Miten käy The Rasmuksen viisuissa?
Miten Suomi pärjää nyt Euroviisuissa Italiassa?
Kommentit (55)
Tosiaan samaa tasoa Taruten ja Aallon kanssa eli ei jatkoon. Matkii takilla kommaripändi Ultra Praata.
Liian vanhoja kärkikahinoihin. Voittajaesiintyjät on nykyään lähes poikkeuksetta ~20-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjää. Samaa tyyliä kun edellisen vuoden voittaja eikä sama juttu toimi kahtena vuotena peräkkäin.
Ei tuo biisi kyllä Måneskinin voittobiisiä muistuta. Onhan ne rokkia joo, mutta siihen se sitten jääkin.
Jezebel ei todellakaan ole mitään rokkia. Poppia se on. Korkeintaan pop-rockia.
Huonosti tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää version, jossa Laurilla on sadetakki? Mä olen nähnyt vain niitä, missä sillä on turkki.
Tänään tuli kuvaa ekoista harkoista Torinossa
Finaaliin jossa kelpo sija välillä 6-10.
Edelle kiilaavat todnäk UK, Ukraina, Ruotsi, Norja ja sitten muutama itäisä valtio joita ei meinaa muistaa ennen kuin Viisut on päällä.
Go Rasmus, go Lauri! Meikit ja menoksi!
Hyvin pärjää, en epäile hetkeäkään. Tarttuva biisi.
Tiktokissa on uusi look nähtävissä.
Hikisesti finaaliin ja siellä sija 20 huonommalta puolelta. Ensi kerralla lähetetään kisaan nuoria.
Ukraina voittaa. No tiedätte varmaan miksi ja Suomi ei pääse jatkoon, sekin tiedetään. Nämä kisat olisi saanut lopettaa jo 30-vuotta sitten.
Huono. Oli kotimaan karsinnan huonoin varsinaisten kilpailijoiden joukossa. Läntinenhän oli siellä vain kiintiöpappana.
Ukraina voittaa, Norjan sudet toisena. Muut on samaa sössöä kuin aina ja thö Räsmös viimeinen, 0 points.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjää. Samaa tyyliä kun edellisen vuoden voittaja eikä sama juttu toimi kahtena vuotena peräkkäin.
Ei tuo biisi kyllä Måneskinin voittobiisiä muistuta. Onhan ne rokkia joo, mutta siihen se sitten jääkin.
Jezebel ei todellakaan ole mitään rokkia. Poppia se on. Korkeintaan pop-rockia.
Huonosti tulee käymään.
No joo, ehkä popahtavaa rokkia yleisesti ottaen, mutta Euroviisujen mittapuulla on kyllä ihan rokkia. :)
Harmittaa kun siitä ateismista kertonut kappale ei voittanut. Vähän sovitusta ja sanoja muuttamalla olisi ollut vinneri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää version, jossa Laurilla on sadetakki? Mä olen nähnyt vain niitä, missä sillä on turkki.
is on kuvia harjoituksista.
Joo, löysin. Kiitos. :)
is on kuvia harjoituksista.