Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaukset etelänmatkoilla - kootut tarinat tänne!

Vierailija
02.05.2022 |

Kertokaapa, millaisten vedätysten kohteeksi olette joutuneet lomamatkoilla!Viimeisin omalla kohdalla: Kreikan saarella ravintolaan oli tullut (ilmeisesti paikallinen) mies kaupustelemaan hunajaa. Tavernan väki tunsi miehen, ja antoi tämän kierrellä esittelemässä tuotteitaan. Uskaltauduimme ostamaan ison purkin; vain todella kallista laatua oli pienemmissä purkeissa. Kotona sitten todettiin, että oltiin ostettu siirappia. 😑Purkin kyljessä ei ollut etikettiä, eli mies oli varmistanut, ettei häntä voi syyttää petoksesta. Eihän tuossa mitään, varmaan tarvi senkin rahan enemmän kuin me. Mutta olisin halunnut tuoda aitoa hunajaa, nyt se jäi ostamatta kaupasta, kun emme tietenkään avanneet purkkia paikan päällä. Purkissa oli varmuussinetti! 😂

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä ostettiin matkamuistorihkamaa. Pakkasi kuljetusta varten. Suomessa huomattiin, että paketissa oli muuta kuin mitä ostettiin. Näppärästi toimitettu silmänkääntö. Rahallinen menetys minimaalinen.

Vierailija
62/67 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kertan huijattiin Prahan ravintolassa.

Laitettiin laskuun tuotteita, joita ei oltu tilattu.

Oli pakko maksaa. Jäätiin ravintolan ulkopuolelle, sanottiin tulijoille älkää menkö, nää huijaa. Ravintolassa tilattiin poliisit.

Poliisit tuli ja laittoi ravintolan palauttamaan rahat.

Laitettiin tripadvisoriin palautekohtaan .

Praha on täynnä huijareita. Hae youtubesta Prag Honest Guide ja tutustu huijauksiin ennen kuin menet sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa lannevaatteen alta paljastuikin nysä.

Vierailija
64/67 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambiassa lannevaatteen alta paljastuikin nysä.

Eli joku oli käyttänyt ..

Espanjassa möivät 70 luvulla matkaradioita ym sähkötavaraa halvalla. Olivat lähettäneet tyhjiä kartonkeja turisteille ja kysyivät jos halusivat pakattuina paperiin! . 

Vierailija
65/67 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksithan tietysti monessa paikassa maailmassa kuljettavat maisemareittiä. iEivät suostu laittamaaan mittaria ja pyytävät paljon enemmän kuin paikalliselta, laittavat päivällä yötaksan päälle, jne antavat rahasta väärin takaisin ja semmoista.

Vierailija
66/67 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallorcalla, jokunen vuosi sitten; nuori, komea taksikuski huijasi ja ajoi pitemmän reitin kautta...nuoren, nätin blondin hotellille. Hän halusi vain katsella yhdessä, miltä Mallorcan lahti näyttää, kun kuutamo valaisee ja ilta on lämmin ja pimeä... :)

Oliko tosi seikkailu? Kuutamo ja kaikki?

Vierailija
67/67 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassikko: Italiassa jakelevat kohteliaasti ruusuja. Jos otat vastaan, pyytävät hetken kuluttua 'ostamastasi' ruususta kovaa hintaa.

Siis oikeasti luulit että ne on ilmaisia?? Tuota on tehty viimeiset 40v ympäri maailmaa, jopa Suomessa! 

Nämä oppii tietty kantapään kautta, ensikertalaista matkustajaa koitetaan höynäyttää kaikin tavoin:D

Suomessa istuskelin nuorena tyttönä penkillä ja joku vanhempi mies tuli mulle juttelemaan pienessä sievässä ja tuollainen kaupustelija yritti myydä hänelle ruusua että voisi antaa sen mulle. Mies lykkäsi mulle vitosen kouraan ja sanoi että jätetään tuollaiset huijarit välistä. Ruusumyyjä ei ollut tyytyväinen, kiroili jotain omalla kielellään, mua vaan nauratti x)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi