"Tyrmäystipat" tai jotain muuta
Olimme vappuna riennoissa Levillä. Mahtava meno, otin jopa 3 olutta! Mutta yhtäkkiä alko maailma keikkuun, jalat lähti alta, todella huono olo ja kuulemma olen käyttäytynyt todella sekavasti. Hotlalle päästyä alko raju oksentaminen jota kesti 2,5 tuntia. Kouristelua ja tajuttomuus. Ambulanssi piti soittaa paikalle. Kuitenkin koko ajan olen kuullut kaiken, mitä puhutaan, en vain ole kyennyt liikkumaan tai vastaamaan mitään. Onneksi oli kaveri mukana, joka huolehti mut huoneeseen huomattuaan että olen ihan sekaisin 3 oluen jälkeen.Epäilen että joku m*lkku on laittanu "tyrmäystippoja" tai muuta vastaavaa juomaan. Oli hetken vartioimatta ne juomat. Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (7)
Otettiin verikokeet? Mitä löytyi? Sinulla on siis todisteet.Tee rikosilmoitus, jonka jälkeen viranomaiset ottavat asian käsittelyyn.
Mä olen saanut tyrmäystippoja kaksi kertaa, toki ymmärtänyt asian vasta jälkikäteen eikä labroista ym. olisi ollut mitään hyötyä.
Yhden kerran olin laivalla likkakaverini kanssa. Tapasimme muutaman nuoren miehen ja hengasimme heidän kanssaan. Sitten filmi poikki ja löysimme itsemme laivan käytävältä. Emme jotenkin tajunneet tilannetta, ajattelimme että olimme vain nukahtaneet tmv. Tästä on aikaa yli 20 vuotta.
Olen tosi varovainen juomien kanssa, en jätä hetkeksikään valvomatta. Olimme ystäväni kanssa ravintolassa kuuntelemassa yhtä keikkaa. Hän (sinkkunainen) hengasi jonkun miehen seurassa ja minä kuuntelin yksinäni bändiä. Yhtäkkiä ystäväni sanoi että ota tämä lasi vahdittavaksi, hän käy vessassa. Otin lasin, ja kun kaveria ei kuulunut, hörppäsin siitä. Ja se oli menoa. Ystäväni oli jo siinä vaiheessa ulkona oksentamassa, ja minä makasin vessan lattialla kykenemättä liikkumaan. Emme tajunneet tilannetta, uskokaa tai älkää, sitä on niin sekaisin että ei ole normaalia aivotoimintaa. Ja ulkopuoliset ajattelivat että olimme umpihumalassa :(
Ensiapuhlökunta totesi vaan kun makasin vessan lattialle että olet vain todella humalassa. Nuku ja oksenna kaikki ulos vaan. Ota panadolia niin helpottaa. Puhalsin 1.5 promillea, eli vähän suhteessa olotilaan....Muistan kaiken tuon.
Eivät ottaneet kovin tosissaan asiaa. Ehkä johtui vapusta ja hirvittävästä työmäärästä kännisten ihmisten kanssa?...
Vierailija kirjoitti:
Ensiapuhlökunta totesi vaan kun makasin vessan lattialle että olet vain todella humalassa. Nuku ja oksenna kaikki ulos vaan. Ota panadolia niin helpottaa. Puhalsin 1.5 promillea, eli vähän suhteessa olotilaan....Muistan kaiken tuon.
Eivät ottaneet kovin tosissaan asiaa. Ehkä johtui vapusta ja hirvittävästä työmäärästä kännisten ihmisten kanssa?...
Rikosilmoitus ja yhteydenotto ko. baariin. Mikä baari kyseessä?
Ota yhteys baarin vastuuhenkilöön. Kysr on vakavasta asiasta. Kuka on seuraava uhri? Otatko vastuullesi, että joku menettää henkensä? Sinulla kävi tuuri, että selvisit!
Kyllä on. Joskus parikymppisenä mentiin kaveriporukassa baariin ja etkoilla olin juonut ehkä 4 siideriä ja baarissa join tasan 2 drinkkiä ja viimeisen drinkin jälkeen maailma pimeni. En muista yhtään mitään siitä illasta, ystävät ovat kertoneet, että olen puhunut ihan sekavia enkä edes tuntenut heitä. He olivat myös huomanneet, että pari miestä seurasi tilannetta sivummalla ja nämä samat miehet olivat tulleet baarin ovelle, kun ystävä lähti viemään minua taksiin.
Toki oikea paikka olisi varmasti ollut päivystys tuossa tilanteessa, mutta aamulla heräsin mielettömään oksennuskrapulaan, mutta kuitenkin hengissä.