Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT*VKO 41

09.10.2006 |

Alotin nyt uuden pinoutumisen ja jos tällä kertaa tää vaikka pysyis näkyvillä =)No enhän minäkään joka päivä kerkiä kirjottelemaan kun taapero haluaa lähteä mukaan lenkille ja duuni syysväsymys...jne.vie aikaa...

Tossa joku meistä kirjottelikin (anteeksi nimet ei vielä ole jääeet mieleen)että mies oli vaivihkaa vihjassu että kaverit lähti oluelle jne.Juu Miehet on tollasia...eikä yleensä ilmota siitä just kun tuntia -5 min aikasemmin et ois kiva lähtee...meilläkin välillä tullaan ja mennään miten sattuu ja että se ottaa pannuun!Sitten kun minä haluan lähteä niin pitäs kertoo varmaan vuotta aikasemmin=)no ei mut hyvis ajoin...ja siitä sit seuraava viikko kiukutellaan...en tajua miksi miehet ei anna puolisollensa tilaa eikä " lupaa" mennä tyttöjen kanssa ulos!Mutta uko voi olla kun taivaanlintu ja mennä minne huvittaa ja ilmottamatta mulle!!no niin vuodatetaan nyt kunnolla=)Meitä on kuules ystäväiseni paljon!

Täällä on yleensä viikonloput hiljasia kun sillon rentoudutaan ja siivotaan jne....Minä rupean nyt kuntoilemaan ja ajattelin ostaa salikortin ja uimaan!jos vaikka kevenis=)

Mukavaa maanantaita kaikille!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotan nyt tän ja sit ihan varmasti lähen lukeen tenttiin. ;) Kävin tossa äsken taustailemassa ja vaklaamassa lokamasujen pinoa tuolla odotus puolella ja vaikka kaikilla tuntui olevan jo aika tukala olo niin siltikin tuli sellainen fiilis, et mä oikeesti haluan lapsen. Mieski osti sopivasti isomman auton äsken ja mietti, et mahtuukohan sinne takakonttiin sit lastenvaunut kunnolla. Siis ihan vahingossa möläytti tollasen ja normaalisti sillä vanne alkaa jumaliste kiristään ku kävellään jonku lasten osaston ohi cittarissa! :) Minä tölläsin sitä suu auki, et anteeksi kuinka?

Mun iskällä on myös kauhee pappakuume päällä. Kaikilla sedillä ja tädeillä on jo lapsenlapsia ja parhaimmillaan lapsenlapsenlapsia. Onko muilla vastaavia tilanteita?

Jos minä viime vuonna erehdyin luulemaan, et on ihan törkee vauvakuume niin ei se tänäkään vuonna oo helpottanut. :) Mä oon huomannut, et tää on vissiin joku tällanen syksyyn liittyvä juttu, et kuumeilu alkaa ku ilma kylmenee?? Muita kohtalotovereita?

Vierailija
22/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näissä *HAAVEILIJOISSA* vain JO " luvan" saaneita, siis niitä joilla on jo kova tohina päällä vai sopiiko tänne mukaan yksi haaveilija, joka ei ole vielä, sitkeistä yrityksistä huolimatta, saanut miestään suostuteltua puuhaan..?

Tai siis itse puuhaan kyllä ja hän onkin ollut sitä mieltä, ettemme ole vielä harjoitelleet tarpeeksi... Äitini mielestä taas, minulla on krooninen vauvakuume. Mutta todella kovana sitä on jatkunut nyt jo yli vuoden ja pahenee vaan. Jossain kohtaa se välillä vähän hiipuikin ja väistyi aina silloin tällöin taka-alalle, mutta nyt vaan pahenee. Sitä kautta löysin tieni tännekin, vaikka olen netin käyttäjänäkin varsin kokematon. On kuitenkin kiva lueskella toisten kuumeilua...Ja tänään jo onnistuin rekisteröimään itseni.

Onko kenelläkään muuten mitään vinkkejä, miten saa miehenkin innostumaan vauva-ajatuksesta???

-toivottavasti EI ikuinen haaveilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti just töihin ja minä tietysti heti tänne vauvalehden sivuille :) Heh, no sen verran oon viime keväästä edistynyt, että lueskelen näitä sivuja kyllä koko ajan myös miehen nähden, että ei oo voinu sille jäähä epäselväks et mulla on vauvakuume :)

Hätähousulle tervetuloa Haaveilijoihin! Oikeassa seurassa oot. Täällä suurin osa ei oo vielä saanu miestä suostumaan vauvan yritykseen, mutta muutamia onnistuneitakin on mukana, samoin semmoisia joilla on jokin muu syy (kuin mies) ettei yritys vielä oo päässy käyntiin. Vinkkejä mulla ei kyllä valitettavasti siihen miehen käännytykseen oo koska minunkaan mies ei vielä lasta halua.

Kinttunen:

Mulle käy myös aika useesti (aina) noin et kun pitäs lukee tenttiin niin lueskelenkin vaan näitä vauvalehden sivuja... ja odotus puolella käyn myös päivittäin eri pinoja lukemassa...ja sehän ei kyllä vauvakuumetta pienennä ;) Mulla ei kyllä sukulaisilla oo ollut havaittavissa tuommoista kuumeilua... miehen (sinkku)kaverit kyselee meiltä aina välillä, että millonkas me hankitaan vauvoja ja mies vaan aina hymähtää jotain takaisin tyyliin " enpä tiiä" tai " ei vielä" . Tuohan kuullosti hienolta tuo miehes kommentti uudesta autosta :)

Huomenna pitäs jaksaa aamuvuoroon töihin joten pitää rueta lopettelemaan ja painua nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

Vierailija
24/25 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan nostamaan pinoa kun joku kaipaili tämmöistä haaveilijoiden ryhmää :)

Tervetuloa mukaan kristinamom (toivottavasti meni nimimerkki oikein :))!

Tulkaapas nyt muutkin kirjottelemaan, johan tässä on päivä pitkällä ;) En onneks joutunutkaan jäämään ylitöihin, vaikka luulin niin, siksi oon jo täällä kirjottelemassa :)

Vierailija
25/25 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on miehen kans asiat jo sovittu..eli jos ei aiemmin, niin nyt tietää, ettei tuollaisia pikalähtöjä enää harrasteta:)Sitä vaimon huomiointii yms. pitänee viel kerrata:) Minäkö pirttihirmu??:D

Palstahiljaisuuteeni on kyl toinen syy, tytsille nousi toissailtana kuume, 38,5 ja mulla nuhaa ja miehellä kans nuhaa ja vähän lämpöökin. Eli koko porukka ollaan ihan sairaita. Parina yönä tässä ei oo saanu nukuttuu kunnolla, ku tyttö oli niin itkuinen, vissiin tukossa nenät ja muut, niin ei oo jaksanut tännekään tulla pölisemään. Mutta, nyt on taas mentävä, joten moikka!

Ai niin, tervetuloa hätähousulle, kuulostaa että satuit oikeeseen porukkaan!