Sisäreisiläskit, millä eroon????
Kammottavat, höllyvät sisäreisiläskit, jotka ovat niin " höttöä" , et tuntuu et vois vaan leikata ne irti...niinkuin mieli tekiskin, yäk! Millä tereenillä niistä ehkä vois edes teoreettisesti päästä eroon? Kertokaa, lähden vaikka heti treenaamaan!
Kommentit (12)
Vai mitä toi liikunta mukana tarkoitti, siis mitä liikuntaa? Kävelyäkö vain, vai mitä, jos ei kerran kuntosalitreeniä? Onks niiden läskien mahdollista oikeesti kadota?
Painoa on sopivasti, enkä aio ruveta dieetille. Polvet eivät meinaa kestää juoksemista.
Nimim. vastaus jota ette halunneet kuulla
Oman kokemuksen mukaan juoksu on tehokkain. Sillä saa jalat sileiksi ja kiinteiksi. Itse olen jäänyt siihen koukkuun. Tuskaa olla parikin päivää lenkkeilemättä. Juoksulenkkini ovat vain pidentyneet ja nykyisin olen monen maratonin konkari.
Ei vaan ole tullut harrastettua viime aikoina. :(
-4-
Vierailija:
Läskii lähtee sisäreisistä viimesen...
t: se karppi
Makaa selälläsi, nosta jalat kattoa kohti. Laita jalkapohjat vastakkain, paina niitä lujasti yhteen ja nostele jalkoja ylös, alas 50-100 kertaa.
Voin vakuuttaa, että toimii :)
Olen normaalipainoinen ja päärynänmallinen. En halua laihtua, koska ihan kiva, että on edes A-kokoiset tisut. Kaipa sitä on elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin reidet :)
Vierailija:
Olen normaalipainoinen ja päärynänmallinen. En halua laihtua, koska ihan kiva, että on edes A-kokoiset tisut.
Silti olisi mukavaa löytää housuja, jotka sopivat sekä reisistä että mahasta.
Juu ex karppi täällä päivää. Tosiaan laihdutin vuodessa 20 kg karpaamalla. Painoindeksi on kohdallaan mutta rasvaprosentti on korkee 33% (sopiva 26-30%) Reisistä on kyllä lähtenyt kivasti löllöä mutta jotain on vielä tehtävä ja paljon.
Vierailija:
Vierailija:
Olen normaalipainoinen ja päärynänmallinen. En halua laihtua, koska ihan kiva, että on edes A-kokoiset tisut.Silti olisi mukavaa löytää housuja, jotka sopivat sekä reisistä että mahasta.
Tiedän tunteen. Kerro jos löydät sopivan merkin ;)
nämä reiden lähentäjä treenit vain kasvattavat sisäreiden lihaksia, jolloin lopputuloksena on vielä isommat reidet. rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, joten diettiä ja liikuntaa vaan peliin.