Mitä perusteita on enää pyörittää verorahoilla Lenin museota?
Perusteita sen lopettamiselle tuskin tarvitsee kertoa, mutta mitkä ovat perusteet museon jatkumiselle, verorahoin kustannettuna?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Senaatintorin Aleksanteri 1:n patsas olisi aika siirtää johonkin historialliseen museoon.
Se on Aleksanteri II:n patsas.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Suomi-Venäjä-seuraa?
Siis se rahasumma on ihan järkyttävä, jotain yli puoli miljoonaa euroa vuodessa.
Uusi kulttuuriministeri oli haastateltavana mtv-kolmosella aamulla, oli itse eronnut nimityken takia seurasta.
Kulttuuriministerin rooli on aina annettu vasemmistolle, sen takia meidän teatterissakaan ei esitetä kuin "kasvattavia esityksiä", kulttuuri ei saa viihdyttää ihmisiä.
Eikös John Lenin a m m u t t u New Yorkissa 1980?
Kaikki Aleksanterinkadut pitää uudelleennimetä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö mahdollisesti myös Leninistä kertovien tv-dokumenttien esittäminen kieltää?
Ei tietenkään, varsinkin jos ne ovat rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä canceloidaan historiaa, Suomessa sellaiseen ei pidä lähteä.
Huom. myös Pol Potin ym. hirviöiden teoista kerrotaan juurikin niille omistetuissa museoissa.
Pol Pottia tuskin ihaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa se että Lenin myönsi Suomelle itsenäisyyden. Putin kertoi ennen Ukrainansotaa että Lenin teki virheen kun se myönti itsenäisyyden Ukrainalle.
Nyt Suomessa Lenin laitetaan boikottiin jota en ymmärrä.
Kommunistien valhe, kyllä itsenäisyys otettiin ihan itse.
Minä päättelin otsikosta, että kyseessä on Leni Riefenstahlin museo.
Vierailija kirjoitti:
Minä päättelin otsikosta, että kyseessä on Leni Riefenstahlin museo.
Voisihan olla Leni Katajakosken museo.
Ilman Leniniä ihmiskunta saattaisi olla jo sukupuutossa. Kiihkokapitalismi tuhoaa koko maailman. Kommunismin uhka hidasti prosessia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Leniniä ihmiskunta saattaisi olla jo sukupuutossa. Kiihkokapitalismi tuhoaa koko maailman. Kommunismin uhka hidasti prosessia.
Totta. Kommunismin uhreja on 100 000 000, mitäs jos nämäkin olisivat lisääntyneet?
Venäjällä canceloidaan historiaa, Suomessa sellaiseen ei pidä lähteä.
Huom. myös Pol Potin ym. hirviöiden teoista kerrotaan juurikin niille omistetuissa museoissa.