Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveyslääkäri määräsi sairaslomalle uupumuksen vuoksi.

04.05.2022 |

Voinko mennä sairasloman ajaksi johonkin keikkafirmaan töihin?

Kommentit (16)

1/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuleeko tästä ongelma keikkafirmalle? 

Vierailija
2/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan. Uupumus ei ole validi sairasloman peruste, eikä uupumus-diagnoosilla saa sairasajalta palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumus ei ole käytössä oleva diagnoosi ja työnantaja ei sitä hyväksy sairausloman syyksi.

Vierailija
4/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sun on mennä kun et saa sairasajan palkkaa. Tämän vuoksi jatkan itse töissä vaikka en oikeasti ole enää edes työkykyinen. 

5/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on pakko ja pakko on varmaa vaihtaan firmaa kun ta haluaa ruveta tarjoamaan minulle saikun jälkeen keveämpää työtä. 

Vierailija
6/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sun on mennä kun et saa sairasajan palkkaa. Tämän vuoksi jatkan itse töissä vaikka en oikeasti ole enää edes työkykyinen. 

Eikö lääkäri antanut mielialakaavaketta täytettäväksi? Yleensä uupumus ja masennus kulkevat käsi kädessä ja masennus oikeuttaa palkalliseen sairauslomaan.

Ja tuo ihan työterveyslääkärin sanomaa.

Vierailija
7/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan. Uupumus ei ole validi sairasloman peruste, eikä uupumus-diagnoosilla saa sairasajalta palkkaa.

Uupumus on täysin validi sairasloman peruste. Se on totta, että jos on pelkkä uupumus, ei työnantajalla ole palkanmaksuvelvollisuutta sairausloman ajalta.

Vierailija
8/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkäri antanut mielialakaavaketta täytettäväksi? Yleensä uupumus ja masennus kulkevat käsi kädessä ja masennus oikeuttaa palkalliseen sairauslomaan.

Masennusdianoosista voi tulla myöhemmin ongelmia (esim. vakuutuskorvausten suhteen )joita en ole valmis ottamaan vastaan kun en koe olevani masentunut ja  lääkitystä aloittamassa. 

9/16 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloman syy on edelleen uupumus

Vierailija
10/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennusdianoosista voi tulla myöhemmin ongelmia (esim. vakuutuskorvausten suhteen )joita en ole valmis ottamaan vastaan kun en koe olevani masentunut ja  lääkitystä aloittamassa. 

Mitä tarkoitat tällä? Minkä vakuutuskorvausten?

Vierailija
11/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä? Minkä vakuutuskorvausten?

Etkö tiedä mitä vakuutusyhtiöt ovat? Googleta mitä tarkoittaa vakuutuskorvaus niin opit uutta.

T.eri

Vierailija
12/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuollaista diagnoosia edes ole kuin uupumus?

Vierailija
13/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkää sairaslomaa et saa ilman lääkitystä eli masennusdiagnoosia.

Vierailija
14/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee sairaslomalla töihin, saa potkut omasta työpaikastaan.  Tästä on lukemattomia ennakkotapauksia työtuomioistuimessa. Siitä vaan googlettamaan.

Vierailija
15/16 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain masennusdiagnoosilla suoraan 200pv ansiosidonnaista sairaslomaa. Eikä minulle määrätty edes lääkkeitä jota hieman ihmettelin.

16/16 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se että irtisanoin itseni tuosta työpaikasta ja vietän irtisanomisajan saikulla. Ei tule ikävä tuota paskafirmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme