**Kesäkuun Kullanmurujen Maanantai**
Kommentit (24)
Juu, Percy-raasu koitti olla niin tärkeilevä, eikä pomonsa sitten edes muistanut hänen oikeaan nimeään :) Mä kans rakastan noita pottereita, kaikki löytyy hyllystä suomeksi ja uusin myös enkuks, ku en jaksanu oottaa käännöstä, tarkotus on kerätä ja lukea kaikki potterit myös alkuperäiskielellä. Musta ne tarinat ja se kieli on aivan ihanaa!
Minä se tipuin taas tästä junasta... =(
Täti kaahasi paikalle toistamiseen etukäteen. Vattu, että ottaa päähän!
Onnea haamuista ja pikaista vahvistumista niihin!
Voi kun sinut listoiltakin jo pois pyyhin ja nyt oletkin plussaamassa, huisia! Tosiaan, haamuhan se on silloin kuin epäilee että onko siinä viiva vai ei. Mutta jos sinulla on tosiaan siinä jo viiva jonka muutkin selvästi näkevät kuin vain sinä :) niin silloin se minusta on jo haalea plussa. Onko viivassa siis väriä? Silloin se minusta on selvä plussa,vaikka viiva olisi haaleakin, mutta tietty mieltä rauhottaa jos testaa parin päivän päästä uudestaan ja viiva tummenee. Alkuraskauden km:ja kun kuitenkin sattuu, nyt toivon että se vuoto säilyy sinulla vaaleanpunaisena, eikä kipuja tule niin se on sitten vain jotain kiinnitysvuotoa.
Plussapölyä sinulle kovasti!
Täällä kun puhutaan niin usein haamusta raskaustestissä niin mitä se tarkalleen tarkoittaa?
Mä luulin jo eilen et menkat alkaa ku oli kp 28/28-30 mutta mulla tulikin vaan aamulla sellasta punertavaa " limaa" paperiin ja sen jälkeen ei ole tullut mitään. Tänään sitten tein ihan huvikseni testin ja siihen tuli todella haalea viiva ja sit se tumma kontrolliviiva. sitä toista viivaa tuskin erottimut jotain siinä kuitenkin on... Onko mulla sit kuitenkin vielä toivoa???
Kalamami kp 29/28-30, yk 1