Kuinka päästä yli siitä, kun nainen petti?
Kommentit (29)
Siis erositteko vai oletteko vielä suhteessa?
Jos erositte, niin ajattele, että hyvä että pääsit moisesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että hänellä oli tarpeita, joita sitten toteutti. Vähän kuin jos on selkä jumissa mennään hierojalle. Jos kotona ei saa huomiota ja läheisyyttä, siihen löytyy apua myös.
Siis ajattele, että se on vain fyysisten tarpeiden toteuttamista.
Ja mistähän sait päähäsi, että meidän seksielämä ei olisi hyvää? Nainen osaa tyydyttää minua ja minä häntä.
Syy pettämiseen oli se, että nainen ei kykene hillitsemään itseään tilanteessa, jossa pystyy harrastamaan seksiä.
Jos naisen tarpeet on tyydytetty, niin aivan varmasti pystyy.
Itse olen hyvin suuritarpeinen nainen, mutta ei minulle ole ongelmaa olla uskollinen, jos mies tyydyttää tarpeeni.
Ei onnellinen lintu lennä pois.
Tarpeiden lista naisella on loputon. Ei ole olemassa miestä joka voisi kaikki tarpeet täyttää. Siksi Alfa **cks Beta bucs.
En tiedä tunnetko Maslown tarvehierarkiaa, mutta tarpeita on monenlaisia. Kaikkia ei tarvitse miehen täyttää. Mutta siellä tärkeimpien joukossa on itselläni ainakin läheisyys, arvostus, seksi. Jos nämä asiat on kunnossa niin tunnen että perustarpeeni on tyydytetty vaikka jotain pientä puuttuisikin. Jos oma mies ei huomioi ja arvosta niin sitä hakee herkästi muulta.
Ja homma kaatuu siihen että nainen ei arvosta itse itseään, eli siis kaipaa jatkuvasti uusien miesten huomiota. Siihen ei oma mies riitä ja sitä ei oma mies voi korjata.
Sun on ainakin tärkeä muistaa, että pettämisessä ei ole kyse susta. Nainen teki virheen, nainen petti.
Kun entinen avomieheni petti mua, niin mun eka reaktio oli miettiä, että mitä MINÄ tein väärin ja tietty se söi itseluottamustani. Mietin pääni puhki mitä mä olisin voinut ja mitä mun olisi pitänyt tehdä toisin, ettei tuollaista olisi tapahtunut. Mutta kyllä se päätös ja tekeminen on täysin sen toisen henkilön vastuulla. Tämän tajuaminen auttoi mua kokoamaan palaset ja jatkamaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että hänellä oli tarpeita, joita sitten toteutti. Vähän kuin jos on selkä jumissa mennään hierojalle. Jos kotona ei saa huomiota ja läheisyyttä, siihen löytyy apua myös.
Ja mistähän sait päähäsi, että meidän seksielämä ei olisi hyvää? Nainen osaa tyydyttää minua ja minä häntä.
Syy pettämiseen oli se, että nainen ei kykene hillitsemään itseään tilanteessa, jossa pystyy harrastamaan seksiä.
Jos naisen tarpeet on tyydytetty, niin aivan varmasti pystyy.
Itse olen hyvin suuritarpeinen nainen, mutta ei minulle ole ongelmaa olla uskollinen, jos mies tyydyttää tarpeeni.
Ei onnellinen lintu lennä pois.
Tarpeiden lista naisella on loputon. Ei ole olemassa miestä joka voisi kaikki tarpeet täyttää. Siksi Alfa **cks Beta bucs.
En tiedä tunnetko Maslown tarvehierarkiaa, mutta tarpeita on monenlaisia. Kaikkia ei tarvitse miehen täyttää. Mutta siellä tärkeimpien joukossa on itselläni ainakin läheisyys, arvostus, seksi. Jos nämä asiat on kunnossa niin tunnen että perustarpeeni on tyydytetty vaikka jotain pientä puuttuisikin. Jos oma mies ei huomioi ja arvosta niin sitä hakee herkästi muulta.
Ja homma kaatuu siihen että nainen ei arvosta itse itseään, eli siis kaipaa jatkuvasti uusien miesten huomiota. Siihen ei oma mies riitä ja sitä ei oma mies voi korjata.
Kyllä oman miehenkin kehut lämmittää. Ex ei esimerkiksi koskaan kehunut että olen kaunis, haukkui tyhmäksi jne, vaikka varmasti olen älykkäämpi kuin hän. Uusi mieheni kehuu että olen kuuma, seksikäs, viisas jne ja se tuntuu tosi kivalta.
Jotenkin ihmeellisesti sain annettua anteeksi. Oli myös olosuhteita jotka helpottivat sitä. Ja meidän tapauksessa ei ollut kyse mistään yhdestä panokerrasta. Vaikea sitä niellä oli. Enkä oikein vieläkään ole sitä täysin unohtanut. Tuskin unohdankaan, vaikka aikaa on kulunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla aasialaiseen.
Tämä. Niillä on tullut reippaasti kokemusta Pattajan kaduilla ja huorakortteleissa. Enää ei tarvitse pettää ja taitoa on. Varo tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syy on todella tuo, niin kai ymmärrät, mitä se meinaa? Eivät ne tilanteet ja seksikerrat tähän lopu. Haluatko siis käytännössä vapaan suhteen? Ja olisiko se siis yksipuolisesti vapaa suhde? Riittääkö se sinulle? Onko se enää parisuhde ollenkaan?
Näin juuri. Tuollaiset alamittaiset sintit voi huoletta vapauttaa pois kasvamaan. Turha ottaa itseensä toisen ala-arvoisesta käytöksestä. Näissä tapauksissa on ihan perusteltua tuntea moraalista ylemmyyttä, jos siis ei ole itse syyllistynyt samaan. Hyvä tunne omasta itsestä vaimentaa pettymyksen tuottamaa tuskaa ja asettaa asiat mittasuhteisiin: sinä olet ok, tuo toinen ei ollut.