**Kesäkuun Kullanmurujen Maanantai**
Kommentit (24)
Viikonloppu meni hujauksessa ja koko aamu on ollut NIIN maanantaiaamua, ettei toisesta väliä.. :( No, tästä ei ole suunta kuin ylöspäin! :)
Omat oireet on oudot, en tiedä oliko pe-la välillä uusi ovis vai mikä, mutta kummaa limasuutta oli. Eli kierto voi siis venähtää helposti tuonne kp. 36:n asti. :( No, aion silti testailla aiemmin, varmuuden vuoksi.. ;)
Oireita on ollut öklötyksestä pissalla hyppäämiseen, mutta ne nyt voi olla vain kuvittelua ja hyvää uskoa. :D
Ihanasti oli plussia sadellut (lasken plussiksi myös haamut, kyllä ne kummitukset siitä tummuu!!), toivottavasti sadetta jatkuu vielä ensi viikonloppuun asti!! Pahoittelut tädin uhriksi joutuneille, heinäkuu on kuitenkin hyvä kuu synnyttää, kokemusta on. :)
Tamatu: Toivottavasti saat pian selvyyden. Voihan se myöhäinen plussa vielä sieltä vaikka tullakin..? Jaksuja!
Uusille tervetuloa mukaan!
Naanuli kp. 24/30-33, yk. 2
Täällä flunssan kourissa yritän töitä paiskoa. Työteho on kuitenkin aika minimi.
Taustalla olen roikkunut ja joka päivä pinoa yrittänyt käydä lukemassa. Kommentoinut harvemmin sillä uusia uutisia ei ole ollut.
Pino on jäänyt joka päivä hiukan pieneksi, täytyy yrittää osaltaan olla hiukan aktiivisempi. Kiva on toisten kuulumisia kuulla, samassa veneessä kun keikutaan.
Terevetuloa kaikille uusille, onnittelut plussajille, upeaa, että uusia plussia tuli viikonloppuna noinkin monta! Tsemppiä piinailijoille ja kaikille muillekin!
Omalla kohdallakin kierto on nyt hiukan yli puolen välin, ehkä 18/n.30. Kovasti olemme yrittäneet elämän ihmettä " tehdä" , peittoja on pöllytelty edelleen oikein urakalla, heh ;-)) Elän sitä piinaviikkoa ensi viikolla sitten. Ketkä muut piinailevat kanssani samaan aikaan? Eli testailen varmaan n.kahden viikon kuluttua, jos tätsy ei kurvaile paikalle aiemmin.
Hauskaa viikon alkua kaikille! Tóivotaan tälle viikolle aktiivista keskustelua!
Käyvätkö Kesäkuun plussaajat muuten keskustelua jossain muualla vai täälläkö teidän odotetaan käyvän meitä tervehtimässä?
-K-
Tosiaan on niin maanantai että! Nyt on kp 27/28-30 ja äsken tuli paperiin wc:ssä käydessä punaista tuhrua eli menkat on alkamassa! Mä kun olin niin varma et nyt vois tärpätä ihan ekalla kierrolla kun laskettiin niin varmoja päiviä vaan eipä sellaisia taida olla olemaasakaan : (
Rinnatkin on ihan kosketusarat niin kuin sillon kun plussasin esikoisesta. Plääääääh!
Hyvää plussaonnea muille ja mä siirryn suosiolla heinäkuisiin.
Kalamami
kiitos kaikille tsempityksestä ja ihme on tapahtunut sain gynen ajan tälle päivälle että kaipa sieltä jotain selvyyttä näihin asioihin alkaa tulemaan. jos jotakuta kiinnostaa niin voin tulla terveiset sitten kertomaan...
mä taas kattelin itteäni vaaleanpunaisten lasien läpi.. aamulla meinasin et teen elämäni ekan testin nii eiköhän sinne kusipurkkiin tipuhda punainen veriliero et se siitä... jäi sekin testi tekemättä.. selvä täti :(
Siirryn taas seuraavalle kuulle... heips vaan!
Onnea kovasti kaikille plussanneille, haamuilijat mukaan lukien:)
).( Lauantaina testailin kp 32, (acon 10), ja negaa näytti edelleenkin. Mutta luulenpa, että ovis oli vasta kp 29 tai 30 oireiluista ja limoista päätellen. Eli toivoa on vielä. Menkkasärkyilyä on kyllä hieman ollut vatsan seutuvilla, mutta voihan se tarkoittaa ihan kumpaa vaan. Jos tätiä ei näy eikä kuulu, niin tarkoituksena olisi testailla seuraavan kerran lauantaina, silloin olisi kp 39.
bambiino kp 34/38?
kaikille plussien ja haamujen niittäjille! :) mukavia uutisia oikein ropisee..
Täällä kärvistellään mielettömässä piinassa. Koko ajan tuntuu, että tätskä koputtelee nurkan takana, mutta ei tipu, ei lirise! Kuitenkin " kouristukset" ja alavatsakipu on just ku menkat olis alkanu ja kohta tulee housuun.
Kierto nyt 32/28 ja en kertakaikkiaan uskalla testata. Joskus stressatessa kierto on ollut jopa 34 päivää, joten miksei nytkin :(
Täällähän sitä ollaan, enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Elämä tuntuu vaan niin kiireiselle tällä hetkellä, ettei oikein ehdi palstailemaan.
Haamuja on taas ollut, ONNEAONNEA että ne muuttuis selviksi plussiksi!!
Tädin yllättämille iiiiisot pahoittelut ja tsemppipotku seuraavaan kiertoon!
Täällä odotellaan. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.
Jushka, kp28
gynen käynti oli todella " valaiseva" ei vielä vaihdevuosi ongelmaa*huh huh* vaan ihan normaaliin ikään ja edelliseen raskauteen liittyviä hormoonihäiriöitä. ovulaatiokin viime kierrossa on tapahtunut(vaikka sitä hieman epäilin) ja nyt sain 3kk:n terolut-reseptin ja potkun persuuksiin että plussa on enemmän kuin odotettavissa(ainakin vuoden sisään)eli siis siirryn uudella innolla heinäkuisiin :)
peukutuksia vielä teille jännääjille*vilkuttaa*
Hieno juttu, että asia selveni. Potkuja täältäkin seuraavaan kiertoon!
Naanuli *ei toivottavasti seuraa kuitenkaan heinäkuisiin perässä.. :) *
Onnitteluja plussanneille ja kovasti peukkuja haamuilijoille.
Minä täällä tädin kourissa siirryn suosiolla eteenpäin.
t.toukkis
Onnea haamuilijoille ja pahoittelut tädin saavuttamille!
Testasin negan taas tänään ja lämpökäyrä lähti taas laskuun, joten täti saapunee ylihuomenna paikalle. Selkää särkee jo tuttuun tapaan. Harmi :/ Vaikka ajoitus ei tälle kuulle oikein onnistunutkaan, niin jotenki sitä silti toivoi...
Plussapölyä muille!
Koralli73 kp 22/24-25 dpo 10 yk3
eli stressi tästä vauva-asiasta se vain on myöhästyttänyt menkkoja. Kummallisella tuhrulla alkoi vuoto, ikinä ennen noin nuivasti aloittanut tätskä vierailua. Ei kun siis heinäkuisiin vaan.
Plussaonnea muille kuitenkin! +++++++++
Hopelle vielä plussapölyä, että tulis oikein tumma viiva huomenna! :)
Kuka muu testailee lähiaikoina?
Minähän siis testasin negaa, enkä plussaan usko. Ainoa mistä nyt olen hyvilläni on se, että on dpo10 eikä tiputtelu ole vielä alkanut. Alkaa yleensä jo tässä dpo10, joten jospa nyt ei tulis niin monta päivää tiputtelua ennen kuin menkat kunnolla alkaa. Taas oon ruvennu miettiin, että onko mulla keltarauhashormonissa jotain häikkää, kun tiputtelee. No kokeillaan ny luomuraskautua kuitenkin vielä jonkin aikaa ennen kuin hakeudun gynelle.
Jakselkaa ja hyvää viikon jatkoa. Weatherby: harmi, että täti löysi perille. Mistä muuten nikkisi juontaa? Jotenki niin tutunoloinen, onko se jostain elokuvasta?
Kirjoittelin aiemmin toukokuisissa, mutta enpä ole jaksanut tänne kesäkuisiin pinoutua. Taustalta olen kyllä viestejä seuraillut, koska eihän tämä vauvakuume mihinkään ole hävinnyt!
Kiertopäivistä en ole tällä hetkellä aivan tarkkaan selvillä, koska yritän nyt välttää kalenteriin tuijottelua ja antaa asoiden mennä omalla painollaan. Ensi viikoksi kuitenkin odottelen tätiä saapuvaksi, tai tietenkin toivon että pysyy poissa ja pitkään!
Olotila on kyllä kieltämättä kovin " raskausmainen" , joten taidan taas tippua tosi korkealta mikäli täti sitten kuitenkin kurvaa paikalle. Vähän kuitenkin arveluttaa, kun kierto on kuitenkin vasta tässä vaiheessa, että voisiko jo olla oireita.... Viikonloppuna alkoi kamala väsymys, pakko oli nukkuä päikkäritkin molempina päivinä. Koko ajan on kamala nälkä, mutta sitten kun alkaa syömään niin olo on tosi turvonnut ja ei pysty paljoa syömään. Nännit ovat kipeät, mutta muuten ei rinnoissa mitään huomattavaa muutosta. Että tiedä sitten mitä tämä enteilee.
Yritän malttaa olla testaamatta, mutta mitään en uskalla luvata. Pahimmassa tapauksessa sorrun testaamaan lähipäivinä, mikäli nämä tuntemukset jatkuvat.
Mutta oikein paljon onnea kaikille plussille ja haamuille. Ja pahoittelut sekä voimia tädin yllättämille. Ja tsemppiä kaikille piinailijoille!
t. Huua-Tepe kp n. 20/28
" Mistä muuten nikkisi juontaa? Jotenki niin tutunoloinen, onko se jostain elokuvasta?"
Mä olen bongannut ko. nikin niinkin hehkeästä kirjasta kuin Harry Potter :D mukava sinänsä, että tämä on harvoin varattu- helppo kirjautua eri paikkoihin samalla nimellä ;)
Potter, tosiaan! Ronin veljen " lempinimi" , jonka tämä sai pomoltaan. Minä olen suuri Potter-fani, ilmankos tuntui niin tutulta tuo nimi! :D
Eli kp 1 tänään...pahus...! Siirryn heinäkuisiin, jos nyt enää huvittaa...:(:(:(
Samoin minä olen ihan mieletön Potter-fani. Harva tuota nimeä edes muistaa, se kuitenkin on vaan yhdessä kirjan kohdassa mainittu! Itsellä jäi vaan mieleen, kun nauroin sitä kohtaa niin makeasti, Percy parka :D
Mitenkäs täällä ei enää ikinä oo pinoa, vaan mä saan sen aina alottaa!?
Onkos meitä kesäkuun laivaan pyrkiviä vielä monta?
Nyt kaikki ilmoittelemaan itsestään ja oireistaan!!! *hoputtaa*
(.)Täällä kp36/34, eikä tätöstä näy eikä kuulu!
Huomenna sit tarkotus testata vahvistuukos se eilinen haamu..*jänskättää vähän*=)
Olikos täällä tänään testanneita? Tuliko plussaa??? Hope so..=D
terveisin, hope kp36/34