Ovistesti näytti -, mutta limat tuli...
ostin clear bluen ovulaatiotestin ja tikuttelin sillä ohjeen mukaan. Kiertoni on viimeiset 3 kertaa ollut 25-26 päivää ja aloitin ohjeen mukaan kp.9 tikutuksen eli viime keskiviikkona. Perjantaina ei vielä näkynyt plussaa, mutta peittoa heilutettiin =).
Sunnuntaíhin mennessäkään ei ollut plussaa tullut. Maanantai aamulla tuli kirkasta, venyvää limaa, mutta testi näytti edelleen negaa. Maanantaina harrastettiin vielä seksiä ja tänään on ollut vähäistä limaa (mutta saattaa olla isännän tuotokset... anteeksi karu kieli =D ).
Nyt täällä haaveilen, että ovulaatio olisi ollut vaikka testi sitä ei näyttänytkään. Ajankohta olisi ainakin sopinut ovulaatioon, maanantai oli kp.12 eli lähes tasan 2 viikkoa ennen oletettuja seuraavia kuukautisia.
Olisiko voinut käydä niin, että testi syystä tai toisesta ei ovista näyttänyt, jos vain satuin sen väärään aikaan tekemään?
Vai tuleeko ovulaatiolimaa vaikka munasolu ei irtoisikaan?
Kommentit (4)
Minulla on muuten samat Clearblue ovistestit käytössä. Aika kalliskin oli 37e :( ja näyttää negaa vaikka limaa on tullut jo pari päivää. Minun kohdallani se ei ole mieheni tuotoksia, eli ihan omaa tuotosta =D
Mutta juu, siis jostain syystä ei näytä ovista, ja kierto onkin kohta siinä vaiheessa,e ttä se on jo mennyt ohi. Parhaiten on näyttänyt First Singnal puikot, ostin ne ulkomailta. Mitkään muut testit eivät sitten näköjään näytä minun kohdallani koko ovista. ?:|
Kaikki ovistestit ei toimi kaikilla. Itsekin joskus kokeilin muutamaa eri vaihtoehtoa ja paria päällekkäinkin ja toinen näytti oviksen toinen ei. Kannattaa siis kokeilla toista merkkiä. Omat tuntemukset ovat ne parhaimmat (limat, nippailut, lämpökin), niihin olen oppinut luottamaan enemmän kuin testeihin. Tsemppiä!
AIHA kera neljän :)
kävi niin, että tiistai illalla sainkin testiin plussan! Ohjeissa lukee, että kun plussan saa niin testauksen voi lopettaa ja seuraavat 48t on raskautumiselle otollista aikaa. Jatkoin ihan mielenkiinnosta kuitenkin tikutusta ja plussa tuli keskiviikko aamulla ja illalla ja tänään torstaina tein vielä yhden testin ja näyttää edelleen plussaa... Mutta miksi testi näyttää sitä näin kauan? Vai näyttääkö siihen asti kunnes ovulaatio tapahtuu?
Noh toivotaan, että ovis on ollut nyt ja maanantai-illalla tai tänään liikkeelle laitetut siimahännät hoitaisi voiton kotiin =)
Jostain luin lääkärin vastauksen vastaavaan kysymykseen (olikohan vau.fi?), että jos ovulaatiotesti näyttää useampana päivänä yhtä vahvaa plussaa, olisi se eka plussa se "oikea" eli siitä ekasta plussan bongauksesta tulisi laskea se 24-48 h ja tänä aikana heilutella peittoa. Mammaksin testissä taisi vielä lukea että ei ennen 24 h, mutta ennen 48 h on hedelmällisin aika.
Tuohon en osaa sanoa, miksi se plussa näkyy niin kauan.
- Ennuli -