Abortti ahdistaa aina, mies on pakottanut siihen
Huusi ja uhkaili päivittäin,että tee abortti, hän ei aio tuota lasta hoitaa yhtään, eikä olla sen kanssa. Minulla oli valtavat pahoinvointikohtaukset, itkin ja oksensin parisen viikkoa ja lopulta en enää jaksanut sitä mieheni huutoa tee tee tee siinä kyljessä.
Lapsi olisi nyt viidentoista ja nytkin kyyneleeni valuvat. Mies sanoi, kun vei minut sairaalaan, että tästä asiasta ei sitten puhuta koskaan enää, itse olet valintasi tehnyt. Sinunlaisiasi pelkästään.
Ei ole puhuttu, en olisi saanut häneltä mitään tukea.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostuit? Oma moka.
Painostaminen oli aivan hirveää. Oksensin ja oksensin ja olo oli hirveä itkin, oksensin, itkin. Mies huutaa ja uhkailee vieressä kaikella mahdollisella ja painosti keskeytykseen jatkuvalla syötöllä, olin ihan ihmishirviö sen kuukauden jälkeen.
Todella surullista, että sinulla ei ollut ketään, joka olisi voinut olla apuna. Itse et varmaan tullut edes ajatelleeksi sitä mahdollisuutta, että olisit alkanut elämään ihan ikiomaa elämääsi.
Kannattaisi aloittaa nyt, 15 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi paremppi alotus. Älä loukaa niitä jotka syystä tai toisesta ovat joutunet tilantesen. Hanki terapiaa,ihan oikeasti.
Miten nainen JOUTUU tuollaiseen tilanteeseen, kun kenenkään mielestä miestä ei voi pakottaa mihinkään raskauteen liittyvään koskaan. Miehen pitäis tajuta käyttää vakiintuneessakin parisuhteessa viittä kondomia päällekäin ja olla harrastamatta seksiä kokonaan.
Ketään ei SAA pakottaa mihinkään raskauteen liittyvään, koskaan. Ei naista aborttiin eikä olemaan tekemättä aborttia, eikä miestä elättämään lasta, joka on saanut alkunsa, kun nainen yksin on päättänyt mieheltä salaa lopettaa yhdessä sovitun ehkäisyn.
Kenet tahansa VOI pakottaa melkein mihin vaan, jos on tarpeeksi häikäilemätön. Onneksi normaalisti ihmiset eivät olet.
Kyllä aborttiin pitäisi saada pakotettua jos tuleva äiti ei välitä lapsestaan tippaakaan. Eli esimerkiksi polttaa, käyttää alkoholia sekä huumeita raskauden aikana. Rinnastaisin nämä suoraan fyysiseen pahoinpitelyyn! Suomen laki on tässä naurettava. Jos lyöt lastasi saat kovan rangaistuksen. Mutta jos vahingoitat häntä raskauden aikana, sinua ei voida rangaista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, tämä on täydellistä pahuutta
Jep, millainen nainen keksii näistä juttuja?
Katkera velatäti.
Miksi liität katkeruuden veloihin? Uskoisin että harva vela on katkera. Katkeria ovat tahattomasti lapsettomat.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pahoillani, suosittelen Ituprojektia jos asia on jäänyt käsittelemättä. Voimia.
ituprojekti(piste)net
On olemassa naisia, jotka eivät voi edes kuvitella elämää ilman miestä. Siksi he alistuvat ihan mihin tahansa, jotta eivät joutuisi olemaan yksin. Jos sellainen hirveys kuitenkin tapahtuu, he löytävät uuden alta aikayksikön. Miettikääpä omia tuttujanne, eiköhän useimmat meistä tiedä jonkun sellaisen.