Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskimmat asiat joille olet itkenyt, esim menkkasena

Vierailija
02.05.2022 |

Tuli eilisestä itkukohtauksesta mieleen, että tää vois olla hauska aihe. Ikkunan alta meni joku moottoripyörien vappukulkue, jota jäin tuijottaan ja sen jälkeen itkin ihan hullusti ihan vaan koska monta moottoripyörää yhdessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Vierailija
2/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin synnäriltä kotiin vauvan kanssa. Meillä oli jo yksi isompi lapsi. Aloin vollottaa onnesta kun nyt oli kaksi lasta. Ne hormonit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@naiset

Meillä on näitä muuten ihan hallituksessa nykyään.

Niinhän siellä on, ihmisiä.

Vierailija
4/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin luontodokkaria jossa oli joku mangustiperhe ja itkin kun ne oli niin söpöjä.

Vierailija
5/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itkin ihan hullusti ihan vaan koska monta moottoripyörää yhdessä" Ihana :D.

Itse itkin kerran menkkaisena kun näin jonkun vanhan mamman ja pappan kävelevän käsikädessä tosi onnellisen näköisenä kun olin heidän puolestaan niin onnellinen.

Vierailija
6/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus rojahdin lattialle itkemään, kun tiputin kakkutaikina-astian. Jätin taikinan levälleen lattialle ja painuin suoraan suihkuun vaatteet päällä vollottamaan. Ei mitään muistikuvaa kuinka pitkään siinä istuin ja miten tulin pois.

Taustalla oli isäni itsemrha muutenkin vaikean ja masentuneen elämäntilanteen kanssa, tuossa kohtaa vaan katkesi sietokyky.

Vierailija
7/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin joskus itkemään, kun olin nähnyt unta missä olin niin onnellinen että itketti 🙄

Vierailija
8/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ilosta, kun istuin niin mukavalla ja pehmeällä sohvalla

Vierailija
9/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle videolle. Olen myös kävellyt noin kun hän kiipeää rappusia keittiöön ja takaisin, vaikka ei ole edes pitkiä housuja jalassa :D

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1b36bd0c-6931-4618-88cf-02aabe…

Vierailija
10/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle videolle. Olen myös kävellyt noin kun hän kiipeää rappusia keittiöön ja takaisin, vaikka ei ole edes pitkiä housuja jalassa :D

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1b36bd0c-6931-4618-88cf-02aabe…

Jos elämäsi on liian helppoa; pue mekko, jossa jalat ovat liimautuneina yhteen. Kävele, kiipeä rappusia ja elämäsi on huomattavasti vaikeampaa!

Vierailija
11/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hiuksia harjatessa harja osui takkuun ja jäi ihan hetkeksi kiinni

- bussini oli pysähtyneenä ja katselin ikkunasta kun vanha mies ulkoilutti haparoiden yhtä haparoivin liikkein etenevää harmaantunutta labradorinnoutajaa

- Sieviset oli niin onnellisia aamiaispöydässä Salkkareissa

Vierailija
12/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- bussini oli pysähtyneenä ja katselin ikkunasta kun vanha mies ulkoilutti haparoiden yhtä haparoivin liikkein etenevää harmaantunutta labradorinnoutajaa

Voi teitä naisia.

Ja tollasia on hallitus täynnä.

Mitä ihmettä sä sönkkäät? Ainakin pm Sanna Marin on yksi analyyttisimmistä ja vähiten tunteellisista naisista, mitä minä tiedän. Itkijäherkistelijöiksi en kuvailisi ketään hallituksen naisista, ihan sama, mitä mieltä heistä muuten olen.

Vierailija
13/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja! Paitsi nuo hallituskommentit. Omasta mielestä tunteellisuus ei oo automaattisesti negatiivinen asia. Se, että kokee voimakkaasti, oli se sitten tiettyyn aikaan kuusta tai jatkuvasti, voi olla myös hieno, elämää rikastava asia. -ap

Vierailija
14/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimenen oli hyvä 😂

Vierailija
15/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin luontodokkaria jossa oli joku mangustiperhe ja itkin kun ne oli niin söpöjä.

Itekki oon muistaakseni itkeny mangusteille!! Ku ne nousee takajaloilleen ja ää kaikkee

Vierailija
16/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli joskus pitkä ketju ja hämmentävänä muistona on jäänyt se, kun moni on nähnyt yksin syövän jäätelöä/pullaa tms. papan :D Itsekin tunnustan tämän. Tuli kyllä helpotuksen tunne kun tämän "surullisen pikku papan" vaimo taapersi vessasta takaisin kahvion pöytään

Vierailija
17/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli joskus pitkä ketju ja hämmentävänä muistona on jäänyt se, kun moni on nähnyt yksin syövän jäätelöä/pullaa tms. papan :D Itsekin tunnustan tämän. Tuli kyllä helpotuksen tunne kun tämän "surullisen pikku papan" vaimo taapersi vessasta takaisin kahvion pöytään

Oi Olis kiva päästä lukeen lissää näitä, onkohan sitä ketjua ennää?

Vierailija
18/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä naisia.

Ja tollasia on hallitus täynnä.

Mitä ihmettä sä sönkkäät? Ainakin pm Sanna Marin on yksi analyyttisimmistä ja vähiten tunteellisista naisista, mitä minä tiedän. Itkijäherkistelijöiksi en kuvailisi ketään hallituksen naisista, ihan sama, mitä mieltä heistä muuten olen.

Joo eivät ole itkijäherkistelijöitä, vaan kovia, tunteettomia psykopaatteja :D niinkö muutkin hallitsijat

Vierailija
19/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkun aikaa saanut suklaasta ihottumaa eli en syönyt suklaata. Ei se haitannut noin yleensä. Kerran sitten kävelin karkkiosaston ohi ja alkoi itkettää se, etten voi syödä suklaata.

Vierailija
20/28 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tosi väsyneenä näin mainoksen missä piirros nenä jäi tyyliin tiilikasan väliin jalat sätkien (oli siis joku flunssa mainos) liikutuin kun se näytti niin raukalta ku sen jalat vaan sätki :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi