Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN viikko 41

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että aika moni on bongannu oviksen ja alkaa nyt jännittää mitä tuleman pitää. Hyvä hyvä, toivotaan et moni raskautuu.

Itellä ovis osui tonne kp 16 tietämiin, eli silloin lämpö oli laskenut aavistuksen kunnes eilen ja tänään on ollut jo huomattavasti koholla. Eli hommailtiin viikonloppuna kp 13 ja 14. Kaiken järjen mukaan (niinpä niin) kp 15 on ollut kaikkein otollisin päivä. Jos simpat yhtään sitkeitä niin ehkä onnistuu ehkä ei. Kun vaan sais pidettyy pään kylmänä ettei ala keksiä niitä oireita täs kohta, tiedätte varmaan hyvin mitä tarkoitan =))

Nyt vain joutuu sitten piinailemaan ah niin monta päivää et kai täs vähän hulluksi taas tulee...onneksi en oo yksin, muitakin varmaan löytyy.

Peukkuja kaikilla plussatuulien ja edelleen ovista bongaavien luo ja jännitellään nyt oikein kovasti!!

Tiibe kp18/28

Vierailija
42/50 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista nicciä, mutta eiköhän kerran päivässä pupuilu riitä. Itse asiassa muistan jostain kuulleeni, että joka toinen päivä olisi riittävä ja joissakin tapauksissa jopa toivottava, liittyi jotenkin siihen, että liian tiheät yhdynnät voivat heikentää siittiöiden määrää ja laatua. Mutta ainakin tuo kerran päivässä on taatusti riittävästi!

Sofia27: Ei niiden clomien pitäisi lämpöä nostaa, jos edellisessä kierrossa sen oviksen bongasit. Eli jos ovis tapahtuu niin se on ihan sama mikä sen on saanut aikaiseksi, koska lämmön nostaa se keltarauhaskystasta erittyvä progesteroni. Toisillahan käytetään lugeja tai teroja tukemaan loppukiertoa ja se ehkä voisikin tuohon loppukiertoon vaikuttaa. Mutta onnea siis oviksesta, toivottavasti nyt tärppää!!

Muutenkin kaikille paljon onnea oviksesta ja lopuille onnea sen metsästykseen!

Oma napa: Jotenkin ei ole hirveästi kerennyt ajattelemaan näitä asioita, mikä on tietysti ihan hyvä. Oviksesta, jonka yleensä tiedän satavarmasti, että milloin on ollut on nyt epämääräisempi fiilis. Oviskipuja oli varmaan viikon verran aika laimeana ja luulen, että ovis olisi ollut tiistaina. Toisaalta aika nihkeästi on lämmöt lähteneet nousuun, joten tiedä häntä sitten... Joten vähän sellainen fiilis, että onkohan tämä kierto mennyt kokonaan ihan plörinäksi. Itse olen ollut flunssassa ja niin myös lapset, kyllähän sitä on muutaman kerran sitten jaksettu peittoja pöllytellä kuitenkin. Onneksi mulla on viikonlopusta eteenpäin seuraavaan viikonloppuun ihana tiivis aikataulu, joten liikaa en kerkeä piinailla.

t. wintergirl kp 16/28? dpo2?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergirl: juu, ei clomien pitäisi niitä nostaa, ajattelin vaan, että jos useampi munis on puhjennut, niin erittyisi enemmän sitä progesteronia, joka taas nostaisi ne lämmöt vieläkin korkeammalle.. minä kun ovuloin todistettavasti ilman clomejakin, niin " ainoa" hyöty niistä minulle olisi se, että useampi munis kehittyisi ja mahdollisuudet raskautua sen takia nousisi.. Tämmöisiä aatoksia..ja kävinpä katsomassa fertility frendissä noita käyriä, joilla todistettavasti useampi munis irronnut (kaksoset tulossa) ja eivät ne käyrät sen kummemmilta näytä.. Eli lämmöistä ei voi tietää irronneiden munasolujen määrää... tai kaksoisraskauttakaan (?)

Tulipas jaarittelua kerrakseen.. :)

S kp17 dpo3

Vierailija
44/50 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin kirjoitan kuulumiset tänne heinäkuulaisten pinoon.. Itellä menossa kp.21 eli jos on tärpännyt laskettuaika olisi ihan kesäkuun lopussa, mutta jotenkin nyt on sellanen tunne, että raskautumista ei ole tapahtunut.. En tiedä haluanko vaan ajatella noin, etten sitten ens viikolla pettyisi jos menkat alkaakin... Vauvakuume on kova ja pikkukakkosen yritys aloitettiin viime kuussa.

Suositelkaas jotain hyvää ovulaatiotestiä. Otan käyttöön ens kierrossa jos nyt homma ei ole onnistunut. Mulla ei ole ovulaatiosta mitään tietoa. Venyvät limat tulee jo kp. 8-9 ja siitä asti on ollut runsaanpaa vuotoa, siis vielä eilenkin (kp20).. Lämpöjäkin yritin mittailla, mutta aamulla aina unohdan ja illalla ne ei taida antaa kovin luotettavaa tulosta..

Anteeksi omanapainen viestini, mutta eipä näitä asioita oikein muualla voi pähkäillä... Eläköön keskustelupalstat =)

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!

Vierailija
45/50 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että halut tipotiessään sekä itsellä että miehellä. Ovis olisi tuloillaan ja peittoja pitäisi pöllytellä, mutta...

Kp 9/?? (kierto sekaisin), päätä särkee jo toista päivää ja väsymys meinaa ottaa vallan. Huoh...

No mutta, odotuksen odotusta ja piinailua kaikille=)

Vierailija
46/50 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jo pupuilut pupuiltu ja odotellaan.Mitään tuntemuksia ei ole,joten katsotaan tuleeko täti ajallaan.

Niskakin kramppasi viikko sitten ja vieläkin kiristää,ja särkylääkitystä mennyt enempi kuin ikinä.:(

Paljon olen kk ikäistä kummivauvaa hoidellut ja käynyt kylässä..ihana tyttö!

Ovisplussia ja pupuilu intoa kaikille ja mukavaa viikonloppua!

Nekkis kp 20/27 (29?)

Vierailija
47/50 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuilut on pupuiltu meilläkin ja kohta alkaa piinaviikko. Piipaa, toivon tosiaan ettei tuo kloorivesi ja kylpylässä lilluminen ole vaikeuttanut raskautumismahdollisuuksia.

Sanokaahan viisaammat, mulla kun on nyt viimeiset kierrot ollut tuo luteaalivaihe (meniköhän termi ihan oikein?) ollut aikast lyhyt, niin mitähän mun pitäisi siltä gyneltä pyytää??? Ajattelin seuraavien menkkojen jälkeen tilata gyneajan itselleni. Nyt oli ovis jotakuinkin kp17 tai 18 ja kierto on aina sen 27-29 joten tuossa kait se suurin ongelma on. Tosin toiveet on tässä kierrossa vähän korkeammalla kuin edellisissä koska nyt on ekan kerran pupuiltu täysin oikeaan aikaan:)

Pupuiluintoa ja tärppionnea kaikille heinähippusille~~

Medison kp19/28

Vierailija
48/50 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istuskelen kahvikupposen kanssa, isommat on ulkona leikkimässä ja pienin päiväunilla. Eilen oli kyllä sellainen totaalinen syysväsymys päivä, en saanut mitään aikaiseksi. Miehelle sanoinkin, kun tuli töistä kotiin, että en ole muuta kuin laiskotellut ihan koko päivän. Siihen tuo tokaisi, että mitäs sun sitten olis tarvinnut tehdä. Ihanaa, että on tuollainen mies. Luin meinaan tuolla av.llä eilen (tiedän hyvin käytettyä aikaa) jostain naisesta, joka ei uskaltanut soittaa miehellensä kun ei ollut kaupassa muistanut käydä, että josko mies tulisi kaupan kautta, mutta pelkäsi, että mies suuttuu...

Medisonin kanssa taidetaan kulkea aika samoissa. Ehkä siltä gyneltä voisi kysyä, että riittääkö tuo sun luteaalivaiheesi siihen kiinnittymiseen vai tarvitsetko jotain keltarauhashormonitukea loppukiertoon? lugesteron/terolut

Oma napa: Ihanan huolettomasti olen toistaiseksi pystynyt tässä kierrossa olooni suhtautumaan ja loppukiertoon on hirveästi ohjelmaa, reissua, joten tuskin kerkeän nyt kauheasti jännitellä. Kävin tuolla ja olen käynyt aiemminkin seuraamassa tuota lokakuisten pinoa ja viime yönä siellä olikin ollut vilskettä. Oli kyllä ihanaa eläytyä kun mm. je_ni kirjoitteli tihenevistä supistuksistaan... Voi kun päästäisiin kaikki sitten kesällä jakamaan noita samoja tuntemuksia....

Täällä siis paleltaa lähinnä, patterit kovemmalle, enkä siis raskausoireiksi näitä laske vaan kylmenevän kelin syyksi.

Piinatsemiä kaikille!!!!

t. wintergirl kp 17/28? dpo 3

Vierailija
49/50 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkälista meitä heinäkuisia todellakin on! Peukkuja koko hippusväelle.

Itselläni on viikonlopuksi ovistulossa: limaa riittää ja halut on huipussaan. Kyllä tänä ilta vällyjä pöllytellään se on varma. Tässä kierros naama on kukkinut jo ovisaikaan (minulla yleensä vasta menkkojen aikaa), joten täytyy pitää sitä itselle hyvänä enteenä...:)

syksyistä perjantaita!

-vauvaksi-

Vierailija
50/50 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten toiveet tähän kiertoon tämänpäiväsellä gynekäynnillä. Nyt pitää vaan oottaa tätiä tulevaks viimeistään 24. päivä niin sais pysyä vielä heinäkuussa, mutten tulee lähtö elokuulle.

Tai tulos ei ollu 100%, mutta näin tää gyne epäili. Eli ultrassa näky iso follikkelikysta joka on ilmeisesti siis puhkeamaton munarakkula. hän sanoi, että se vois olla myös keltarauhanen, mutta oli kumminkin siihen liian suuri joten siks ja kiertopäivien perusteella epäili edellistä. Toki on mahdollista, että ovis ois vielä tulemattakin, mutta sepä mua ei enää lohduta, kun simpat tuskin on enää elossa.

ihmettelen vaan, että voiko sekin sitten nostaa lämmöt, tai no ilmeisesti voi, sitä en vaan huomannu kysyä. Joku mun lämmöt kumminkin on nostanu.

nyt syön viikon teroja ja ens kierrossa meen antamaan verinäytteen kp 3-5 jossa katotaan fsh hormonin määrä ja sitten luultavasti oviksen aikaan laitetaan pregnyl-pisto vatsanahkaan. Hän käski sitten käyttää ovistestejä eikä mitään netistä tilattuja joihin hän ei luottais vaan pitää ostaa apteekin testejä. Se pisto kun pitää ajottaa niin tarkasti.

Täytyy vaan toivoa, että tää sitten vihoviimein auttas.

Kyllä mä hiukan aion sitä toivonkipinää pitää yllä, muuten kävis aika pitkäks seuraavaa kiertoa ootellessa! ;) Ja sehän ei ollu satavarma kumminkaan. Mut en sentään meinaa ruveta testailemaan vaan huvin vuoks.

Parempaa onnea muille tähän kiertoon!

piipaa kp 18/28 dpo -??