Miten täällä Stockalla ostetaan meikkejä? Testerit esillä, mutta miten ostan haluamani?
Siis täällä haluamani merkin osastolla ei ole edes ketään edustajaa? Auttakaa nyt urpoa!
Kommentit (35)
Vai mennäänkö kassalle sanomaan, mitä haluaa?
Menet toisen merkin ständille ja kerrot ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun työntekijät on merkeittäin, eivät ole Stockan työntekijöitä ymmärtääkseni.
Tulee mieleen, että ei tartte kauheasti ihmetellä Stockan talousongelmia
Eikö siellä ole enää myyjiä? Kysy niiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun työntekijät on merkeittäin, eivät ole Stockan työntekijöitä ymmärtääkseni.
No lähde sitten tyhjin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä joka merkille mitään erillisiä työntekijöitä ole. Muutenkin kuvittelisin että heiltä saa apua nopeammin kuin joltain vauva-palstalta.
Mä luulin, että tää on aivan tyhmä kysymys ja olen ainoa, joka ei tajua, mitkä täällä on systeemi, mutta näköjään en?
Ei siellä ole mitään palvelua enää. Käväisin siellä viime viikolla ja olin pukeutunut ihan siististi. Yhden yhtä myyjää ei tullut kysymään voiko auttaa tai ottanut edes katsekontaktia. Haahuilin siellä aikani ja menin muualle, pitäköön tunkkinsa, en meinaa enää palata.
Myyjiltä pyydetään. Hei haloo!
Mitenkä muutenkaan jos tuotteet ei ole esillä?
Mene mille tahansa tiskille. Kyllä ne neuvoo, ei ole merkeittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että tää on aivan tyhmä kysymys ja olen ainoa, joka ei tajua, mitkä täällä on systeemi, mutta näköjään en?
Uskoisin, että aika monet ovat kysyneet vauvapalstan sijaan apua naapuriständiltä, niin itsekin olen tehnyt ja saanut aina asiani hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähde sitten tyhjin käsin.
Näin täytyy varmaan tehdä. Olen pällistellyt täällä varmaan puoli tuntia eikä kukaan halua myydä minulle mitään. En varmaan ole taas tarpeeksi edustavasti pukeutunut 💩
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole itsestään selvää? Jos esillä ei ole kuin testereitä, täytyy tuote pyytää myyjältä. Äly hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole itsestään selvää? Jos esillä ei ole kuin testereitä, täytyy tuote pyytää myyjältä. Äly hoi!
Ei ole itsestään selvää. Siksi kysyin.
Voisinko saada tuon pinkin lumenen huulipunan, kiitos?
Sieltä ei kannata ostaa mitään, kannattaa mennä Tokmannille tai Lidliin, meikit on ihan yhtä hyviä tai parempia. Samoissa tehtaissa tehdään.
Onko Stockmann ottanut asiakaspalvelun mallia vanhasta Alkosta.
Siellä piti mennä tiskille ja kertoa myyjälle mitä ottaa. Jos ei tiennyt mitä on tarjolla, niin se oli asiakkaan oma vika.
Onko täällä jotkut laatikot, joista pitää kaivaa? :D