Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN viikko 41

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipuin kesäkuulta eli täti tuli taas kovasta yrityksestä (?!) huolimatta..

ehkä mulle tuleeki heinävauva.. ja teille ... :)

kunhan saan tän tädin pois nii alkaa taas uusi yritys.. ei lannistuta.

Vierailija
22/50 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, kaikki heinähippuset!

Mitäs teille? Viikonloppu ohi ja uusi viikko ja uudet kujeet...

Oon tikutellu ovista ja vasta eilen oli yhtä paksu viiva tikussa ja tänään oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Nyt jo kp16. Peittoja on pöllytelty mennen tullen (alkaa jo maistua vähän puulle koko homma), mutta jospa nyt tänään vielä jaksais touhailla... :) sitten saa kyllä riittää hetkeksi aikaa. Nyt olis hyvä, jos saisi ajatukset tästä koko raskautumisaiheesta johonkin ihan muualle, ettei turhaa rupee jännittämään ja kuvittelemaan jo kaikkia oireita, mutta eipä oo ihan helppoa...varsinkaan kun avaa netin ja vauva-lehden sivut :)

Tsemppiä kullekin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vaan kävi, että tipuin kesäkuisista ja toiveet suunnataan eteenpäin..!

Minulla todettiin kohtutulehdus vajaa viikko sitten ja nyt lääkekuuri menossa, kovin suurin toivein en tässä kierrossa ole, kun on nuo lääkkeet kuitenkin melko vahvoja.. Ja kaiken lisäksi kierto on muuttunut epäsäännölliseksi, joka voikin sitten olla merkki siitä, että hormonitasot eivät ole normaalit. Onneksi sain neuvolan kautta ajan lääkärille parin viikon päähän, sitten selvitellään asiaa tarkemmin! Mutta siis, liityn ainakin seuraksi, vaikka oma tilanne onkin tässä kierrossa hieman heikko.

Täällähän oli oviksen bongailijoita ja muutenkin kierron puolivälissä menijöitä melkoinen määrä! Tasapuolisesti kaikille onnea oviksen bongailuun ja peittojen pöllyttelyintoa!! :o)

Alkukierrossa menijöitäkin taisi olla ainakin pari mun lisäksi. Me vaan odotellaan..

Piipikkä kp4/25-28

Vierailija
24/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huomenta siis! :)

Katoin tuossa tota mein listaa ja onpas se jo pitkä lista. Tervetuloa vaan kaikille uusille Heinähippuskuumeilijoille!

Viikonloppu oltii reissussa, joten en ehtiny kirjottelemaan, mutta ei vissiin ollu muutkaa vkl-pinoutunu.

Ovisajat on monilla käsillä.

Mulla myös ja nyt onki melkosen hämmentävä tilanne. Oon nyt ekaa kertaa tikuttanu ovista tässä kierrossa ja tais olla vika kierto myöskin.

Aloitin testailun jo to kp 9 (kun niitä tikkuja tuli tilattua sen verran reilusti). Sillon ei tullu ku ihan haalea viiva. No pe lähettiin reissuun, ni unohdin sitten koko testauksen. La testasin taas ja sillon viiva oli jo melkein tasavahva kontrolliviivan kanssa. Su testasin aamupv:llä sekä illalla - viiva senku muuttu koko ajan haaleemmaksi ja eilen testasin myös aamupv:llä sekä illalla. Illalla ei enää viivaa.

*Eli oliko mun ovulaatio perjantaina, kun en testannu?!?!

No, tikkuja on vielä muutama jäljellä, pitää käyttää ne loppuun, jos vaikka se ovulaatio on sittenki vasta tulossa... Tai ehkä mien ovuloi tässä kierrossa ollenkaa.

Mutta kivaa päivän jatkoa kaikille!

-S- kp 14/26-29

Vierailija
25/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin hyvä tää viikko pino näin alkuun. Vielä kun ei ala piinailut niin ei sitä käy niin kovin kirjoittelemaankaan.

Eilen siis oli taas gyne kp13 ja hieman yllätyksekseni sain seuraavaan kierron alkuun clomit. Kp9 kun siis olin ultrassa niin munarakkula oli se 13mm ja eilen vasta 17mm. Oli siis kasvanut mutta kuulemma liian hitaasti!? Nyt olen sitten ensimmäisen kerran alkanut tikkuttaan ja viivat on pysynyt aika hailakkana eli toivotaan että alkaa vahvistua.

Hyvähän se on että saa pian hoitoja kun keskenmenoja on ollut muutama ja yritystäkin takana jo monta kuukautta mutta hieman jännittää että lisääkö clomi kierto kaksosten todennäköisyyttä? meillä kun on kaksosia suvussa ja en ihan kahta kerralla toivoisi. Toisaalta ihanaa olis jos edes tärppäisi ja pysyisi matkassa mukana mutta hieman sitä hirvittäisi kahden kanssa miten sitä jaksaa...

Nyt siis odotellaan josko se ovis löytyisi ja sitten ahkerasti yritystä ja katsotaan miten käy.

Tsemppiä kaikille ja kuulemisiin taas pian!

Vierailija
26/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin tahtoisimme heinähippusen, mutta luultavammin se ei ole mahdollista näitten hormoonihäiriöiden vuoksi.mutta kuumeilen kyllä täällä taustalla ja kerron kuulumisia jos sellaisia suinkin tulee. terolut-kuurin tähän kiertoon sain ja teitysti toivomme sen tekevän ihmeitä jo tässä kuussa mutta maltillisesti eteenpäin katseemme suuntaamme.

Vierailija
27/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitkän tauon jälkeen kirjoitelempa minäkin. Pikkukakkonen on " työn alla" ollut jo useamman kuukauden, muttei anna kuulua itsestaan. Kaiken lisäksi kierrot on nyt menneet niin sekaisin ettei ikinä! viime kierto oli reilu 5 vk ja sitä edellinen reilu 6 vk. Saas nähä miten käy tässä kierossa, nyt kp 7/?? Aijemmat kierrot olleet aika tasan 4 vk. Missä vaiheessa niitä lääkkeitä saa tuohon kierron tasaamiseen ja miten ne toimii?

Joku tuolla aijemmin puhui sylkitestistä oviksen bongaamisen yhteydessä, mikäs se on?

Vierailija
28/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden jälkeen, kuumetta on ilmassa.

Nuo ovis testit ovat uusi tuttavuus, en siis ole koskaan käyttänyt. Ovatko ne varmoja ja saako niitä tilattua kotiin vai ostetaanko apteekista??

Nuorin on siinä 2v, kolme lasta kaikenkaikkiaan. Pillerit on nakattu heinäkuussa kaapinpohjalle.

Vierailija
29/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikille uusille!

Pulu! sanoppa muuta, miten saiskin ajatukset suuntautumaan ihan muualle näinä piinaviikkoina.. Kyllä se vaan niin vaikeeta on.

Piipikkä! kurjaa tuo sun tulehdus, mutta toivottavasti lääkitys tehoaa nopeesti ja tää kierto tuokin toivotun tuloksen!

Sanna-P! Miten sun muut oireet, limat ym? jos lämmöt on vielä alhaalla ja limoja riittää niin eiköhän se ovis oo vasta tuloillaan. mä oon usein saanu alkukierrosta melkein plussan joka sit haalistuu ja häipyy kunnes sit myöhemmin ilmestyy vasta kunnon plussa. toki ei mulle aina oo kunnon plussaa tullukkaan vaikka raskaus oiskin alkanu.

Mut jos et perjantaina testannu niin mä veikkaan, että ovis ois sulla ollu lauantaina ja sehän sopis sun kiertopäiviinkin. Eihän se yleensä sinä päivänä olekkaan milloin tasapaksut viivat tulee vaan vasta seuraavana.

Hassel! toivottavasti viivat pian vahvistuu eikä sun tarvi ikinä enää kokea keskenmenoa vaan seuraava raskaus kestää sitten loppuun asti!!

Tamatu! toivottavasti terot tehoaa sun kohdalla nopeesti, monillahan on niinkin käynyt!

Tari! Sun tilanne kiinnostaa kovasti! Luin tuolta muualta sun tilanteesta. Ovatko lämmöt vielä ylhäällä? Sehän vois hyvinkin merkitä sitä, että olet raskaana vaikka menkat tulikin, kovasti peukutan ainakin sen puolesta!

alcar! Kyllähän niitä teroja voi lääkäriltä kysellä vaikkei oiskaan vielä kuukausikaupalla yrittänyt turhaan. eihän niistä mitään haittaakaan ole. ja ainahan voi gynelle vähän liiotellakin, jos tarve vaatii! ;)

Sylkitesteistä!

http://www.mammaksi.fi/product_info.php?products_id=93&osCsid=8a1a4c345…

myytiäinen76! Niitä voi tilata ja saa apteekista ja ihan tavallisista marketeistakin. ainkin prisma ja citymarket myyvät.

Tässä linkki hyvään sivustoon jossa tietoa mm oviksen metsästyksestä & tikutuksesta yms!

http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html

Oma ( . )

Kävin sitten ukkoa moikkaamassa laivalla " päiväkaffen" merkeissä ja nyt ei auta muu kuin toivoa, että ovis ois jo tuloillaan. Tai ettei ainakaan oo vielä ollut. Kauheeta tämmönen, kun pitää yhteen ainooseen kertaan pistää kaikki toivot..

lämmöt ei oo ainakaan vielä noussut, mutta ei oo myöskään vielä limojakaan mikä on tosi harvinaista.

Mut sormet ja varpaat vaan ristiin..

Tärppionnea kaikille!

T: piipaa kp 15/28(32

Vierailija
30/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moneen päivään päässy käymään täällä, kun olin reissussa, eikä ollu sit netti mahdollisuutta. Mutta nyt olis kp14. En tikuttele ovista, mutta vähän on sellanen kutina ollu jo eilen ja tänää et ovis olis tuloillaan. Ollaan yritetty tässä sitten pupuilla mahd. usein viime päivinä. Jännittävää...Parin viikon päästä sit alkaa toi piinailu.

Vierailija
31/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis uusi täällä heinäkuisissa. Tipuin kesäkuisista jo viikko sitten , mutta niin hirveä masennus tämän vuoksi tuli että en ole halunnut edes ajatella koko juttua. Varmaksi en tiedä mitenkä tämän kierron käy jotenka varovasti kurkin tänne.

ensinnäkin ovis saattaa hyvinkin osua lauantaille, jolloin emme pääse klinikalle jossa meijän vauvaa yritetään. ja toisena tälläviikolla on käsittely hedelmöityshoitolaista joka vaikuttaa siis meijän yrityksiin.

nyt kuitenkin kp7/25-32, mutta niin paljon on edelleen " raskaus oireita" että epäilen jotain hormooni ongelmaa.. pitäisi varata aika lääkäriin. nyt kuitenkin menen nukkumaan.

toivottavasti mukaan vielä mahtuu! :)

Vierailija
32/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka päivä lueskellut pinkkaa,mutta ei ole ollut aihetta kirjottaa.

Mutta tänään sain ovis testiin vahvan plussan jopa vahvemman kuin kontrolli viiva. Olen tikuttan kp 10 ja tänään on kp 17.Aika myöhään toi ovis on!? Viime kierros oli muistaakseni kp 18. Ja kierto kuitenkin 28pv.Hassua se on mielestäni että en ollut saanut edes haamua ovis testiin aikasemmin tässä kierrossa ja tänään sitten heti vahva plussa.

T:Marlene78 kp17/28

Vierailija
33/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme perheen kesken pienellä vuorokauden kestävällä kylpyläreissulla ja olikin ihanan rentouttavaa. Mullahan mies on tämän viikon vielä kesälomalla (lokakuussa!) ja ihan kiitettävästi on tuo jaksanut touhutakin:)

Oletan että ovis oli eilen, siihen malliin nipisteli ja jomotteli alavatsaa koko päivän. Hyvä asia siinä on että juuri edellisiltana touhuttiin ja sainpa tuon miehen eilenkin touhuiluun mukaan (pienen biologian luennon jälkeen). Huono puoli siinä on se että tuollaisen koko päivän kloorivedessä lilluttelun jälkeen ei varmaan yhtään ainutta simppaa ollut kyydissä. Saapi nähdä miten käy.

Pupuiluintoa kaikille~~

Medison kp17/28

Vierailija
34/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli siis tumma viiva rfsu-ovistestiin! on siis yhtä tumma kontrolliviivan kanssa. Elikkäs onko se ovis nyt tänään kp15 vai huomenna?Eilen tuli limat..

Ekaa kertaa tikuttelen näitä oviksia mutta kun noista juilimista olen sen ovulaation luullut bongaavani myös näihin kierron päiviin ennenkin. Mietin vain että onko se h- hetki nyt kuitenkin vasta huomenna?

Toivottavsati nyt tärppäis eikä tarviis sitä clomi kiertoa ollenkaan aloittaa..

Kaikille oviksen bongaajille ja muillekkin onnea matkaan.

Vierailija
35/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuli meikäläiselle tänään oviplussa. Nyt menossa kp 14/30. Jos tällä menolla saataisiin niitä r-testienkin plussia, niin sepä olisi hienoa !!! Siispä kaikki peittojen pöllyttelyyn!

Ja pahoittelut vielä tädin kiusaamille! Mukaan vaan plussasatoa keräilemään.

Vierailija
36/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo hetkeen täällä käynytkään. mulla on menossa nyt 14/28 ja kauhea yritys päällä... tietysti;) lähinnä vain nyt rupesi ressaamaan kun ollaan puuhailtu joka päivä niin oiskohan sittekin pitäny vaikkapa kahestikin päivässä.... x) mutta eiköhän se näinkin... :) tai toivon kovasti ainakin, kuten me kaikki =)

jotenkin ei vain pysty elämään tätä päivää kun väkisinkin ajattelee koko ajan niitä kierron vikoja päiviä että kauanko vielä,kauanko vielä.......tai lähinnä nyt ajattelen vain ensviikkoa että ilmaantuuko jotakin raskausoireita...... ARGH....tämä tekee aivan hulluksi ;) ei vain pysty ajatella muuta. mutta tehän kaikki varmaankin ymmärrätte nämä minun tuntemukset! ;) tänne kiva kirjotella kun tietää että täällä muut ihan samoissa ajatuksissa :)

Vierailija
37/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piipaa kommenteista! :)

Mie kans oon nyt päätyny siihen, että kyllä se ovis oli ja meni, vähän siis aikasemmin ku mitä olisin oottanu. Onneks satuttii sopivasti pe pöllyttää yömyöhään peittoja. Oltii mun vanhemmilla ja yleensä en kyllä siellä " lämpene" , mutta nyt oli niin poikkeustilanne, et pitihän sitä sit hissuksee laittaa simpat matkaan. ;)

Vähän jää meilläkin sitten tuon yhden kerran varaan, mutta eipä se tärppi enempää vaadikaan, jos muuten on olosuhteet otolliset. Jännääminen alkakoot!

Eikä siinä vielä kaikki: samanaikaisesti vielä kun saan jännittää yhden ystäväni puolesta, että onko sillä tärpänny, kun menkat on lupaavasti myöhässä, niin kyllä nyt jännittää. :D

Jännittävää illan ja viikon jatkoa kaikille! =)

-S- kp 15/26-29 yk 5

Vierailija
38/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onnittelematta. Eli olipa monta ovisplussaa ilmaantunut, onnittelut siitä kaikille! :) Ja tärppionnea myös!

Vierailija
39/50 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medison! Enpä usko, että tuo kloorivesi on mitenkään haitallista. kyllä kai siitä ois jo joku tilasto tehty, jos uimarit tai uimaopettajat oisivat vähempi hedelmällisiä tai jotain! ;D

Liipe! Tietty mahdut mukaan! =)

Pakko kysyä, että oliko sulla ihan normaalit menkat kuitenkin? Ootko milloin testannu viimeks? Kyllähän näitä juttuja on niin paljon täällä ollu, missä on ihan normikin menkat tulleet ja silti ollaankin oltu raskaana. Mutta varmaan ei gynekäyntikään ois huono ajatus, siinähän se mahdollinen raskauskin sitten selviäis!

Täälläpä onkin monta oviksen metsästäjää suht samoissa päivissä menossa!

Saadaankiin kunnon piinaviikot aikaan! =D

Mun sylkitesti näytti eilen jotain erilaista kuin aiemmin, en kyllä vielä sitä osannut sen paremmin tulkita. Mutta tänä aamuna lämmöt oli reippaasti nousseet joten voinen suht rauhallisin mielin voivani todeta, etä ovis oli eilen! =D =D =D

Eipä ois parempaa päivää voinu keksiäkkään! Mutta nyt sitten edessä taas muutama " tylsä" päivä kunnes saa alkaa metsästää mahdollista kiinnittymisdippiä ym tuntemuksia! Ja sen jälkeen alkaakin armoton oireiden tutkailu! ;)

huh, kyllä tää kuumeilu on rankkaa! ;)

piipaa kp 16/28 dpo 1

Vierailija
40/50 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: hienoa, että se ovis oli sitten juuri oikeaan aikaan!! Pääset piinailemaan :)

Täällä kp..mikäs se nyt olikaan..kp17 ja dpo3.. tämä on eka clomikierto. olen mittaillut lämpöjä useissa kierroissa, ja tämä menee ainakin aivan samalla lailla kuin viime kierto. Olisin kuvitellut, että clomit olisivat oviksen jälkeen nostaneet lämpöjä enemmän..

PLUSSATUULIA

S kp17/26-28 dpo3