Kerro jotain epätyypillistä parisuhteestasi
Jos parisuhteesi tuntuu ihan tavalliselta, mieti jokin ihan pieni asia joka voisi olla harvinaisempi juttu.
Kommentit (66)
Me käydään usein kotona yhdessä vessassa jos on hyvät jutut just kesken. Jutellaan, toinen odottaa vieressä kun toinen on asioilla ja sitten vaihdetaan vuoroa. Aamulla ja illalla vuorotellaan hampaittenpesun ja pöntön kanssa. Ollaan oltu 3v naimisissa.
Emme ole harrastaneet seksiä miehen kanssa yli 5 vuoteen.
Mun miehellä on yhtä monimutkaiset aivot kuin naisilla yleensä. Osaa ajatella viittä asiaa yhtäaikaa ja selviää esim. reissuunlähdöstä paljon paremmin kuin minä. Hän on opettanut uusavuttoman vaimonsa tekemään ruokaa ja leipomaan.
En ole nähnyt vaimoani enää. Lähti mattoja pesee joelle.
Pelaan pilpaa naapurin yksinhuoltajan kaa.
Miehelläni ja minulla on telepaattinen yhteys. Pystyn tuntemaan hänen energiansa vaikka hän ei ole fyysisesti paikalla.
Olen sallinut miehelle toisen naisen etsimisen jos hän haluaa. Tietääkseni ei ole vielä tätä toteuttanut vaikka siitä fantasioi.
Meillä on normaali aktiivinen seksielämä.
Mieheni ja minä ollaan yhtä innokkaita sisustamisen suhteen ja meillä on hyvin samanlainen maku. Kumpikaan ei tykkää koriste-esineistä tai mistään ylimääräisestä vaan sisustuksen on oltava simppeliä ja toimivaa. Usein käy niin että mies on se joka raahaa minut mukaan ikeaan tai johonkin muuhun huonekaluliikkeeseen.
Varmaan se että ei asuta yhdessä viidenkään vuoden seurustelun jälkeen vaikkei edes ole lapsia edellisistä liitoista tai muuta mikä selittäisi sen. Moni jotka erikseen ei tiedä olettaa että asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ja minä ollaan yhtä innokkaita sisustamisen suhteen ja meillä on hyvin samanlainen maku. Kumpikaan ei tykkää koriste-esineistä tai mistään ylimääräisestä vaan sisustuksen on oltava simppeliä ja toimivaa. Usein käy niin että mies on se joka raahaa minut mukaan ikeaan tai johonkin muuhun huonekaluliikkeeseen.
Mun mies kanssa. Euroopan maasta kotoisin olevana hän rakastaa suomalaista designia. Olen sisustussuunnittelija mutta meidän kodin on pääasiassa mies sisustanut. Hänellä on todella hyvä maku, joka onneksi on samanlainen kuin omani.
Kerrotaan miehen kanssa toisillemme ihan kaikki, ja autetaan kaikissa maailman asioissa toisiamme. Esim. mies on auttanut minua poistamaan jumittuneen kuukupin, minä olen tutkinut peräpukamiaan, kun hän ei niitä nähnyt ja oli uusi outo vaiva. Aivan kultainen ihminen, jota ei korvaa kukaan.
Minä olen itsekäs, mies äärettömän epäitsekäs. Kokoajan opettelen yhä enemmän epäitsekkyyttä. Mies on vaan niin hyvä ja ihana, että haluan itsekin olla hänelle mahdollisimman hyvä, vaikka olen taipuvainen laiskotteluun ja itsekkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kanssa. Euroopan maasta kotoisin olevana hän rakastaa suomalaista designia. Olen sisustussuunnittelija mutta meidän kodin on pääasiassa mies sisustanut. Hänellä on todella hyvä maku, joka onneksi on samanlainen kuin omani.
Meillä vähän sama homma. Olen minimalisti eikä sisustaminen kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Mies on pitkälti sisustanut koko asunnon. Minun vaikutukseni on pääasiassa sitä, että yritän karsia täältä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama homma. Olen minimalisti eikä sisustaminen kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Mies on pitkälti sisustanut koko asunnon. Minun vaikutukseni on pääasiassa sitä, että yritän karsia täältä tavaraa.
Kaverini tuli joskus käymään kun olimme muuttaneet uuteen asuntoon ja sanoi että sulla on tosi hyvä silmä. Jouduin sitten kertomaan että se on oikeastaan tuon rakentaja-alan mieheni silmä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaan miehen kanssa toisillemme ihan kaikki, ja autetaan kaikissa maailman asioissa toisiamme. Esim. mies on auttanut minua poistamaan jumittuneen kuukupin, minä olen tutkinut peräpukamiaan, kun hän ei niitä nähnyt ja oli uusi outo vaiva. Aivan kultainen ihminen, jota ei korvaa kukaan.
Mä olen joskus miettinyt, että onko joillain pariskunnilla kehoon liittyviä tabuja vielä senkin jälkeen, kun on esim. käyty läpi yhteisen lapsen synnytys. Sehän on parhaimmillaankin siinä määrin verta ja suolenpätkiä, että luulisi, että ylimääräiset estot ja sievistelyt karisee viimeistään siinä kohtaa.
Arvasin että tulee kaikkea niin tavallista settiä taas, missä ihmeen kuplissa te oikein elätte kun luulette olevanne jotenkin epätavallisia🤦
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tulee kaikkea niin tavallista settiä taas, missä ihmeen kuplissa te oikein elätte kun luulette olevanne jotenkin epätavallisia🤦
Jos itselläsi ei ole senkään vertaa kommentoitavaa niin miksi osallistut keskusteluun ollenkaan?
Vaikea kysymys. Ehkä se, että meillä on lelut aina käytössä sängyssä.