Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla päivänne on varmasti erilainen kuin suurimmalla osalla palstan lukijoista?

Vierailija
02.05.2022 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan työmatkallani Buckinghamin palatsin.

Vierailija
22/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannoitin n. 1000 m2 pihanurmikkoa, istutin kallan sipuleita, leikkasin pelargonioita ja siirsin kannat ulos ja valtavaksi kasvaneen joulutähden terassille, lopuksi lannoitin vielä kaikki kukkapenkit. Pesin siinä välissä pari koneellista pyykkiä. Nyt juon hyvin ansaittuankahvikupillosta ja selailen palstaa.
Ehkä lähden vielä lenkille, tosin jalat on vieläkin kipeät parin päivän vappujuhlinnasta, käveltyä tuli tosi paljon ja vielä korkkarit jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vapailla, eli 10 päivää kerrallaan vapaus tehdä mitä lystää ja taas vastaavasti kohta taas kiinni työpaikalla 24/7 sen 10 päivää (en siis silloin edes käy kotona)

Vierailija
24/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakkini meni pilalle koska se tuli yltäpäältä paskaan.

Vierailija
25/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen vaativaa asiantuntijatyötä, josta pidän. Elän normaalia työssäkäyvän äidin lapsiperhearkea, ja olen pääosin onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämääni.

Eikö toi ole ihan sama, kuin puolella aaveelaisista? Vaativa asiantuntija on palstan yleisin työtehtävä.

Vierailija
26/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin palkattomassa työharjoittelussa.

Vierailija
27/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä vapailla, eli 10 päivää kerrallaan vapaus tehdä mitä lystää ja taas vastaavasti kohta taas kiinni työpaikalla 24/7 sen 10 päivää (en siis silloin edes käy kotona)

Minäkin olen laivaduunari :)

Vierailija
28/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen vaativaa asiantuntijatyötä, josta pidän. Elän normaalia työssäkäyvän äidin lapsiperhearkea, ja olen pääosin onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämääni.

Eikö toi ole ihan sama, kuin puolella aaveelaisista? Vaativa asiantuntija on palstan yleisin työtehtävä.

Taisi olla onnellisuus tuossa se pääpointti, ja se tuntuu olevan harvassa täällä.

Vierailija
29/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin palstaa sillloin tällöin seurailevat, vietän suurimman osan päivästäni täällä.

Vierailija
30/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Ansiosidonnaisella ollaan ja käännän kylkeä mukavasti torkkupeiton alla.

Et vastannut otsikon kysymykseen. 

--- ja ensimmäinen työtön kateellinen mt-selittäjä, jonka normipäivä on inistä Vauvassa meille parempiosaisille, älykkäille ja komeille kansalaisille, ystävällisesti vastasikin sieltä puolestani :D
Huomaatko sen eron? Mulla on varaa roikkua täällä silloin kun haluan ja sulla tää on koko päivän sisältö.

Huutonaurua trollille

Hmmm...

Miten "huutonaurua trollille" muka eroaa normaalista Vauva-päivästäsi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä