Miten täällä Stockalla ostetaan meikkejä? Testerit esillä, mutta miten ostan haluamani?
Siis täällä haluamani merkin osastolla ei ole edes ketään edustajaa? Auttakaa nyt urpoa!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onko Stockmann ottanut asiakaspalvelun mallia vanhasta Alkosta.
Siellä piti mennä tiskille ja kertoa myyjälle mitä ottaa. Jos ei tiennyt mitä on tarjolla, niin se oli asiakkaan oma vika.
Ja tuotteet oli hämärässä hyllyssä kaukana myyjän selän takana. Ihan kammottavaa nyt kun ajattelen!
Muutenkin se koko kosmetiikkaosasto pilattiin niillä pienillä laatikkomaisilla meikkikioskeilla. Ennen aula oli avara.
Stocka jotenkin aktiivisesti pilattiin! Kahvilatkin siirrettiin johonkin vintille, uskomatonta. On ikävä vanhaa Stockaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene mille tahansa tiskille. Kyllä ne neuvoo, ei ole merkeittäin.
Eikä neuvo, toope. Käskevät vaan odotella, josko tuotemerkin myyjä tulisi. Ei esimerkiksi sinne MACin osastolle voi mennä täysin ulkopuolinen myyjä penkomaan laatikoista tuotteita, kun ei ole edes heidän työntekijänsä.
Hei te viisastelijat. Kysyin toiselta ständiltä. Vastaus oli vain, että on merkin x työntekijä, eikä voi auttaa.
Ei ne myyjät oleta että kukaan ostaa mitään ja istuvat jossain kahvilla koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Hei te viisastelijat. Kysyin toiselta ständiltä. Vastaus oli vain, että on merkin x työntekijä, eikä voi auttaa.
No sitten lähdet sieltä Stockalta tyhjin käsin ja panet pomolle vähän asiakaspalautetta siitä, miten hänen firmassaan hoidetaan maksavien asiakkaiden kanssa hommat.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mitään palvelua enää. Käväisin siellä viime viikolla ja olin pukeutunut ihan siististi. Yhden yhtä myyjää ei tullut kysymään voiko auttaa tai ottanut edes katsekontaktia. Haahuilin siellä aikani ja menin muualle, pitäköön tunkkinsa, en meinaa enää palata.
Minkä ikäinen olet? Mä olen 30+v ja mua ei ikinä jätetä rauhaan kaupassa. Myyjät parveilee ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan typerää systeemi. Ei kai Kicksillä ole samaa? En ole koskaan käynyt siellä.
Siis onko siellä hyllyssä ainoastaan testerit? Onpa outo käytäntö, omalla paikkakunnallani on vain Sokos, ja siellä saa kyllä haluamansa tuotteen suoraan hyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan typerää systeemi. Ei kai Kicksillä ole samaa? En ole koskaan käynyt siellä.
Raportoin kohta. Jäin junasta Pasilassa ja meinaan käydä Triplassa Kicksissä.
Kicksillä sai palvelua. Työntekijä oli siellä kyllä yksin vuorossa ja joutui ravaamaan kassan ja asiakkaiden auttamisen välillä, että aika riistotyöpaikalta vaikutti näin yhden käynnin perusteella työntekijöiden kannalta.
Ja Kicksissä on siis tuotteet hyllyssä saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mitään palvelua enää. Käväisin siellä viime viikolla ja olin pukeutunut ihan siististi. Yhden yhtä myyjää ei tullut kysymään voiko auttaa tai ottanut edes katsekontaktia. Haahuilin siellä aikani ja menin muualle, pitäköön tunkkinsa, en meinaa enää palata.
Minkä ikäinen olet? Mä olen 30+v ja mua ei ikinä jätetä rauhaan kaupassa. Myyjät parveilee ympärillä.
Olen 47 vuotias. Juttelin anopin kanssa asiasta myös ja hän on 80 vuotias kalliisti laatuvaatteisiin pukeutuva rouva, joka ei myöskään ole saanut minkäänlaista palvelua Stockalla enää. Se puoti on kyllä niin syvältä kuin voi vain olla.
Meinasin saada halvauksen Tampereen Stockmannilla huhtikuun puolivälin paikkeilla, kun myyjä tuli oikein kysymään, mitä kaipasin. Lisäksi auttoi löytämään haluamani tuotteen ja vielä palveli kassalla. Aivan ufokokemus Stokkalla. Mutta sitten huomasin, että olikin jotkut Tampereen tavaratalon 65-vuotispäivät. Huh! Tässähän melkein olisi käynyt niin, että olisin uskaltautunut sinne toistekin.
Ei juuri ole palvelua enää Stockan kosmetiikassa. Parfyymista kaipasin näytettä, en saanut. En ostanut. Sokoksella oli.