Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUISTEN maanantai**

09.10.2006 |

huomenta

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEGGY, mietit tuota kohdunsuun tilannetta ja painoarviota. Kävin yksityisellä rv 37 tasan ja silloin kohdunsuu oli " rakosellaan" ja pehmennyt, kohdunkaula lyhentynyt 3cm > 2cm. Laskettu aika on tänään, ja mitään ei ole ainakaan vielä tapahtunut, joten tuo kypsyminen voi tapahtua aika hitaastikin, vaikka alkaisi aikaisin. Vauva on laskeutunut ja pää kiinnittynyt jo ainakin viikko sitten, joten jotain voisi olettaa tapahtuvaksi, mutta ei.

Samoin sain tuolloin rv 37 painoarvion (ultran perusteella), joka oli silloin 3167g. Lääkärin mukaan " varsin keskikokoinen vauva" , joten omasi vaikuttaisi aika keskikokoiselta myös, mikäli arvio pitää paikkansa. Vekkasi, että jos syntyisi laskettuna aikana, syntymäpaino olisi siinä 3600g. Sf-mitta on meikäläisellä huidellut koko ajan yläkäyrän tietämissä,jopa yläpuolella, joten sen ja vauvan koon välillä ei aina ole suoraa yhteyttä, onneksi. Ja jos raskaus menee yliaikaiseksi, alkaa istukan toiminta usein heikentyä sen verran, että vauvan kasvu alkaa lopuksi hidastua - eli toivottavasti ei tule mitään jättiläistä, vaikka vielä joutuisikin odottelemaan. Itsekin ensisynnyttäjänä olin vähän huolissani, että jos vauva onkin joku viisikiloinen, mutta onneksi ei näyttäisi olevan. :)

Voi COE parkaa ja muita, joita painonnousu huolestuttaa. Ehkä en kehtaa omaani enää valittaa.

Ja joo, postin tuleminen on kova juttu.

Kaupassa ja kävelemässä käydessä iski iskiaskipu, nyt on vasen kankku ihan jumissa eikä kumartuminen onnistu. Ja närästää penteleesti. Loppuis jo tää. :(

Ketsup edelleen se 40 tasan

Vierailija
42/43 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensiyönä sitten nähdään, onko niihin mitään taikaa :)

Aamu alkoi sillä tietyllä ässällä. Sitten siivoilin oikeestaan koko päivän; kannoin jopa olohuoneen ison maton pihalle, imuroin ja pyyhin lattiat (myös sohvien alta, hyvä minä!) ja muutenki järkkäilin paikkoja. Ja nyt illalla sitten otin kunnon löylyt saunassa.

Oli kyllä tarkoitus tehdä vielä alkuillasta kunnon kävelylenkki, mutta tuon siivouksen jälkeen en enää uskaltanu lähteä, kun meinaa olla aikas tujut liitoskivut muutenki.

PEGGY kyseli painoarvioita. Minulle tehtiin vkolla 35+3 ja silloin se oli 2800g. Sitten vkolla 37+5 se oli 3200g. Meidän tähän asti suurin vauva on ollu tuo nykyinen kuopus, joka oli 3410g / 48,5cm eli suunnilleen sen kokoinen olis nytkin tulossa, jos syntyy tässä lähiaikoina.

Hohhoijaa, mies tuolla " tappelee" isomman tytön kans nukkumaan menosta. Minä hoidin kaikki iltatoimet, kävin tyttöjen kans saunassa jne kun mies soitti kitaraa, joten nyt iltasadun jälkeen sanoin, että olen osanu tehnyt ja saa mies hoitaa tuon itse nukutuksen. Tyttö kun on päättänyt taas tehdä asiasta numeron...

Juu, mutta minäpäs taidan kömpiä peiton alle lukemaan. Voi, kun NIIN kovasti toivoisin, että huominen tois tullessaan jotain uutta ja ihmeellistä :DD

Mianni, edelleen 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo06 ilmoittautuu PITKÄSTÄ aikaa. Laskettuaika oli 5.10. 4.10. aamuyöllä alkoivat supistukset ja limatulppa tuli! Klo 15.21 4. keskiviikko PRINSESSAMME tuli maailmaan eli kaikki tyttäremme syntyneet keskiviikkona! Suloisilla tummilla pitkillä hiuksilla syntyneellä tytöllämme painoa 3640 g ja pituutta 49 cm. 2 yötä oltiin SatKs:ssa ja nyt olemme kolme yötä olleet kotona. Isotsiskot aivan haltioissaan ja avuliaita (1997, 1999 ja 2004 syntyneet). Mustasukkaisuudesta ei merkkiäkään. IHANAA! Yölläkään en malttaisi nukkua, häntä tuijottelisin! ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN JO SYNTYNEILLE!