Millä tavalla päivänne on varmasti erilainen kuin suurimmalla osalla palstan lukijoista?
Kommentit (30)
Palkka on juossut normaalisti, vaikken ole ollut töissä enkä tehnyt mitään. Enkä ole sairaslomallakaan.
Kansanedustaja kävi aamupäivällä kylässä.
Polttelen pílveä, mitä ikinä sitten touhuilenkaan. Jopa ennen urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja kävi aamupäivällä kylässä.
Ihan hauska.
Lähetään miehen ja kahden lapsen kanssa tuttavan kimppakyytiin 400km matkalle
Istun omalla altaalla selailemassa avta.
Poden koronaa kotitestin mukaan. Olisiko ollut sama tulos normi nuhalla?
Tämä on tuntunut kropassa erilaiselta kuin nuha.
Iltavuoro olisi ollut tänään. Kuinkahan kauan olen tartuttava ja sairaslomani tulee olemaan. Työterveyshoitaja soittaa huomenna, kun tänään hänellä oli hankaluuksia hoitaa asiaa. Meillä on lakkoviikko. Minulla olisi yksi lakkopäivä. Sen vuoksi työterveyshoidon asia 🙄
Minulla ei ole säännöllistä lääkitystä.
winner kirjoitti:
Ansiosidonnaisella ollaan ja käännän kylkeä mukavasti torkkupeiton alla.
Et vastannut otsikon kysymykseen.
Teen vaativaa asiantuntijatyötä, josta pidän. Elän normaalia työssäkäyvän äidin lapsiperhearkea, ja olen pääosin onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämääni.
Työpäiväni alkaa iltapäivällä, ja loppuu yöllä.
Luen joka päivä n. tunnin ajan kirjoja.
Hoidan kolmea alle 3-vuotiasta lastani kotona samalla kun opiskelen yliopistossa. Päivät lasten touhuissa ja perhekerhoissa yms. ja lasten nukahdettua iltaisin sitten omaa opiskelua. (Tenttipäivinä lapsilla lastenhoitaja kotona.) Valmistumassa olen kolmessa vuodessa (viiden sijaan) eli kaikesta huolimatta ihan hyvin on sujunut.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
--- ja ensimmäinen työtön kateellinen mt-selittäjä, jonka normipäivä on inistä Vauvassa meille parempiosaisille, älykkäille ja komeille kansalaisille, ystävällisesti vastasikin sieltä puolestani :D
Huomaatko sen eron? Mulla on varaa roikkua täällä silloin kun haluan ja sulla tää on koko päivän sisältö.
Olin töissä ja maksoin itse omat laskuni
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
--- ja ensimmäinen työtön kateellinen mt-selittäjä, jonka normipäivä on inistä Vauvassa meille parempiosaisille, älykkäille ja komeille kansalaisille, ystävällisesti vastasikin sieltä puolestani :D
Huomaatko sen eron? Mulla on varaa roikkua täällä silloin kun haluan ja sulla tää on koko päivän sisältö.
Huutonaurua trollille
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä ja maksoin itse omat laskuni
Hanttihommissa?
Mä olen kulkenut koko päivän iso, housuihin työnnetty huppari päällä ja hupparin sisällä nukkuu kolme pientä orpokissanpentua kuin kengurunpoikaset pussissa konsanaan. Näin on mennyt etätyöpäivä ja kotityöt. Välillä pennut heräävät tuttipullolle ja reippain niistä mönkii kaula-aukon kautta ihmettelemään maailman menoa.
Vierailija kirjoitti:
Teen vaativaa asiantuntijatyötä, josta pidän. Elän normaalia työssäkäyvän äidin lapsiperhearkea, ja olen pääosin onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämääni.
Kaikkihan täällä ovat vaativassa asiantuntijatyössä :D Ja vuositulot alkaen 100 000€