/28

Vierailija
2/24 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ainakin vielä. :)

Ei mitään oireita suuntaan tai toiseen.. Huomenna(!) pitäis tädin tulla jos on tullakseen. Sitä odotellessa. :)

Bejpi 32/29-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toistaseks..:D luulen että tänään pitäis tädin tulla jos on tullakseen, mut ei oo ainakaan vielä onneks näkyny!! hyvin voi olla tietty mahdollista et tulee parin päivän sisällä kun en ole niin varma tästä mun kierrosta, edellinen oli kuitenkin sen 30 pv ja nyt siis on kp 30. haluttas testailla, mut ei vielä viitti. jos oliski jotain oireita vaikka, mut ei oikein mitään. mitä nyt tuntuu että väsyttää, mut se varmaan johtuu tosta ukkosilmasta. en viitti uskotella itelleni muuta :D mut jos ei tätiä ala kuulua niin testaan varmaan ke tai to.

mitäs muille kuuluu?? :) vielä plussatuulet puhaltamaan kaikille :)

tuiskutuuli kp 30/30, yk 3

Vierailija
4/24 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin testata. Siis testi on jo kaapissa, mutta aamulla "väärän negan" mahdollisuus on kait pienimmillään. Mulla ei ole mikään seurapiirirakko, eli kaikki pissatestit pitää aina kärvistellä, ettei näytä ihan omiaan. Raportoin tilanteesta sitten päivällä...

Niin, niitä oireitahan ei sitten edelleenkään ole

tuuti, jo hieman hermona kp 32/28

Vierailija
5/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli täti tänään. :( Eli nyt kierto oli 32, hyvä että alkaa vakiintumaan.

Siirrynpä samantien toukokuisiin..

Bejpi kp 1/32-33 yk2

Vierailija
6/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bejpille pahoittelut :( ja tsemppiä uuteen yritykseen!!

Naperotx4: ONNEA plussasta!! ...jos vielä täälä käyt lukemassa viestejä...

Tuuti ja Tuiskutuuli: Tulkaahan jo kertomaan uutisia! Jännää... :D

ON: Etovaa oloa on pitkin päivää mutta ei onneksi ole tarvinnut oksentaa. Väsymys on jotain järkyttävää! ;D Nukahtelen välillä sohvalle jos vain siihen oikaisen ja illalla uni tulee JO n. klo 21, kun ennen valvoin kevyesti puolilleöin.

Neuvolaan en ole vielä soitellut, ajattelin soittaa vasta parin viikon päästä.

Joudunkin sitten varmaan aika aikaisessa vaiheessa äitipolin seurantaan kun meidän nuorimmainen meinasi syntyä jo n. rv 24.

Nyt odottelen niitä + -uutisia... ;D d b

Tuulikello ja Tirriäinen 6+3

Vierailija
7/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Bejpille :( Toivotaan että ensi kuu on sitten se TEIDÄN kuukausi ja saatte keväällä tuhisevan toukovauvan syliinne :)))

Muille hurrrrjasti plussatuulia toivottelen minäkin! Oma nega ei huhtikuun vauvapinoa kasvata mutta kaippa mä täällä roikun (toivottomana) kunnes ne menkat tulee...

"Kunnes toisin todistetaan".. ya know ;)

Sateisin terkuin, Mannaryyni kp 34 / 30-32

Vierailija
8/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuuluupi

Iusille ja Mannaryynille???

Uusi oire ilmestynyt: Alkava rade eli raskausdementia! :D

Tuulikello ja Tirriäinen 6+3

Vierailija
9/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp28/???. Kierron pituudesta en tiedä, lopetin vasta pillerit, eli eka kierto vasta menossa. Ennen esikoista kierrot oli muistaakseni jotakin 21-36 välillä...

Vierailija
10/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussas aamulla! Toivottavasti muita tulee perässä! Pitää mennä, huuto vaan yltyy...

tuuti, jonka 2&4 vuotiaat sotivat pikkuautosta

Vierailija
11/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että plussia on tullut! tosi paljon onnea teille kaikille! ja tosi paljon tsemppiä niitä vielä odottaville!! Toivottavasti käy muille paremmin, ite nimittäin vaihdan tuonne toukokuisiin, kun menkat sitten alkoi sunnuntaina.. toivottavasti nyt ei vaan ala kierto venyyn, ku on ollu kuitenki tosi säännöllisesti se 27 ja nyt meni jo 29... stressailin kyllä aika paljon viime kierron aikana, että ehkä se vaikutti..

Toivottavasti ette siis muut enää seuraa sinne toukokuisiin! :)

myym kp 3/27-29

Vierailija
12/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen siis vielä minäkin... megakiertoni kanssa... Eli siis jännitetään kumpi tulee plussa vaiko täti! Eli kp 56 ja negaa näytti testi viimeks maanantaina. Nyt tuntuu et sieltä ei voi enää tulla ku täti... mutta odottelen nyt vaan kunnolla ja koitan unohtaa koko asian hetkeks ( ja silti kirjottelen täällä...) ja testallla seuraavaks vasta viikon päästä!

uisi kp 56/ 29-36

Vierailija
13/24 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!Tykötarpeet lähettelen täältä!

Tuulikellolla samanmoisia oireita kuin itselläni, tosin mulla väsymys pysyy aisoissa mutta päikkärit on saatava tai ei tuu mitään:)

Kopsailen taas haahuista:

Omaa: Tuhruilu loppui sunnuntaina ja eilen ja tänään ei ole tullut kun valkovuotoa reilumman puoleisesti. Raskausoireetkin palasivat oltuaan pari päivää hukassa, äklötys vielä hieman voimakkaampana! Ruoka maistuu edelleen muttei kovin voi/kannata ahmia itseään turvoksiin koska oksennus silloin lähellä. Ruokailuvälit oltava myös kohdallaan ja tiheässä.Huomasin tuossa kriittisesti tarkkaillessani myös että tissien "kipeysaste" vaihtelee vuorokauden aikana paljonkin. Edelleen olo on epäuskoinen mutta toiveikas!Tänään uskaltauduin varata ajan varhaisultraan yksityiselle kun tiesin sinne olevan jonot aika pitkät, eli aika olisi syyskuun eka päivä!Nyt on vasta kp 37 ja mulla kierrot olleet jopa 36 päivää pisimmillään, joten vielä ei ole senkään puolesta kovin varma olo, tosin hedelmöitysajankohdan tiedän melko tarkalleen.R-testejä olen jokusen vielä tehnyt ja nyt 25 herkkyydellä oleva testi näytti jo päiväpisusta(n 2h pidättely) melko vahvaa +. En silti voi olla rauhallisin mielin mutta päiväkerrallaan, tämä varma km tai tm pelko sais kyllä kadota, vähintään 5 kertaa päivässä olen varma jommasta kummasta...:o/

Plussia jokaisen testiin toivoessa ja malttia+ rakkauden hedelmiä:) myös toukokuulle siirtyneet!!!

Nappe (kp 37/29-36) Rv 4+2

Vierailija
14/24 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilanne on se, että odottelen tätiä ja uutta kierrosta yritystä. Negaa taas aamulla näytti kun kokeilin "varmuuden vuoksi". Nyt en kyllä osta uusia testejä enää...

Ensi viikolla olisi työpaikalla kuntotesti kun työnantaja tarjoaa meille semmoisen kuntoanalyysin ja siihen päälle sitten ohjeita ja opastusta ja seurantaa jos on tarvetta/haluaa parantaa kuntoaan. Mulla kun on tuota painoa yli rajojen niin ajattelin ottaa homman ihan tosissaan ja opit käyttöön, jos saisi muutaman kilon pois.

Mutta kun meillä oli infotilaisuus niin kuulin, että raskaanaolevia ei testata... joten tässä on viikko aikaa selvittää olenko raskaana vai en. 99% varmuudella siis en ole, mutta tulis ny ne menkat niin voisin olla 100% varma. Kun en tosiaankaan haluaisin alkaa siellä jollekin trainerille alkaan selittää että en tiiä, ehkä oon, ehkä en, menkat on myöhässä x päivää jne. Ja kun kuitenkin pitäisi sanoa asiasta, sillä tekevät kuulemma kehon rasvaprosenttimittauksen semmoisella laitteella, jossa kropan läpi menee sähkövirta - niin vähän virtaa ettei sitä työkaverin mukaan edes tunne mutta ei varmaan olisi hyvä juttu jos vattassa olis vauva :S

Onko muuten olemassa semmoisia verestä tehtäviän raskaustestejä? Olen muka kuullut että semmosia olisi ja ajattelin, että jos semmoiseen yrittäisin päästä päivää ennen kuntotestiä. Jossei siis menkat tuu ennen sitä.

Tsempit kaikille!!

t. Mannaryyni kp 35 / 30-32

Vierailija
15/24 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...parin päivän aikana :)

pahoittelut bejpille tädistä..:(

tuutille onnittelut!!:)

ja mannaryyni älä vielä luovu toivosta :)

ON: mulla kans jännät paikat. mulla on nyt kp 32/31 eikä vielä tätiä näkynyt ( toivottavasti ei ole lähimaillakaan :D). mä pöhlö olin laskenut kiertoni väärin, se onkin 31 eikä 30. no kumminkin nyt on siis jo kp 32. alamasussa tuntemuksia jotka hyvinkin saattaa viitata tätiin. muuten ei ihmeempiä oireita ole jotka vois liittyä tätiin tai raskautumiseen. mietin kuitenkin et mulla oli ovistikkujen mukaan ovis joko kp 16 tai 17 (luulen ainakin niin), niin eikös jo menkat pitäis alkaa?? siis jos se oviksen ja menkkojen väli on aina sen 14 pv. stressasin kyl just siinä ennen ovista aika paljon, et mietin kyl et oisko se ovis voinu sittenkin siirtyä, mut en tiedä. en uskalla vielä testatakaan..:S ehkä parin päivän päästä jos tätiä ei kuuluis.

mut joo, siinä tuli vuodatus. pettymys on kyl suuri jos täti tulee ja kierto taas pitenee...:( mut toivotaan ettei niin käy!

tsempitykset vielä kaikille piinailijoille!

tuiskutuuli kp 32/31

Vierailija
16/24 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas tiedä tuliko mun viesti vai ei..nää sivut on ihmeelliset..

Vierailija
17/24 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis mä tein tänään clearbluen raskaustestin ja sain siihen mielestäni ihan selvän plussan! jos nyt vaan osaan tulkita sitä testiä oikein. olen ihan sekasin :D huomenna ostan kyl uuden testin ja teen sen ennen kun uskon. jos sekin on selvä plussa niin sit saatan uskoo tän todeks :)

mites muut, tulkaa kertomaan :)

Vierailija
18/24 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen!! Toivotaan että sama plussa paukahtaa vielä tänäänkin ruutuun ja vahvana viivana ilman epäilyksen häivääkään :)

VALTAVASTI onnea!! Ihanaa, kevätvauva :)))

t. Mannaryyni

Vierailija
19/24 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tuiskutuuli!

Mites Mannaryyni ja iusi?

Mulla on kai kp 31 tai 33 menossa, en tiedä miten pitäis laskea... Onko eka pilleritön päivä kp1 vai vasta eka vuotopäivä...?

Mua on pyörryttänyt koko viikon, menkkakipu-tyyppisiä särkyjä alavatsalla ja selässä, mutta menkat ei vaan ala. Rinnat ei ole kyllä yhtään kipeät, esikoista odottaessa mulla kipeyty heti rinnat. Asiahan selviäsi varmaan kun tekis testin, mutta jotenkin en vaan uskalla...

Napsukka

Vierailija
20/24 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille! Ja tietyst pahoittelut kaikille, jotka ovat siirtyneet toukokuisiin.

Itse en ole muutamaan viikkoon viitsinyt kirjoitella ja en ole varma, että muistaako kukaan nimimerkkiä. Minäkin sain tosiaan sen huhtiplussan elokuun alussa, mutta heti seuraavana päivänä alkoi vuoto, joten ajattelin, että se oli vain alkuraskauden keskenmeno, enkä sen kummemmin surrut asiaa. Toiveena oli vain päästä mahdollisimman nopeasti uuteen yritykseen. Vuoto ei kuitenkaan loppunut ja hcg-arvo nousi hitaasti, vaikka kohdussa ei näkynyt mitään. Tällä viikolla vihdoin löytyi kohdunulkoinen raskaus, jota nyt hoidetaan lääkkeellisesti, eli sain keskiviikkona pistoksen solumyrkkyä ja nyt vain täytyy toivoa, että ensi viikon kontrollissa hcg on laskussa ja tämä hoito riittää. Olo on sekava, enää en jaksa itkeä, mutta rinnassa on koko ajan pieni möykky. Tämä nimittäin tarkoittaa sitä, että seuraavaan kolmeen kuukauteen ei edes saa yrittää raskautta, sillä tuo solumyrkky vaikuttaa dna:han ...Olin jotenkin niin ajatellut ja toivonut, että meillä on joko kevätvauva tai viimeistään kesävauva, mutta nyt katse on pakko kääntää kohti syksyä...Ehkäpä minä olen sitten mukana taas kirjoittelemassa ja piinailemassa syyskuisissa..

Walpu, joka aloittaa joskus toivottavasti neljännen yrityskierron