Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, ilahdutteko kaikenlaisista lahjoista?

Vierailija
02.05.2022 |

Taas lähestyy äitienpäivä ja meiän perheessä lisääntyy stressi osataanko ostaa äidille mieleinen lahja.Ymmärrän, että jotain henkilökohtaista on kiva saada eikä välttämättä mitään uunivuokaa tai imuria. Mutta meillä on joka vuosi sitten mykkäkoulua tai muuta tiedossa jos ei ole osattu ostaa mieleistä.Ollaan nyt alettu ostaa kukkakimppuja yms että olisi neutraaleja valintoja mutta tuntuu sekin olevan liian "vähän"Äidillä on oletus, että koska hän on vapaasta tahdostaan meille lapsina ostellut kaikkea ja antanut rahaa, tulee lapsien nyt korvata aikuisina tuo kaikki.Olin ihmeissäni kun miehen äiti taas esimerkiksi ilahtuu pelkästä kortista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, äitienpäivä. Sehän taitaa olla ensi sunnuntaina.

Vähän turha päivä mielestäni. Olen äiti.

Vierailija
2/4 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä koskaan ole kuulunut äitien-tai isänpäivään korttia ja kukkakimppua/suklaarasiaa kummosemmat muistamiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti (tai mitä ikinä tarhassa/koulussa askartelivat), kukkia pihalta ja illalla kakkukahvit. En todellakaan halua muuta.
Omalle äidille vein jonkun kesän amppelikukan, nykyisin ruukkuruusun tms. hautausmaalle .

Vierailija
4/4 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan äidilleni kortin ja lähetän sen. Häntä on ihan mahdoton ilahduttaa lahjalla, olen luopunut niistä ajat sitten, kun tuli itselle lähinnä surullinen olo.
Ei kai nyt kukaan ole oikeasti velkaa aikuiselle ihmiselle yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme