PEUKUTUSKETJU: Mitä tekisit miljoonasta eurosta?
Yksi asia per viesti!
Peukku ylös = olisin valmis tekemään tämän miljoonasta.
Peukku alas = en tekisi.
Eka: Olisitko kolme vuotta vankilassa?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ampuisit jonkun henkilökohtaisesti tuntemasi ihmisen (saat itse valita, kenet)?
Minä aidosti vihaan muutamia ihmisiä syvästi, ja toivon heille silkkaa kärsimystä, mutta oma moraali ei taivu tuohon. En voisi elää tekojeni kanssa.
Sinun olisi loppuelämäsi ajan ostettava kaikki ruokasi ja juomasi lähimmältä R-kioskilta. Et saisi juoda myöskään hana- tai kaivovettä.
Vierailija kirjoitti:
tää, ja varmaan moni muukin tekisi saman ilman miljoonaakin, arvannette kestä kyse... itse voisin hiukka maksaa jotta saisin olla se joka sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää, ja varmaan moni muukin tekisi saman ilman miljoonaakin, arvannette kestä kyse... itse voisin hiukka maksaa jotta saisin olla se joka sen tekee.
Joo, Ile Vainio? Maria Nordin? Lewis Hamilton? Mistä hitosta me tiedetään ketä kohtaan sulla on peppukipuja, hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisit s eksiä sun parhaan ystävän puolison kanssa (pysyisi salassa)
Ei pysyisi Jumalalta salassa.
Vierailija kirjoitti:
Menisit Korkeasaaren tiikerihäkkiin 5 minuutiksi?
Kuoleman todennäköisyys olisi lähes 100%, jos siellä olisi yksikin täysikasvuinen tiikeri.
Vierailija kirjoitti:
Jäisit kotiäidiksi, ei enää koskaan työelämää.
Sopisi hyvin, koska olen yli viisikymppinen, ja sijoittaisin tuon miljoonan ja sen tuottoja. Tosin olen mies, joten edellytyksenä olisi, että saisin pysyä miehenä;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit Korkeasaaren tiikerihäkkiin 5 minuutiksi?
Kuoleman todennäköisyys olisi lähes 100%, jos siellä olisi yksikin täysikasvuinen tiikeri.
Jos pääsisi kiipeämään ihan häkin yläreunaan ja olisi siellä ihan hipihiljaa, niin voisi olla tsäänssejä. Mutta mielummin tosiaan menisin susiaitaukseen.
Antaisin 10 % kotimaisille pienille hyväntekeväisyysjärjestöille.
6 kuukautta pelkkiä punaisia linssejä ruuaksi.
Menisit töihin alasti etkä saisi kertoa työkavereille ja pomolle jälkeen päin miksi teit niin.
Miltsistä voisin panna vauvapalstan mammaa.
Kuukausipalkka tuosta kärdimyksestä olisi 166 666 euroa, joten puoli vuotta menisi nopeasti leipoessa ja hernekeittoa keitellessä.
Vierailija kirjoitti:
Söisit puoli kiloa hammastahnaa?
Jos ei aikarajaa olisi määritelty, niin helppo homma. Puoli vuotta vaikka aikaa ja pikkuinen nokare per päivä.
Menisit uimahalliin sekoilemaan kännissä ja haastaisit sanallisesti riitaa uimavalvojan kanssa. Poistuisit vasta kun vartija heittäisi pihalle etkä saisi kertoa syytä käytöksellesi.
Et saisi viiteen vuoteen käyttää mitään kulkuneuvoja. Saisit liikkua vain jalkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Sitoudut antamaan seksiä jokaiselle joka älyää sitä sinulta pyytää.
Helppo. Oon ootellu 5 vuotta eikä kukaan oo vieläkään älynnyt.
N42
Sama, enpä tiedä onko kukaan vielä elämäni aikana multa pyytänyt seksiä ihan noin vaan, jos ei siis parisuhdetta lasketa. Eli ei olisi kovin suuri sitoumus. Ihmetyttää vaan että onko siis olemassa ihmisiä, joilta randomtyypit useinkin yllättäen pyytävät seksiä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ile Vainio? Maria Nordin? Lewis Hamilton? Mistä hitosta me tiedetään ketä kohtaan sulla on peppukipuja, hanki elämä.
Varmaan anoppi, koska kyseessä piti olla _henkilökohtaisesti_ tunnettu ihminen.
Joutuisit vuoden ajan pissaamaan ainoastaan pottaan tai ämpäriin.
Hei, saako tuosta rahaa!? Seksi on mielestäni etovaa joten viimeksi olen ollut kenenkään kanssa n. 20 vuotta sitten.