Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT*VKO 41

09.10.2006 |

Alotin nyt uuden pinoutumisen ja jos tällä kertaa tää vaikka pysyis näkyvillä =)No enhän minäkään joka päivä kerkiä kirjottelemaan kun taapero haluaa lähteä mukaan lenkille ja duuni syysväsymys...jne.vie aikaa...

Tossa joku meistä kirjottelikin (anteeksi nimet ei vielä ole jääeet mieleen)että mies oli vaivihkaa vihjassu että kaverit lähti oluelle jne.Juu Miehet on tollasia...eikä yleensä ilmota siitä just kun tuntia -5 min aikasemmin et ois kiva lähtee...meilläkin välillä tullaan ja mennään miten sattuu ja että se ottaa pannuun!Sitten kun minä haluan lähteä niin pitäs kertoo varmaan vuotta aikasemmin=)no ei mut hyvis ajoin...ja siitä sit seuraava viikko kiukutellaan...en tajua miksi miehet ei anna puolisollensa tilaa eikä " lupaa" mennä tyttöjen kanssa ulos!Mutta uko voi olla kun taivaanlintu ja mennä minne huvittaa ja ilmottamatta mulle!!no niin vuodatetaan nyt kunnolla=)Meitä on kuules ystäväiseni paljon!

Täällä on yleensä viikonloput hiljasia kun sillon rentoudutaan ja siivotaan jne....Minä rupean nyt kuntoilemaan ja ajattelin ostaa salikortin ja uimaan!jos vaikka kevenis=)

Mukavaa maanantaita kaikille!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Milenna, että ootte jo saanu sovittua miehen kanssa :) Mulla on nyt vähän saman tapasia ongelmia tällä hetkellä, eikä todella oo uutta :/ Mies lähti eilen illalla käymään " parilla" kaljalla, eikä siinä mitään, mutta kun tuli takas vasta tänään kaheltatoista päivällä :( Siis en epäile mitään, että ois pettäny mua tai mitään semmoista, kuhan vaan on ollu jossain kaverinsa luona ryyppäämässä, mut kun oli puhe et menee vaan parille kaljalle ja tulee pian takas, ite vielä lähtiessä sano niin, että tuun ihan kohta takas!

Nyt se on koko päivän nukkunut eikä olla ees juteltu. En tiiä mitä pitäs tehä, tää on aika tyypillistä mun miehelle...Useesti on käyny näin meidän yhessä olo aikana (on tietysti oltukin jo yli 6 vuotta yhessä), en oikein tiiä et johtuuko tää vaan siitä, kun mies on vielä niin nuori (22v.), että onko tää ihan normaalia ton ikäsille miehille.

Vituttaa vaan hirveesti, kun ite haaveilee perheestä yms. ja miehelle vaan on tärkeetä juosta baareissa... Mua kun ei itteeni kiinnosta yhtään käydä baareissa, toivosin vaan että pääsis jo perustamaan oman perheen, mutta eipä taida olla toivoo vielä aikoihin ennen kun mies tosta rauhottuu :(

Mitäpäs muille kuuluu? On ollut aika hiljaista täällä, johtuuko viikonlopusta vai mistä lie. Muilla on varmaan muutakin elämää kuin täällä vauvalehden sivuilla surffailu...musta välillä tuntuu että vietän ihan liian paljon aikaa täällä...vauvakuume vaan pahenee täällä lueskellessa, mutta ei voi mitään.

Tulkaahan kirjottelemaan :)

Vierailija
2/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem83; Harmi, että sun miehes tekee kans katoomistemppuja:( Miun mies ei sentään oo ollu yötä poissa ryyppyreissulla, enkä tiiä mitä tekisin, jos joskus ois..soittasin varmaan poliisille ja tekisin katoamisilmotuksen tai jotain:) niin ja vois olla aika pitkät keskustelut eessä.

Vaihteeks tyttökin nukkuu hyvin, tuossa pari yötä meni melkein valvoessa kokonaan, kun tytsillä oli se kuume, niin kuuntelin sen hengitystä ja pyörintää, niin etten ite saanut nukutuksi montaa tuntia.

Alkoi häiritsee, tuossa kun on tuo liberomainos, niin pitäiskö siinä lukea että; pyyhkimään! vai onks tuo pyyhkimän! oikein..Kuulostaa jotenki hassulta..

Joo, nyt aamukahvin keittoon, että pää taas selviis. Tulkaahan muutkin ilmoittautumaan!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla jakamaan teidänkin kanssa tuon kuopuksen tempaus.. Maalaili äsken kaapinovia keittiössä ja itseään aarteella mitä kaivoi omasta vaipastaan.. oli tytön jalat, kädet ja paita, kaapinovet ja hyllykin ihan pa**ssa!!! Yök!! XP Eikun pesemään vaan kaikki TOLU:lla, hyh hyh. Kyllä nuo taaperot sitten keksii!!

Meillä on kaikki isäntää lukuunottamatta räkätaudissa, varmaan kohta alkaa läkkärikäynnit jos ei ala helpottaa. Sillä ei ole jaksanu pinoutuakaan, lukemassa käynyt vaan muutaman kerran.

Vauvahaave sahaa juupas-eipäs lähes päivittäin. En jaksa, en haluu, ei riitä tilat talossa jne. Ja kuiten miten ihanaa se vielä oliskaan, jännätä +tikkuun, odottaa liikkeiden tuntumista, masun kasvua, synnytyksen jännäämistä, ja ah sitä pientä vastasyntynyttä... <3 TAHTOO!! Eikä kuitenkaan tahdo.. Sekavaa, mut jospa joku ymmärtäis??

Nyt ulos tun " kakka" taaperon kanssa, seinät alkaa jo ahdistaa kun monta päivää satanut eikä ole päässy ulos..

-Ädä ja riiviö kolmikko-

Vierailija
4/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minä ymmärrän NIIN hyvin. Nyt kun meidän taapero pojasta on kuoritunut kaiken kiukun ja tempperamentin takaa aivan IHANA iloinen, touhukas pikkutaapero, alkaa tämä juupas, eiipäs minulla. Niin kovasti haluaisin jännätä sitä plussaa, elää raskauden ja synnytyksen ja saada ihanan pienen nyytin syliin. Sitten taas iskee jaksanko, haluanko, miten tuo taapero vauvaan suhtautuu jne. tiedän, että joskus koittaa se päivä, kun voin ilman epäilyjä sanoa, että nyt haluan. Siihen asti jatkan tätä epätoivoista juupas eipäs väittelyä itseni kanssa.

Mihet ovat tehneet katoamistemppuja, hyi niitä. Meillä ei mies koskaan ole niitä tehnyt (ex-avokki tämänkin puolesta). Muutenkin aika balanssissa meidän menot. Kumpikaan ei mene liian usein/harvoin. Mutta hepulin saisin, jos mies tollasia temppuja tekisi. Onneksi Milenna olit jutellut miehesi kanssa, sillähän ne asiat selviää.

Minulla on yksinäinen viikonloppu, IHANAA. Mies yhdistetyllä työ ja huvi matkalla muilla mailla. Ja minä nautin yksinolosta =)

Nyt poju heräsi, palataan

Mareila

Vierailija
5/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ädälle ja muillekkin:mulla on kanssa tullu tuo juupas eipäs olo välillä,koska poikamme on toosi uhmaiässä ja huolestuttaa rahatilanne ja talous yleensä!Toisaalta kun vauvanvaatteet on jo valmiina ja pinnasänky niin eipä siinä paljoa enää tarvita aih ja kaukalo ja istuin + syöttis...Mutta tänään katselin taas ja ihaili nkuinka mieheni on niin ihana!<3 se saa aina noita päähän pistoja=)soitti ja sano että lähetäänkö risteilylle että säkin pääset rentoutumaan ja oli pojan kanssa tänään että sain siivottua!Ja sitten jo puhuin että millonkaha se " haikara" kolkuttaa meijän ovea=)on jo niin luovuttaja fiilis kun ei nappaa!=(mutta hei 28.päivän tienoilla pitäs olla ovis niin eiköhän päästä taas jännäämään!!

Minä en nyt ole joka päivä päässyt (oon kuumeessa ja räkätaudissa!)mutta nyt ei kuumetta tunnu olevan elikkä töihin huomenna jos olo kohenee!

Alotan uuden pinon huomenna!HOHOI KAIKKI!Ja yritetään pitää pino pystyssä!Mä lähen sängynpohjalle lepuuttaa jalkoja!=)

Vierailija
6/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PINO NIILLE JOTKA HAAVEILEVAT VIELÄ YRITTÄMÄTTÄ

Ajattelin pistää keskustelua alkuun kuumeilusta niille,joilla yritys ei vielä ole alkanut.Itselläni tyttö 02/05 ja oikeastan viimeisen kk mulla on alkanut lisääntynyt vauvakuume:)Miehen kanssa ollaan asiasta keskusteltu useaan otteeseen ja tavallaan yritys voitaisiin aloittaa,vaikka heti mutta silti oli ajatus saada ensin opiskelut kasaan..Ja niitä nyt olisi kuitenkin vielä edessä useampi vuosi..;/Ainahan kaikkea ei voi suunnitella,eikä se lapsenkaan tulo ole mitenkään itsestäänselvää,mutta kuitenkin tää kuume on aivan järkyttävää.Mulla on muutama kaveri ,jotka ovat tässä hiljan plussanneet eikä juurikaan kyllä auta tässä kuumeess:)Ajattelin,että olisi kiva kuulla muidenkin samassa tilanteissa olijoiden kommentteja ja ajatuksia.Jos saatas meille oikein joku virallinen pinokin sitten:9Krisse

p.ps eli tää oli mun teksti ennen kuin joko teistä ystävällisetsi ohjasi minut tänne:9eli samassa veneessä ollaan ja ihanaa,kun on kanssasisaria:)Onkos täällä tehty vieläö esittelyä jäsenille?:)krisse

Vierailija
7/25 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kisumama ja Snowflake kommenteista mieshen temppuihin:) Olin vaan niin ymmälläni, kun mies ei yleensä kyllä ihan tämmöisiä temppuja tee, vaan ne on sit jotkut työpaikan pikkujoulut tms, mihin on menossa ja ilmottaakin siitä vielä aiemmin..

Sen lisäks oon varmaan normaalia mustasukkasempaa sorttia, mies kun yksin aina käy jossain niin mielikuvitus alkaa laukkaamaan ja sit tulee kiukuttua miehelle, ihan turhaan, miehen omien sanojen mukaan.

Onhan tuo mies ihana tyyppi, aina välillä, mut eniten minuu ärsyttää, kun se ei normaalisti halaile/pusuttele, vaan siinä pitää melkein olla jotai takana, ennen kuin vapaaehtoisesti lähestyy:) Ja nyt, en tiiä onko mulla jotain syysväsymystäkin tai hemoglobiini alhaalla, niin väsyttää enemmän->tulee kiukuttua->en ees yritä halia, paitsi nyt tyttöä, kun ollaan päivät kotona,->ja sit koen " ettei ikinä enää halita" ->mies ei siis tykkää musta.

Kaikkea sitä tulee ajateltua noista kaljareissuista..Mieskin jo nauroi mulle, että luulenko sitä niin tyhmäks, että se unohtais elämänsä tärkeimmät asiat vaan jonku yhen illan jutun takia.

Huoh,pitänee lähteä aamukahville,jospa tuo ajatuksen juoksu paranisi..

Ja seuraavalla kerralla tuun kommentoimaan jotain muita juttuja:)!

Vierailija
8/25 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin jo tuonne edelliseen pinoon, että viime viikolla tuli testi tehtyä ja negaa näytti eli oottelen vaan menkkoja tulevaks...mutta mutta, nyt sitten huomasin tuolla ihmisten kertoilevan, että ovat plussailleet kp 50 jälkeenkin!:o Pitäisköhän minunkin nyt sitten joka viikko kuitenkin jatkaa tuota testailua, kun eihän sitä tiedä?! On tässä kuitenkin nyt sitten ollut vaikka mitä ja mieskin tuossa viikonloppuna tokas: noihin siun oireisiin ainut järkevä selitys on raskaus:D Yritin kyllä tänään saada aikaa lääkärille, mutta eihän täältä niitä aikoja saa. En viitsi viedä päivystysaikaa keltään kuka sen enempi tarvitsee...

Nyt ei kyllä tuu enää mistään mitään kun tuon ketjun kävin lukemassa...jotenkin vaan miettii tuolla päässään koko ajan sitä vaihtoehtoa että niin onkin päässyt käymään...

-lappanen ihan päästään pyörällä-

Vierailija
9/25 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin, sen takiahan tässä Sinua Lappanen on kehoteltu, että tee vaan testi, ollaan jännätty kovasti puolestasi, sillä itsekin lukaisin sen ketjun, jossa joku oli tehny plussatestin kp 63, joten toivoa vielä on... Ja jos sulla on oireita kuitenkin " koko ajan" tarkoittanee se lisääntynyttä hormonitoimintaa kehossa, ja sen seuraksena kyllä pitäisi alkaa kk taikka sitten raskaus on se, joka sen aiheuttaa, eli pidämme edelleen peukkuja ja heitämme sulle kovasti plussasäteitä ++++++

Tsemppiä vaan!

Itse metsästelin ovista koko viime viikon. Oireiden perusteella sellainen varmaan olikin, vaan testit näytti joka päivä negaa, joten eipä voi kun liittyä ihmettelijöiden joukkoon, että on nää naiset elimistöt niin avaruustiedettä kuin olla vain voi... :oP

Pupuiltu kyllä on kiitettävästi, vaikka ei mitään yritystä olekaan. Se vain tuo ovisaika on sellaista aikaa, että hormonit hyrisee siihen malliin, että ei muuta kuin peittoja pöllyyttelemään... Ja sitten voikin taas omassa pienessä sekopäisessä mielessä alkaa viikon päästä taas kehittelemään oireita. Hihii.. näin mulla ja vissiin aika monella muullakin nää jutut menee :o) Mun mies sais kyllä sätkyn jos se tietäs mitä päässä liikkuu. Vaikkakin, niin taitais saada monen muunkin mies jos tietäs ja tajuais, mitä meidän naiste pään sisällä tapahtuu...

Hauskaa päivää, kuulemisiin!

Vierailija
10/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pyörällä apteekkiin testin ostoon ja vielähän tuo negaa näytti. Jotenkin sitä vaan aattelee, että se testi kyllä näyttää heti jos on plussaa eikä tule ajatelleeksi ollenkaan sitä vaihtoehtoa että siihen voisi mennä aikaakin ennen kuin näkyy mitenkään:/ Mies oli kyllä sitä mieltä, että nyt olis jo aika käydä lääkärillä testauttamassa eikä ostella noita apteekin testejä:) Ensi viikolla on sitten aika, kun on vähän muitakin asioita sille lääkärille niin pyydämpä sitten samalla tuon raskaustestin tekemään:) Saadaan sekin asia järjestykseen;D

Kävin eilen myös työpaikalla sopimuspapereita täyttelemässä ja sopimassa työajoista tarkemmin. Silloin haastattelusta lähdettyäni jäi niin hyvä olo ja sellainen tunne, että todella halusivat minut sinne, mutta nyt taasen oli sellainen ilmapiiri, että aloin miettimään haluavatko nyt sitten kuitenkaan minua töihin:( En nyt enää olekaan niin intoa täynnä aloittamassa töitä, vaan ehkä vähän epäileväisin mielin...tosin en tule kylläkään sen rehtorin kanssa päiviä viettämään vaan opettajan ja oppilaiden joten tuskinpa tuo rehtorin tympeä asenne nyt sitten kuitenkaan niin paljon työhön tulee vaikuttamaan:)

Ei vaan nyt pitää alkaa ahertamaan tämän huushollin kimpussa, että ehdin tässä puolentoista viikon aikana tehdä kaiken tarpeellisen:)

-lappanen-

Vierailija
11/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli aika palata opiskelujen pariin...ts. lukemaan vauvajuttuja! ;) Juuh, miehet on nyt vähän sellasia. Ne on jotenki niiin niiiiiiin reviiritietoisia, että välillä tuntuu, et toisen miehen kans jutteleminenki on väärin saati sitten, et jos ystävystyis jonku miehen kans ihan kaveri mielessä. :)

Voi jestas, et syksy on kyllä niin pyllystä niin pyllystä aina väliajoin..kauheesti pitäs saada tehtyä ja mitään ei tapahdu. Mä pääsen kohta muuttaan takaisin kotiseudulle, missä mies jo asuu ja meillä on sitten muutto eessä tossa parin viikon päästä! :) Jeee! Se onkin sitte 8 kerta viimesen kolmen vuoden aikana. Onhan se kiva saada uus kämppä, mut ottaa nuppiin se iän ikuinen samojen kamppeiden pyörittäminen. Nyt ollaan päätetty uusia kaikki kamat kerta heitolla..reissu Ikeaan eessä!!! :D

Nyt sit oikeesti opiskelun kimppuun... :)

Vierailija
12/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat taas ohi ja mieli alkaa palailemaan paremmaksi :) Jaksaa taas kirjoitella tännekin. Vähän vaan ihmetyttää, kun oon huvikseni aika paljon mittaillut noita lämpöjä, (et mitä on missäkin vaiheessa kiertoa) niin nyt ei lämmöt olekaan laskenut, vaikka yleensä laskee heti kun menkat alkaa, mutta nyt on edelleen 37,5 vaikka on jo kp 6/26. En kyllä tunne itseäni sairaaksikaan...Normaalisti mulla siis lämpö menkkojen alettua n. 36,9-37,0. Mistä lie tää johtuu...

Olin viime yönä töissä (yövuorossa) ja nyt ei kyllä yhtään nukuta, kun nukuin päivällä kolmeen asti...huomenna pitäs kuitenkin jaksaa kymmeneksi kouluun.

Nyt taas unohtu mitä olitte kirjotellu...[color=DarkViolet] Kinttunenko [/color] oli muuttamassa? Onnea vaan uuteen kotiin! Sähän pääsetkin sitten kunnolla sisustelemaan jos hommaatte kaiken uutena :) Vieläkös sulla on monta vuotta opiskeluja jäljellä? Mulla on varmaan tän vuoden lisäks vielä kaks vuotta. Saanko udella mitä opiskelet? Ei oo pakko kertoo, jos et haluu :) Mä opiskelen biologiaa.

[color=Green] lappanen: [/color] Jospa sillä rehtorilla sattui vaan olemaan huono päivä tänään ja seuraavalla kerralla kun näätte on taas mukavampi. Toivottavasti siellä lääkärillä selviää mihin ne menkat on hävinny.

[color=DodgerBlue] Milenna: [/color] Mä oon myös välillä vähän turhankin mustasukkanen miehestä ja helposti tulee kuviteltua kaikkee ihmeellistä, jos mies tekee jotain tuommoisia temppuja. Toivottavasti oot saanu jo asiat sovittua miehen kaa :)

[color=Violet] Kisumama: [/color] Ootko sä mittaillut noita lämpöjä kun oot ovista metsästellyt? Tai aiemmissa kierroissa? Mietin vaan et onkohan tuo ihan tavallista, että voi jäähä lämmöt koholle menkkojen alettua (ja vielä niitten jälkeenkin) niin kuin mulle nyt kävi...Tiiätkö yhtään?

No nyt taidan lopetella, pitää yrittää mennä nukkumaan, vaikkei uni varmaan vielä aikoihin tulekaan, huoh...

Vierailija
13/25 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem ja muut!

Juu, kuumemittaria on tullut ahkerasti tungettua korvaan. Sellainen korvasta mittaava on kyllä ihan ehdoton, nopea ja helppo. Mulla on parin kierron ajan mennyt lämmöt sunnilleen näin: 36,9 kp:t 2-17 ja sitten koholla siis oviksen jälkeen n. 37.2-37,4 siihen asti kunnes kk kunnon vuotopäivä tulee. Joskus yksinkertaisin selitys on se oikea, eli ettei sulla ois vaan virus päällä. Jos kuukautiset ovat normaalit ei varmaan raskaudestakaan ole kysymys. Tuon lämmönkohoamisenhan aiheuttaa keltarauhashormoni ovulaation jälkeen joka kypsyttelee kohdun limakalvoa paksummaksi ja näin paremmaksi hedelmöityneen munasolun kiinnittyä. Ja jos ei semmoista munasolua kiinnity, keltarauhanen surkastuu ja kuukautiset taas mokomat tulee...

Suunnilleen näin olen sen ymmärtänyt menevät. Korjatkaa toki jos meni jotain pieleen. Näin aamulla ei oo ihan terävimmillään :o)

Niin, siis mulla nyt menossa kp 17, eli ovis on ohi ja oon kyllä huomannut parissa viime kierrossa, että itseasiassa oviksen jälkeen alaselkä ja vatsakipuilu vasta alkaa, joten mulla ne ilmeisesti johtuvat nimenomaan tuosta keltarauhasesta. Mutta näähän on kaikki niiiin yksilöllisiä juttuja.

Milenna ja muut mustat sukat omaavat... Itsekin olin nuorempana pirun mustis ja ihme kyllä jostain syystä ikää myöten ko. tauti kadonnut. Mistä lie johtuu. Ehkä siitä, että itselläni ainaki mustis taisi olla alitajuista pelkoa siitä, että toinen hairahtuu tekemään jonkun muun kans jotain ja siitä sit seuraa ero ja yksinjääminen jne. No, olin yksikseni eroni (joka siis tapahtui loppujen lopuksi omasta tahdostani) jälkeen vuosia ja siinä ajassa tajusin, että hei, mähän oon loistopakkaus ja sitä kautta on tullu sellainen itsevarmuus ja sieltä sitten sukat vaan pikku hiljaa on vaihtaneet väriään. Jotenki siinä kävi niin, että kun oli pitkään yhden ihmisen kanssa (7 v.) niin oma itse jäi niin taka-alalle, että ei muistanut enää taputtaa itseensä välillä päähän ja kehua myös itseään. :o) Tietysti jokaisella on omat syynsä ja huolensa, ja voitte hyvin purkaa niitä meille täällä, sitä vartenhan nää vertaisjoukot täällä on! :o) Autetaan jos voidaan ja jos ei, kuunnellaan ja tuetaan :o)

Nyt täytyy alkaa taas töihin. Kivaa keskiviikkoa ja kuulemisiin!

Vierailija
14/25 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika herätti mut hirmu aikaseen!ja silmät ristissä täällä kirjottele=)En nyt tarkalleen muista millon täti viimeks oli kylässä??=/hmmm...tänään aamull a oli jotenki sellanen " hassu" olo masussa(alamasussa) tunt niin kun ois ovis mut jos en ny väärin muista niin sen ois pitäny olla jo...ei oo sellanen olo et ois ees ovis...jomottaa selkää ja juilii...mutta ei tätikään ole ilmestyny...ehkäpä ois tärpänny mut en hihku vielä=)matala profiili!

lappanen:ei vielä mitään hätää jospa se sitten ens viikoll aolisi muttunut +++ mutta jos ei nii sit onnea seuraavaan kiertoon!

Milenna:onko tänään jo olo parempi?

tansem:hyvä että olet taas palannut=)ja ehkäpä sitten seuraavaan kiertoon=)

Mutta nyt kuuraamaan ja aamupalalle!Oikein mukavaa ja syksyistä päivää kaikille!

Vierailija
15/25 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun tikutin niin bongasin oviksen tikulla mutta ei sillon ollu lämmöt korkeella tai muita oireita.n.viikon päästä tikutuksesta oireet alko ja kun sit huvikseen testasin niin ovis oli sillonki,ei noista oikeen tiiä.Tossa oli jutt siitä syljestä otettavasta ovistestistä,vaikutti mielenkiintoselta mutta niitä ei saa suomesta ja hinta oli aika paha...Parhain tapa on käydä lääkärillä ja bongata se sit siinä " utrasssa" Mä kun kävin viimeks gynellä niin sit ilmotti et jahas ovulaatio on ihan lähellä.Ja teki vaan tähystyksen...mutta olipa se kiva tietää että ovuloin...

Vierailija
16/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan pikkuisen tää kirjoittelu jääny, kun ei tuo kuumekaan nyt kovasti jyllää. Tää arki meillä on sen verran stressaavaa tällä hetkellä, ettei plussa testissä just nyt saisi aikaan muuta kuin julmetun paniikin!! :/Tosin ei se mahdollista olekaan, kun mullahan on se kierukka..

Vauvakuumeen olen siis laittanu jäihin, ehkäpä jopa kokonaan(?). :o( Yksi esi-murkkuikäinen kaikkine temppunieen, toinen muuten vaan täys riiviö, ja kolmas pahimmoilleen ekassa kunnon uhmassa, mies väsynyt raskaasta työstä, minä väsynyt kaiken yksin hoitamisesta työssäkäynnin lisäksi, esikon " taistelu" miehen kanssa kaikesta.. Ei aina hyvin mee.. :' o(Pitäis järjestää jotenkin ensin itselle pieni vapaa, vaikka yksikin yö poissa kotoa, sitten miehen kans kaksin jonnekin. Tällä menolla edessä on avioero lähivuosina, jos tahti ei miksikään muutu. Lapsenvahtejahan meillä ei juurikaan ole, yksi sukulaistyttö, joka opiskelee ja käy työssä siinä ohessa. Omat vanhemmat ei pysty auttamaan, isä asuu kaukana, äiti halvaantui osittain onnettomuudessa vuosia sitten. Miehen vanhemmista toinen vuorotyössä, toista ei lapsenlapset jaksa kiinnostaa kuin esittelykaluna kerran vuodessa.. MML:n toiminnasta ei ole tällä paikkakunnalla tietoa, eikä kuopus perusta vieraista hoitajista. Vierastaa ja on muutenkin äidin tyttö..

Haaveesta en (kai?) ole kuitenkaan luopunut, joten saattaisin välillä kirjoitella tännekin, jos sen sallitte? Ahkeraan en varmaan ehdi, kun on niiiiin paljon tehtävää, ja työkuviotkin on taas muutosten tuulissa.. Tämänhetkinen työ päättyy ensi viikon jälkeen, enkä päässytkään entiseen paikkaan mihin piti, joten hakemukset sinkoilee ja paniikki kasvaa ajan huvetessa!

Jotenka hyvää syksyä kaikille, plussatuulia niitä tarvitseville ja malttia vielä odotusta odottaville!! Kuulette minusta vielä! ;o)

Nyt painun hammaslääkäriin... *paniikissa*

-Ädä ja kakarakolmikko-

Vierailija
17/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt on tainnu palata taas normaaleiksi eli 37,1 näytti tänään eli oisko tosiaankin ollut vaan joku virus tai jotain semmoista. Kiitos vaan [color=OrangeRed] Kisumama [/color] lämpöjen selvityksestä :)

Mitenkäs onko [color=ForestGreen] Snowflake [/color] täti pysynyt poissa? Ootko vielä miettinyt millon testailet jos ei menkkoja kuulu? En mitenkään yritä painostaa ;) mutta ois kiva saada tähänkin pinoon vähän jännitystä.

Mikäs [color=MediumSlateBlue] Kinttusen [/color] tilanne on? Eikös sullakin ollut menkat myöhässä, vai muistanko väärin.

Kirjottele vaan jatkossakin tänne, millon vaan kerkeät [color=MediumOrchid] Ädä78 [/color] :) Ei meillä taida mitään sääntöä olla miten usein pitäs kirjotella eikä mun mielestä tarvitsekaan olla, kivahan se tietysti ois jos mahollisimman moni kerkeis usein kirjotella niin ois enemmän keskusteltavaa, mutta ei sitä itsekään aina jaksa olla aktiivinen.

Nyt taidan lähtee herättelemään miestä, kun se vielä nukkuu yövuoron jäljiltä...

Vierailija
18/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan ne sieltä sitten vihdoin tasan kaks viikkoo myöhässä ja tasan niin kivuliaina kun ennen pillereitäkin. Vähän on nyt huojentunut olo ja samalla hihkun onnesta kun ei oo enää kuin yhet menkat ja sitten saa alkaa oikein toivomaan niitä plussia:D

Miehelle sitten aamulla soitin kertookseni asiasta, kun en jaksanu herätä ennen kun hää töihin lähti. Vähän pettyneeltä kuulosti, mutta onneks piristy kun kerroin mitä muuta yöllä oli tapahtunu:) Poika oli ilmeisen unenpöpperössä kömpiny kainalooni nukkumaan ja hetken nukuttuaan nosti päätään ja tokas " missä on mikäkin?" Sitten kun kysyin mikä on hävöksissä sain vastaukseks " tättä" . Olisko pikkumies sitten ollut niin unenpöpperössä tosiaan ettei tajunnu missä on ja tutti mokomakin oli jossain:D

Nyt pitää alkaa ruuan laittoon niin ehdin ennen pojan hoidosta hakua sen tehdä.

-lappanen-

Vierailija
19/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taas luen tenttiin eli vauva-juttuja taas...tää on kumman koukuttavaa touhua...koukutikoukuti. ;)

Niin joo Tansem, mä opiskelen kansainvälistä kauppaa 4. vuotta ja valmistun tossa 4 kuukauden päästä viimestään! Wohoo! Oon opiskellut vierailla mailla kaukana myös business, management and administrationia eli piinkova pisnesnainen. ;)

Menkat taas kuvatteli tossa joku aika sitten olevansa melkein puolitoista viikkoa myöhässä, mut tää nyt on taas tätä. Alotin sillon keväällä pilsut uudestaan ja lopetin nyt elokuun lopulla, joten nehän on taas menossa ja tulossa miten sattuu. Ei oo noi pillerit/mikään hormonaalinen ehkäsy meikän juttu. Nuppia alkaa kiristää niin maan prkleesti heti.

Ja sitten asiasta kukkaruukkuun:

Onko täällä muilla tullut jonkin asteista kriisiä sillon kun on tullut ns. aikuistumisen hetkiä, valmistumista, lapsia, naimisiin meno/avoliittoa jne. Mulla on joku ihme kriisi päällä ja kiellän vielä ihan täysin valmistumisen, vaikka toisaalta seki on ihan kivaa.

t. Vähintäänkin sekava Kinttunen ;)

Vierailija
20/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi helluselta ton sun poitsun yöllinen seikkailu... :)