Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko valmis luopumaan lapsihaaveesta miehen takia?

Vierailija
09.10.2006 |

Ajatellaan nyt vaikka sitä Harria (Maajussi), jolla 4 lasta entisestä liitosta. Jos hän ei haluaisi enää enempää mutta itse haluaisit edes yhden yhteisen, mikä olisi lopputulos?

pa. kauankohan hän ollut erossa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nyt kun tiedän, msitä olisin luopumassa!

Ehkä lapsettomana ei olisi välttämättä tajunnut...

Vierailija
2/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olen luopumassakin. Nykyisellä miesystävälläni on jo kolme lasta, minulla kaksi, eikä hän halua enempää, kun se kolmekin on jo yhden yli hänen toiveestaan. Minä olisin voinut haluta yhden vielä, kun ei ikäkään vielä olisi esteenä. Tällä hetkellä elämäntilanteemme on muutenkin sellainen, että olisi hulluutta ajatellakaan lapsenhankkimista. Kompromissejä täytyy joskus tehdä. Pystyn kyllä elämään ilman sitä kolmatta lasta, mutta toki se joskus hiukan vihlaisee, kun ajattelee, että ei enää koskaan... En kuitenkaan voisi kuvitella, että tämä asia kasvaisi suhteessamme kriisin mittoihin ja voisi johtaa eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos minulla olisi jo lapsia ennestään, niin sitten ehkä tarpeeksi hyvä mies olisi tärkeämpi kuin lisälapset. Mutta kokonaan lapsettomaksi en olisi voinut jäädä kenenkään miehen takia!

Vierailija
4/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan paljon juteltu, en minäkään enää kaipaa ainakaan biologista lasta. Toki meidän molempien mielet voi vielä muuttua, mutta olen kuitenkin valinnut näin.

Vierailija
5/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuuluu samaan kategoriaan kuin tekisitkö abortin? -Tekisin. Mutta se mitä ajattelen NYT ei ole sitten yksi yhteen kun tulisin raskaaksi ja sikiö olisi vaikeasti vammainen ja päätös pitäisi tehdä oikeasti..

Eli tälläsessä tilanteessa mulla olisi painona se että haluaako mies KOSKAAN uutta lasta, vai lykätäänkö vaan lasta. Olen miehen kanssa joka kolme vuotta sanoi ei VIELÄ. Nyt meillä on kaksi lasta ja haaveillaan uudesta.

JOS mies ei haluaisi enää koskaan lasta ja muuten suhde toimii ja miehen lapset on mun kanssa läheisiä niin voisin antaa kai periksi.

Mutta lapsia oon aina halunnu. Jos niitä ei olisi niin en tiedä haluaisinko olla suhteessa jossa en tule synnyttämään. Mutta jos tosiaan lapsiin on ihanat suhteet niin saattaa vaikuttaa suhteen pysyvyyteen..

Eli jaa, enpä tiedä! :)

Vierailija
6/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies on kyvytön saamaan lapsia, on silti mahdollisuus saada lapsia luovutetun sperman avulla tai adoptoimalla.

Vierailija
7/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin jos minulla olisi jo lapsia ennestään, niin sitten ehkä tarpeeksi hyvä mies olisi tärkeämpi kuin lisälapset. Mutta kokonaan lapsettomaksi en olisi voinut jäädä kenenkään miehen takia!

Vierailija
8/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan lapsettomaksi en suostuisi miehen tahdosta jäämään.

Vierailija
9/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi mennyt vaihtoon, sen verran suuri tarve oli lapsi saada.

Vierailija
10/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Onneksi lapsihaaveemme ovat olleet ihan yhteisiä.

Vierailija
11/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nimittäin niin on että miehiä tulee ja menee mutta lapsia

on paljon hankalampi tehdä kuin saada uusia miehiä!

Tiedän yhdenkin, joka miehen takia jäi " En mä halua lasta, kun Marko ei halua ja Marko on mulle niiiiin tärkeä, me matkustellaan ja harrastukset on niin tärkeitä" Markopa löysi 43-veenä uuden 32-v naisen ja kappas vaan, niin oli uusi rouva paksuna. Sen sijaan se entinen on yksin ja lapseton 45 v. ja itkee nyt kun ei tullut tehtyä sitä lasta vaikka edes salaa.