Lue keskustelun säännöt.
+++ Tammenterhot maanantaihin +++
09.10.2006 |
Linkki eiliseen pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8544050&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[color=blue]Ardisia [color=violet]lähetän sulle voimia. Toivottavasti teiän mökistä pian pöpö poistuu. Anteeks, mut mua alko hymyilyttään tuo poitsus tempaus :) voin hyvin kuvitella legojen lentävän akkunasta :O
[color=blue]Lydi@ [color=maroon]voimia myös sinne. Minkä ihmeen sijainen näki niin hyväksi syyksi neuvolakäynnillä, että voi päiviä vähentää? Eihän niitä np-ultran jälkeen mielestäni niin vain enää siirrellä. .
[color=blue]D-vitamiineista [color=violet]että ite asiassa viimeks neuvolatätiltä kyselin ja se sano ettei tarvi mun ottaa, koska napsin tuota raskautuneitten Multitabsia. Siinä on mm. D-vitamiinia.
[color=darkviolet]Mä en oo jaksanu muuta tehä nyt iltasella, ku elppasta. Ja tosi kankeesti liikun ja vaapun ku ankka ylös päästyä :D Siivoilu teki tehtävänsä.
Peiton alle oon tässä suoriutumassa. Peipi on alkanu enempi ja enempi ilmotteleen itestään. Silti välillä tulee hetkiä, ett jotenki yllätyn tuntiessani liikkeitä. Kai johtuu nyt siittä, ku niitä on niin paljon.
Ajatus ei kyllä kule nyt millään. Kauniita unia ja koettakaa nukkua myös aamuyöllä. Täyskuuhan ainaki meni jo.