Raskaudesta kertominen äitienpäivänä, mitä mieltä?
Mietin, että jos kertoisin raskaudestani äidilleni siten, että ostaisin hänelle äitinpäiväkortin, missä lukisikin mummulle, ja laittaisin sinne mukaan ultrakuvan.
Kommentit (16)
No en erityisemmin ilahtuisi. En halua olla mummu ja olen kertonut sen jo aikoja sitten. Tulen olemaan isoäiti ja jos se ei tyttärelle kelpaa, niin se o hänen asiansa.
Ois aika ihana, jos sopii tilanteeseen. Eli että ois toivottu uutinen.
Itse monta keskenmenoa kokeneena oon aika varovainen näissä. Kertoisin mieluummin ihan tavallisena päivänä ja arkisesti soittamalla/tekstarilla.
Ei. Se on hänen päivänsä, ei sinun.
Minusta toi olisi ihana äitienpäiväyllätys. :)
Valitettavasti on totta tuokin, jos tuleekin myöhemmin km, siitä jää äitienpäivään ikävä särö.
Ihana idea varsinkin jos tiedät äidin odottavan lapsenlapsia :)
Toteaisin, että jaha ja sen jälkeen esittelisin kirsikkapuita, joita saan lahjaksi. Menisi tyttäreltä sitten sekin yllätys kunnolla pieleen.
Keskenmenon riskit on jo takanapäin, koska viikkoja on jo 22. Haluttiin ihan tietoisesti pitää koko homma näin pitkään vain itsellä tiedossa. Ja kyllä, tiedän vanhempien odottavan lisää lapsenlapsia.
Aika perinteinen, ja mun mielestä paras äitienpäivälahja mitä voisin saada. Onpa katkeraa porukkaa täällä (no ei yllätä). Ja mitä sitten jos km tulee? Kai näistä asioista voi äidit ja tyttäret nykyään puhua (ja muutkin)?
Vierailija kirjoitti:
No en erityisemmin ilahtuisi. En halua olla mummu ja olen kertonut sen jo aikoja sitten. Tulen olemaan isoäiti ja jos se ei tyttärelle kelpaa, niin se o hänen asiansa.
Olet tehnyt lapsia, mutta et halua olla mummu? Käsittele jossain nuo traumasi. Tuskin kelpaat edes äitinä tyttärellesi (ja toivon, että näin on, tekstisi perusteella).
Vierailija kirjoitti:
Minusta toi olisi ihana äitienpäiväyllätys. :)
Valitettavasti on totta tuokin, jos tuleekin myöhemmin km, siitä jää äitienpäivään ikävä särö.
Otatko tosiaan äitienpäivän noin tosissasi. Päivä se on siinä kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Toteaisin, että jaha ja sen jälkeen esittelisin kirsikkapuita, joita saan lahjaksi. Menisi tyttäreltä sitten sekin yllätys kunnolla pieleen.
😂
Kyllähän siinä polvet veteliksi meni.
Hyvä idea! Tuleva isoäiti on varmaan onnessaan ja muistaa tämän äitienpäivän erityisen mukavana.
Onnea!
Mitä järkeä?