Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***VILTTIKETJU viikkoon 41**

09.10.2006 |

Laitetaanpa meille uusi viikko alkuun.En osaa tota esittelyrimpsua kopsata, mutta jos joku sen taitaa, niin oishan sekin kiva tänne saada.Piinaviikko alkoi nyt sitten, mutta saattaapi loppua jo huomenna lyhyeen.Eli kierto tosi lopuillaan meikällä -24/21-25.

Mites muilla maanantai on alkanut. Vieläkö Senniinalla on maha kipeänä? Toivottavasti ei.

Viltsu: Jokos siellä piinis yltyy?!!

Mites muut? Haavemaa jne?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan murheellisia " aikoja" Vilttiksiin sattunut nyt syksylle. Toivottavasti iloisempia uutisia toisi syksy mukanaan etenkin Viltsulle ja tietenkin Naksulle ja Senniinalle, joilla hoidot lähtee/on lähteneet käyntiin.

Haavemaa: Mulla kanssa on ollut epäselvyyttä kierroissa,välillä menee 21 päivään ja onpa tässä kesällä venynyt jopa 28. Yritänkin aina laskea kierron pituutta etukäteen oviksesta ja aika hyvin on pitänyt mulla paikkaansa se, että jos tunnistan oviksen esim. kp 10 niin menkat alkaakin sit tasan kahden viikon päästä siitä. Esim. viime kierrossa ovis oli jo kp 9

j kierto olikin sit vaan 22 päivää.Yleensä kierto asettuu kyllä tuonne 24-26 väliin.

No, nyt tässä kierrossa mukamas tunnistin oviksen kp 11 ja nyt ollaan menossa kp26 eli yli kaksi viikkoa on jo oviksesta...En viitsi kyllä piinailla sen enempää. Eilen nippaili vähän, joten eiköhän se täti yritä vaan taas huijata ja kampeaa TIETYSTI TÄNÄ ILTANA paikalle :((

Iloista keskiviikkoa kaikille!

Vierailija
22/30 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpas vilttiä vähän! Mitenkäs Stiipiliinalle kävi? Eihän se pirulainen saapunut, eihän?

Itsellä viikko inssistä. Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta tiiättehän työ...

Lähden huomenna reissuun ja palailen alkuviikosta, joten viikonloppuja kaikille jo tässä vaiheessa. Olisipa onnellisia uutisia ensi viikolla luettavana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein tiedä mitä kirjoittaisin, piinailijoille tsemppiä ja Senniinalle hyvää viikonloppua.

Omanapa: kp28, eli huomenna pitäis menkkojen alkaa. Alaselkäsärky ainakin viittaa siihen, että loppukierto on menossa.

Lyhyesti tällä kertaa, mukavaa torstain jatkoa kaikille!

Vierailija
24/30 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pitäisköhän tässä ihan oikeesti nyt sit kuitenkin ruveta vähän piinailemaan ;)No, onhan tässä vielä pari päivää aikaa ennenkuin on oikeesti se perhanan sukulainen myöhässä.Ei oikein oo mitään menkkaoireita. Ei oo maha turvoksissa, eikä oo lämmötkään vielä laskeneet eikä sitä joka kierrossa ollutta suolaisen himoakaan ole ollut. Päinvastoin makeaa on tehnyt mieli melkein joka ilta.

No, eikun täytyy vaan malttaa mielensä ja yrittää ajatella jotain muuta..

T: stiipiliina *joka nyt taitaa vähän jo piinailla pitkästä aikaa*

Vierailija
25/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens!

Stiipliinalle piinapeukut pystyssä, ettei punainen pirulainen osaisi nyt sun luo!

Ja Senniinalle kaikki mahdollinen tsemppi, että ois inssi tuonut tulosta!

).( Menkkojen pitäis laskelmien mukaan alkaa viikon päästä, mut nyt on niin PMS oireita kuin olla ja voi; palelee, aina nälkä, väsyttää, maha vuoroin löysä vuoroin kova. Ja aamulla koiran ruuan haju alko etomaan huolella. Parina yönä on pitänyt herätä pissallekin, mitä en yleensä koskaan joudu tekemään. Ja pinna on sitten niin tiukalla, niin tiukalla että räjähdän alle sekunnissa, mitä ei yleensä tapahdu ku just ennen menkkoja. Eli kovin jää lyhyeksi tää kierto, jonnekin 20 päivän paikkeille.

Tiedän, että täsmälleen samat merkit vois viitata siihenkin, että masussa ois jotain muutakin elämää ku vaan ilmaa, mut en usko siihen ollenkaan. (toivon kyl hiljaa mielessäni silti..)

Laskeskelin tossa tän vuoden kiertojen pituuksia, niin vaihtelee välillä 21-36, enimmäkseen kyl 25-27 päivää.

Mutta nyt on alettava töihin, jotta saan jotain aikaankin tän päivän nimissä.

Viikonloppuja! Kertokaahan nyt joku hyviä uutisia ensi viikon alkajaisiksi!

t: vilukissa

Vierailija
26/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiipiliina: mitäpä kuuluu?? Piinistelytsempitys - toivotaan, että sulla on meille hyviä uutisia :o)

Haavemaa: mulla myös pms-oireet ovat samanlaiset kuin mitä vois olla alkuraskaudessa - molemmissa aiemmissa raskauksissa, oli ihan " normaalit" pms-oireet mm. väsymys, rinnat arat, alaselkä jomotus, repäisykivut, hajuherkkyys, jatkuva pissahätä, pahoinvointi ja alavatsan jomotus... Ainoa, mikä poikkesi pms-oireista oli raudanmaku suussa..

Kierroista, mulla on tässä 2 vuoden yrittelyn aikana kierto ollut 38 - 27 päivää... tänä vuonna oli kesään asti kierrot tasaisesti 28 - 29 päivää, sitten elokuussa taisi olla 35 päiväinen kierto, nyt on menossa kp29 eli tätiä odottelen tulevaksi tänään...Niin ja näyttää niistä gelee royaleista olevan apua: mua ei enää hikoiluta öisin, eli aiemmissa kierroissa olen loppukierron päivät herännyt aamulla hiestä märkänä tässä kierrossa ei ole hikoiluttanut. Pitääkin laittaa tilaus menemään kun paketti on kohta tyhjä. Alaselkää juilii siihen malliin, että pitänee valmistautua taas ottamaan punainen vieras vastaan...

Mukavaa perjantain jatkoa (päivämäärästä huolimatta) ja lokoisaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
27/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vielä kurkkimaan, olisko Stiipiliinalta hyviä uutisia. Hassua, kun ihan pulssi kohosi, kun huomasin Vilttiketjun näin korkeella=) Aatttelin, että nyt on plussia kehissä. Toivottavasti sitten on, kun pääsen ensi viikolla taas koneelle.

Pms:t mulla myös kovat, kuten olen kertonut aiemminkin. Sain taas eilen illalla ihme kiukkukohtauksen. Ihan säikähdän niitä itsekin joskus. Ärsyttää, kun ukko aina kyselee, että " mikä on, mikä on, ootko pahalla päällä..." Eikö se koskaan opi, että viikko ennen menkkoja olen tällainen. Ihan mukava oli lukea Viltsun viestistä, että pms:t voi tulla vaikka olis raskaanakin. Jotenkin oon aina ajatellut, että ne ei tuu sillon ja oon jo ihan maani myyny, kun ne alkaa.

Täytyy ruveta pakkaamaan reissua varten. Kylläpä muuten onkin tullut lehtiä alas puusta viime yönä! Haravointia tiedossa ensi viikolla...Viikonloppuja!

Vierailija
28/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun olette mukana piinailuissa. Tässähän tulee ihan suorituspaineita

;) Eipä tätsy vielä ainakaan näin aamutuimaan ole (vielähän tuo ehtii) tullut. Alavatsa kyllä on jotenkin pingottuneen oloinen ja odotankin koko ajan, et millon se tuttu menkkajumsutus alkaa...Ja tiedätte kyllä, että vessassa käydessä täytyy syynätä oikein tarkkaan, et näkyykö paprussa mitään punaiseen viittaavaa.

Pms- oireista oli täällä puhetta. Mulla yleensä viikkoa ennen menkkoja on sellanen siivousvimmapäivä, josta olen varmaankin aikaisemmin jo maininnut.Se on sellanen kaamea energiapuuska- on tunne et jaksaa tehdä vaikka mitä. Toinen selvä pms-oire on niskaan tuleva hormoninäppy

ja kolmas on kans viikkoa aikaisemmin alkava suolaisen himo. Paria päivää ennen tätiä tulee just näitä v-käyrän nousuja, jolloin yleensä suutahdan ihan pienistä asioista. Joskus on kans sit näitä " mikään ei pysy käsissä-päiviä" jolloin tiputtelen tavaroita ja toisinaan naama lehahtelee ja saatan punastua ihan mitättömistä asioista. Tää oire on kyllä tosi kiusallinen, mutta onneks se loppuu sit heti kun menkat alkaa.

Täytyypä alkaa siivoamaan tänään, kun ei ole työpäivä. Ei kyllä yhtään huvita... KP:t tänään 28/(21)- (29) siis lyhimmän ja pisimmän mukaan, mitä on joskus ollut. Mukavaa perjantaita kaikille

Stiipiliina *joka yrittää pitää tätiä yhä loitolla*

Vierailija
29/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, että Stiipiliinalle ++++++ piinistsempitystä ++++++ olispa kiva kuulla plussauutisia :o)

Vierailija
30/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä silloin tällöin käynyt kirjoittelemassa. Ja jos joku päivittelee noita tietoja, meidän kohdalle voi laittaa yrityksen alkaneen 07.05.

Toinen clomikierros menossa. Minulla nuo aiheuttaa ihan valtavaa masennusta. Valtavat päänsäryt ja kuumat aallot oli ennen oireina, nyt on tullut tuo masennus. Olenkin aina suhtautunut silleen että kyllä me joskus vauva saadaan mutta nyt olen vähän luopunut toivosta. Tietysti se ajatus jossain kummittelee ja toivo herää välillä, mutta kun ei jaksaisi enää noita pettymyksiä.

Anteeksi valitusvirsi.

Hyvää perjantaita kaikille!