Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-*-SYYSTOIVEET-*- VKO 41

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei taas piiiitkästä aikaa!

On taas niin kiirettä pitänyt, ettei oikein kerkee kirjoitella, mutta olen käynyt lueskelemassa näitä juttuja.

Itsellä kp 3/24-28 menossa. Olin jo tuossa hiukan innoissani mahdollisen raskauden suhteen, koska edellinen kierto oli niin lyhyt ja nyt oli taas 4 päivää pidempi. Eli siinä kp 24 kohdalla alkoi jo toiveet herätä, mutta sieltähän ne menkat sitten kuitenkin tuli 4pvän päästä. En vielä ollut testaillut. Ovista en kyllä oikein osaa tunnistaa. Pitäis alkaa varmaan tikuttelemaan. Kierto on jotenkin niin sekasin edelleen, pillerit lopetin muistaakseni heinäkuussa. Kyllä se pikkuinen saisi meidän osoitteeseen jo alkaa tulla:)

Tsemppiä kaikille syystoiveille ja plussatuulia=)

Mekku

Vierailija
2/19 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla nettiyhteys vain ei taas toiminut. Liekö syy Soneran laajakaistan taas vaihteeksi. Oli tosi outoa, kun olisi ollut aikaa, eikä päässyt lukemaan muiden kuulumisia. Olen kyllä varmasti jo tosi hyvin addiktoitunut tähänkin palstaan.

Levinialle: Tänään luvattu taas sadetta ja iltapäivälle vain +8 astetta Päijät-Hämeen alueelle. Eli alkaa olla viileää. Eilen jopa aurinko pilkisti, mutta tuuli oli kyllä tosi viileää. Alkaa olla villavaatteille käyttöä. Ja kuravaatteet ovat tänä syksynä olleet ahkeassa käytössä. Nyt sitten tulee varmasti ne kaikki vedet sateena, jotka eivät heinä-elo-tai syyskuussa sataneet. Mukavaa Levinia, että kirjoittelet tänne yhä.

Jushka: Vaikea on vastata ovulaatiokysymyksiin. Silloin kuin oma kierto oli mitä sattuu, niin meillä tepsi kyllä raskautumisessa jtp-tekniikka. En yhtään tiennyt, milloin olisi voinut olla ovulaatio. Silloin taisin saada haalean haamun kp 32 ja vahvan plussan vasta kp 37? Muistaakseeni. Silloin minulla oli kierrot parhaimmillaan 44 päivää. Toivottavasti pian saisit plussan.

Mukavaa viikonloppua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pirkanmaalla sataa, syksyistä siis. aamulla kun ennen seiskaa lähti töihin oli kyllä niin pimeää että tuntu kuin olis keskellä yötä noussut. vähän erilaista kun siellä jossain levinialla.

kyllä tämmönen pimeys ja sade saa haaveileen lomalle lähtemisestä. olis niin ihanaa mennä vaikk avaan pitkäks viikonlopuks johonkin miehen kanssa. viime syksynä käytiin riikassa ja se oli semmonen mukava irti arjesta reissu joka vaan keksittiin ja toteutettiin pikapikaa. missäs te ootte käynyt rentoutumassa? suositelkaa jotain! tosin taitaa jäädä haaveiluasteelle, kun ei oikeen tota vapaa-aikaa löydy, mutta kivahan se on silti unelmoida ja suunnitella kaikkee.

ON: eilen aamulla testasin, taas kerran. haalee haamu edelleen, tosin vasta testiajan jälkeen joten kyllä se on nyt niin että alan elää tätä kiertoo ja unohdan ton edellisen. sittenhän sen jo parin viikon päästä näkee et tuleeko täti kylään vai ei. ei voi kyllä käsittää mistä noi viivanpaikat ja haamut tulee kun ne ei kuitenkaan vahvistu. ja eri testeillä on testattu. ehkä mä teen ne jotenkin väärin tai tulkitsen niitä niikun haluan. ei ainakaan pitäis tuijottaa niitä enää sen määräajan jälkeen, sekin vois auttaa. mutta siis täytyy ottaa itteensä nyt niskasta kiinni ja ryhdistäytyä tuolla makkarin puolella, että olis ees teoriassa mahkut et tässä kierrossa tärppäis.

mukavaa lauantaipäivää!

Vierailija
4/19 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan naurattaa noin yleisesti (hei ei siis kellekaan henk.koht.) kun ' voivotellaan ' ettei tuu raskaaksi, ja kun luet viestin tarkemmin niin niissa perheissa (noh yleistaen) touhuillaan 2-3 kertaa kuukaudessa: milla ihmeella porukat luulee raskautuvansa; pyhalla hengellako? Meillapain ollaan aktiivisia, vaikkei aina maistuiskaan, niin romanttisen mukavalta tulee sita useesti kumminkin ' halu syodessa' ! Etta nain jo 7 raskauden kokeneena, vois sita hiukan terastaytya tuolla saralla varmaan itse kukin; tosin ei se aina helppoa ole tunnustan! Mutta nyt oli taas tallaisia mietteita tana aamuna, vetta sataa, olisko silla osuutensa tahan negatiiviseen keskusteluun itseni kera, heh hee! Hauskaa viikonloppua!

Vierailija
5/19 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös kuumeilija, joka kuukausittain kyttää kalenteria ja laskee uutta laskettua aikaa...

Ennestään meillä on 1v1kk poika ja vauvakuume on vaivannut kyllä jo puolisen vuotta. Saisi se toinen tulla kyllä mielellään suht pienellä ikäerolla ensimmäiseen....

Vierailija
6/19 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille kesa-syys-talvi06-haaveilijoille!

Eilisessa pinossa olikin jo haamuilija (sori nikki unohtui), nyt odotellaan sielta vahvistusta lahipaivina!

Pitaiskohan kaivaa esittelypino jostain, kuka sita paivittelikaan?

Tuun takaisin hiukan myohemmin tanaan kun aamusta on kiireita ja laakarikaynti edessa!

Kivoja oloja!

Vierailija
7/19 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksylle ja alkutalvelle ja mun ultrassa ei mitaan hyvia uutisia ollut, joten painun nettipimentoon toistaiseksi! Mukavaa jatkoa kaikille!

Vierailija
8/19 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jatkaa yrittämistä? Olisit kyllä ansainnut hyviä uutisia ultrasta. Toivottavasti et katoa kokonaan.

Onnea Heltsy haamusta! Minulla oli esikoisen kanssa hyvin pienet valemenkat.. Toki se oli vain pieni aavistus menkoja, joka jäi siihen pieneen tippaan. Tule taas kertomaan uutisia.

ON: ei mitään uutta, kp2/26-35.

Vierailija
9/19 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, missä kaikki ovat??

Heltsy, mites kävi uuden testin kanssa?

Vierailija
10/19 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kökkö ettei sieltä sitten mitään mukavia uutisia tullut. =(

Olisit ilman muuta ansainnut paaaaaaljon iloisempia uutisia!

Tsemppiä ja jaksamista ihan hurjasti!!

HELTSY muruseni, miten uusintatesti?!

Täällä kp29, huomenaamulla pissin tikkuun, ihan vaan saadakseni sen tyylipuhtaan negan taas ja mielenrauhan. Ei mulla oo yhtään sellainen olo että voisin olla raskaana, mut kun ei vaan malta olla testaamattakaan. Tissit on tänäiltana olleet vähän kipeet, tuossa kun Ukkokulta sohvalla käytti mun tissejä nojanaan, niin sattui ihan sikana! Mut se nyt voi enteillä ihan hyvin tätiäkin.

Kerron huomenna kuin kävi.

Vierailija
11/19 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taasen. On näköjään melko hiljaista pidellyt, onko kaikilla vain odotteluaika menossa? Paitsi tietysti olihan täällä ilmeisesti sekä surullisia että ihaniakin uutisia, toivottavasti tulee paljon plussia!

Heti omaan napaan kun ei näin uutena osaa muusta puhuakaan. Kamalasti on olevinaan ties mitä raskausoireita, vaikka menossa on vasta kp 22/28? ja dpo 6? . Pitää yrittää suhtautua järkevästi, mutta kuitenkin koko ajan pyörii mielessä, että entä jos...? Kuvottavaa oloa tuntuu paljon, oon niin väsynyt että voisin nukkua koko ajan jne., eli kaikenlaista sellasta, mikä saattaa johtua ihan mistä vaan. Mies yrittää toppuutella, ettei sit tulis niin kovaa pettymystä jos täti tuleekin kylään. Toivon, et vähän rauhotun tän asian suhteen, jos ei ala jouluun mennessä tärpätä, muutenhan tässä tulee ihan sekopäiseks :). Nyt siis vasta eka yrityskierto menossa, joten ei tässä kauaa ole vielä ehtinyt tuskailemaan.

Onko kuinka monella tässä lähiaikoina jännät paikat? Itse yritän malttaa odottaa ensi viikon keskiviikkoon ja silloin testata, jos ei ole tullut kutsumattomia vieraita sitä ennen. Onneksi viikonloppu menee miehen siskon ja tämän 4-viikkoisen vauvan luona kyläillessä, joten rattoisa loppuviikko luvassa. Kunhan näistä arkipäivistä nyt vielä selviäisi!

Tietääkö kukaan muuten, voiko esimerkiksi kuntosalilla käydä normaalisti raskaana ollessa, jos oma olo vain suo? Tai käydä jumpassa?

Vierailija
12/19 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamu edelleen, tosin mielestäni haaleampi haamu kun aikasempi. mistä sekin johtuu!? ja oireetkin katos johki tänään. pyh.

ei oikeen jaksa uskoo et tässä on enää muuta kun omaa mielikuvitusta matkassa. surullista, mä jo niin aattelin et ois tärpännyt.

mut tsempitykset ja vilkutukset muille, ja jushkalle erityistsempit huomisen johdosta.

nyt nukkuun, hirvee viikko menossa kaikin puolin eikä tää epävarmuus ainakaan helpota sitä. palataan paremmalla aikaa.

Vierailija
13/19 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushkalle puhaltelen oikeen kunnon plussatuulia auringonsateen kera!!!+++++

Ma kavin sitten eilen (taas) kaavinnassa; itseasiassa tama kavi ' helpommin' kuin sen kesakuisen km:n jalkeen, jotenkin vaan olin varautuneempi koko raskauteen talla kertaa; siks' pysyin niin pitkaan hiljaakin siita, etten vetaisi muita mukanani masennukseen! Tamahan kaikki oli sita ' pitkaa' kiertoa joka jaettiin silloin Jushkan kanssa; mulla se vaan osoittautui piiloplussaksi hiukan myohemmin ja kaiken sekaannuksen kera! Viikkoja oli kasassa jo 8, vaikkei ekassa ultrassa loydetty edes sikiota, vaikka naiden laskujen mukaan se olisi pitanyt jo silloin nakya... Kaikkea voi sattua! Sama syy kylla kuin kesallakin ettei sydanta/aania loydetty. Keskeytynyt km siis.

Mulla mieli on korkeemmalla eika taivas tipu tahan hataan! Nyt pidan kunnon 4kk paussin yritykseen, syon yhden pillerikuurin tassa valissa jne jne sitten yritan viela viimeisen kerran.

mutta kaikille syystoiveille paljon plussia ja yrityksen alkuja!!

-levinia-

Vierailija
14/19 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku LEVINIA muruseni!!! *halaa oikein lujaa*

Mutta kuitenkin jonkinlainen positiivisuus paistaa viestistäsi, joten varmasti se aurinko vielä risukasaan paistaa! Ehkä pieni tauko tekee hyvä jo ihan kropan toiminnankin takia.

Kyllä se vielä siitä!

Olet mielessä!!!

HELTSY Älä nyt vielä luovuta! Haamu on haamu on haamu. Piste. Jotkut ei saa ikinä kunnon plussaa vaikka olisivat miten raskaina.

Tsemiä!!!

Levinialle ja Heltsylle kiitokset tsempittämisestä.

Nega mikä nega. Niinkuin arvasinkin. Toki eilen illalla toiveet otti kyllä lisälentoa aika lailla kun alkoi ihan yhtäkkiä varoittamatta ällöttää ihan kamalasti. Ei oksettanut vaan ällötti. Ja sitä jatkui koko ilta. Aamulla otki ei enää mitään, joten mielikuvituksen puolelle tais mennä.

Ilmeisesti taas keräillään mammuttikiertoa.. Tänään kp30. Mutta kattellaan.

Vierailija
15/19 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja, Levinia. Olet kyllä joutunut kokemaan paljon. Toivottavasti tauko tekee nyt hyvää. Taisit olla varautunutkin huonoihin uutisiin. Toivottavasti et enää joudu kokemaan vastavaa, vaan teille suodaan sitten tauon jälkeen iloisempia uutisia.

Jushkalle tsemppiä odotteluun! Kyllä sieltä voi tulla mammuttikierron sijaan jotain muutakin. Toivoa vielä voi.

Heltsylle myös paljon tsemmpiä! Ja plusssasäteitä. Varmasti on hankala tilanne.

Niinan kanssa voi sitten jännittää ensi viikolla.

Kyllä täällä taas näköjään tapahtuu paljon.

Mites Sanjuska? Oletko malttanut vielä odotella?

Vielä täytyy itse sinnitellä kuukausi ilman yrittämistä. Saa nähdä, pysynkö sitten enää itse nahoissani..

Paljon plussasäteitä kaikille!

Vierailija
16/19 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi levinia, on sulla kurjaa. voimahaleja lähettelen täältäkin suunnalta. kaikkea hyvää teidän koko poppoolle, toivottavasti teille vauva vielä suodaan.

niina1983: tiedän tunteen, raskausoireita tuntuu niin että muille jakaa. ei auta vaikka yrittää kuinka pitää jalat maassa. toivotaan et ne on oikeita ja saadaan pian plussailla. mäkin muuten näin eilen kaverin kuukauden ikäisen tytön. ihana neiti! ja äiti (ja isä tietysti kanssa) vaikutti niiiin onnelliselta että kateeks kävi.

kyselit vielä kuntosali ja jumppa-asioitakin. mä kanssa jokin aika sitten samaa näiltä konkareilta. ite oon aatellut sitä sillain maalaisjärjellä et se mikä tuntuu itestä hyvältä niin sitä saa tehdä. tokihan kun vatsa kasvaa tulee rajoituksia ja muutenkin ei kannata ehkä liian rohkee olla joidenkin lajien kanssa. eiköhän nuokin asiat mene omalla painollaan ja selkiinny sitten raskauden edetessä.

jushkalle pahoittelut negasta. älähän kaveri sinäkään vielä toivoasi menetä. vielä on toivoa! koskas meinaat testata uusiks?

niin ja kiitos positiivisuudestasi haamun suhteen. onneks edes joku jaksaa siihen uskoa;)

ON: oireet, ne niin selvät sellaset, melkein kadonneet. välillä luulen niitä tunnistavani, mutta laitan ne mielikuvituksen piikkiin. väsyttää hirveesti mutta sekin taitaa olla näin syksyllä aika yleistä. perjantaina testaan. ja sillon on pakko olla tapahtunut jotain suuntaan tai toiseen. muuten menee hermot. olis sit ees ihan puhdas nega niin pääsis keskittyyn tähän kiertoon.

heltsy kp 39 tai 10

Vierailija
17/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Kävin täällä luentotauolla lueskelemassa ja pakko on nopeesti laittaa jotain, vaikka pitäis lukee tenttiin :)

Heltsy tsemppiä vaan, toivottavasti oireet kuitenkin pitäis paikkansa, ja jos sen haamunkin olet saanut! bdbdbdbdbd

Kiitos tuosta jumppakommentista, niinhän se vaan täytyy ottaa, että tekee tosiaan niin kuin hyvältä tuntuu.

Levinia, en ole täällä kauaa ollut enkä sinua tunne, mutta kyyneleet kyllä nousivat silmiin, kun luin tilanteestasi. Onnea yritykseen +++

).( Oireisiin on liittynyt uusi, kummallinen valkovuoto. Yleensä minulla ei ole juurikaan valkovuotoa, ja on vielä erikoisen jäykkää, ei ollenkaan nestemäistä. Kiinnostaa varmasti kaikkia teitä kympillä :), mutta itse olen innoissani ja tulkitsen raskautumisoireeksi, hullu mikä hullu...

Nyt mentävä, ja viikonlopputauolle myös. Moiks ja viikonloppuja ja plussaonnea!

Vierailija
18/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on toivoa täynnä, kuten sanotaan.

No, tiedä mitä tässä sitten toivois. Plussia vaan kovasti kaikille. =)

VÄSTÄRÄKKI ja HELTSY hurjasti kiitoksia tsempityksestä! Tää on niin tätä. Sama kun viime kierrossa.. Sit pitää testata ja testata kun kierto venyy ja venyy ja sit loppuviimeks ne tätöset tulee kuitenkin. Blaah!!!

Ja eniten mättää se että jos kierto taas vaan venyy ja paukkuu niin tärppimahdollisuudet on niin pirskatin harvassa. Jos tästä nyt tulee mammuttikierto enkä vielä seuraavastakaan plussaa niin sitten marssin gynelle ja vaadin terot käyttöön. Eihän tästä tule mitään.

Mutta pidetään nyt vielä lippu korkealla! =)

VÄSTÄRÄKILLE jaksamista vielä tulevaan kuukauteen, sitten pääsee yritys valloilleen! Äkkiä se kuukausi menee!! Trust me. Itsekin tässä olen ihmetellyt miten kauan sitä olenkaan jo ollut ilman pillereitä. Ok, pitkä aika, mutta vasta toinen yrityskierto.

Juu, siis täällä odotellaan. Kuukautisia tai plussaa. Mieluummin jälkimmäistä, thank juu veri meni. Tänään on nipistellyt alamasusta oikealta. Tiedä mitä se sitten on. Toivottavasti vaikka kiinnittymiskipua. =) Peukutetaan siis sille.

Miten muuten on, mulle on nyt vähän epäselvää, jos siis kierto venyy kamalan pitkäksi, eikö silloin siis välttämättä ovuloi ollenkaan?! Kun eikös sitten taas menkat liity nimenomaan ovulaatioon kuitenkin?! (niin, kukas se sairaanhoitaja olikaan... *köhköh*) Tai siis joo joo, kuukautisissa poistuu kohdun limakalvo, mutta eikös ovulaatio saa aikaan sen tyhjentymisvuodon alkamisen sitten? Pillerien aikaanhan siis hormonimuutokset tekee sen, mutta kun ilman pillereitä on niin pitäishän sitä sit JOSKUS ovuloida kuitenkin?! Vai täh?

Näitä pohtii Jushka, kp31 aikaan.

Vierailija
19/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi kera Jushka! mitahan merkkeja ne olis sitten -lasketaanko jo tulevan raskausdementian riveihin, heh! Paljon +++ tuulia sinnepain!

Oma olo on ihan normaali -noh kun saan tan alkaneen vatsan pois ensin, oikein ottaa paahan kun vatsaa on ja ei mitaan syyta sisalla!!

Muuten syksy alkaa olla jo taallakin; aamusta n. +15 astetta (se on hei viileeta taalla) vaikka tanaankin on paivalla viela +28!

Niita Suomilampoja kaipailen minakin kun on niin kivaa seurata tilannetta eri paikoilla!! Eli jotain kommenttia talle ulkosuomalaiselle ystavallennekin, pliis.

Mites monta meita olis jo aktiivisessa ' harjoituksissa' onks' kukaan pitany ' kirjaa' ? Onhan taalla jo plussanneitakin, minkaniminen vastaava palsta odotuspuolella on -en oikein oo siita pysyny karryilla?

Mutta siis nostelen tata pudonneena nain hopottelyllani samalla; koittakaahan kirjoitella!

Hauskaa perjantaita!