Täytyy sanoa, että jos ihminen poltaa 200 euron edestä tupakkaa kk:ssa,
niin eipä tarvitse eläkepäivistä haaveilla. Haudassa on hyvin todennäköisesti ennen sitä.
Miettikääpä, miksi vanhuksissa on niin vähän tupakoitsijoita.
Kommentit (13)
joilla menee lähemmäs 200e kuussa suklaaseen,limuun ja irtokarkkeihin?
Vierailija:
Miettikääpä, miksi vanhuksissa on niin vähän tupakoitsijoita.
Sehän tekee kaksi askia päivässä. Itsekin poltan ja tahtoisin lopettaa mutta kun se ei ole ihan niin helppoa. Tupakkaa menee n. 10 kpl/pvä.
ei mitenkään kovan sauhuttalijan edes.
Onneksi en itse polta. TOsin en tiedä, mihin ne rahat sitten menee. Kai ne menee kahviin työpaikan tauoilla.
ja poltaa askin/pvä niin kuukaudessa se tekee n. 135 euroa. Kyllä mun mielestä paljon polttaa jos menee yli aski päivässä.
Yksi nainen sairastui keuhkoahtaumaan, vaikka oli ollut 25 VUOTTA POLTTAMATTA TUPAKKAA! Ja tämä luokiteltiin itseaiheutetuksi sairaudeksi!!!
Eli joskus ei auta, vaikka vain nuorena on polttanut kun se ahtauma tulee väistämättä joillekin!!!!
Eli 180-22¿/kk.
Mutt millä perusteella en näe eläkepäiviäni?
Monet hereilläoloajat ovat itselläni vaikkapa 20h/vrk, joten paljon aikaa imeä röökiä. Monethan nukkuvat enemmän, joten vähemmän aikaa... Ja niin edespäin.
nuoret naiset polttavat kaameasti tupakkaa. Voi olla ETTET sairastu ko syöpään mutta riski on aika suuri kuitenkin siihen verrattuna ettet polttaisi....
missä se minun 200e on kun en polta..