Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi ilmiantaa itsensä, jos suunnittelee kamalaa rikosta?

Vierailija
01.05.2022 |

En ole viime aikoina ollut oma itseni ja tiedän, että näin en normaalisti ajattelisi. Paha masennus vaivaa tästä yhteiskunnan ja maailman tilanteesta, en näe toivoa tilanteessa. Kai oikea osoite olisi mielenterveystoimisto, mutta jos sinne ottaisin yhteyttä ja kertoisin nämä minun ajatukseni, niin harmia tulisi vaan lisää. Pelotan jo itsekin itseeni

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne.

Vierailija
2/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä suunnitella vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi?

Vierailija
4/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveystoimisto on oikea taho.

Poliisille asia ei kuulu niin kauan kuin lakia ei ole rikottu.

Vierailija
5/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTA!🤬😡🌚

112 Poliisille!!

Heti!

Vierailija
6/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusta jumalalle ja tee parannus.

Vierailija
7/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelu ei varsinaisesti taida olla rikos eikä edes kiellettyä.

Vierailija
8/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan rikoksen valmistelu on rikos. Sen sijaan ajatusrikoksia ei tietääkseni ole Suomen lainsäädännössä.

Vierailija
9/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä tilanteessa on se, etten luota enää itseeni ollenkaan. Näin pahassa jamassa kun on, niin pelkään, että oikeasti toteutan suunnitelmani
Tiedän että se on väärin, mutta koska minulla ei ole enää mitään menetettävää, niin se ei liikuta minua. Surullista.
Ap.

Vierailija
10/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ja mielenterveyspuolelle ---> lääkärin kautta.

Vierailija
11/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha känni päällä? Syö jotain, juo vettä ja mene nukkumaan. Pää selväksi.

Vierailija
12/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin psyk. sairaanhoitajalle. Laitettiin pakkohoitoon ja tehtiin ilmoitus poliisille. Sain paljon terapeuttista keskusteluapua ja pääsin eroon ajatuksistani. Suosittelen puhumaan jollekin.

Vierailija
13/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tässä tilanteessa on se, etten luota enää itseeni ollenkaan. Näin pahassa jamassa kun on, niin pelkään, että oikeasti toteutan suunnitelmani
Tiedän että se on väärin, mutta koska minulla ei ole enää mitään menetettävää, niin se ei liikuta minua. Surullista.
Ap.

Lopeta hullutukset. Mikä on, rakkauden puuteko vai jokin muu? Jos hengellistä keskusteluapu tarvitset, niin täällä palstalla pyörii jossain Manaaja.

Vierailija
14/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisin yhteyttä mtt-puoleen ja kertoisin nämä ajatukset, pelkona on se, että joutuisin suljettujen ovien taakse. Luultavasti tehtäisiin vaarallisuusilmoitus viranomaisille ja vaikka joskus pääsisinkin näistä ajatuksista eroon, niin papereissa näkyisi merkintä ja kaikki mitä tekisin, käsitellään näiden minun masennuskauden ajatusten kautta. Vaikka en enää niin ajattelisikaan. Ikuinen leima. Se on kyllä totta, että asian ajattelu ei ole vielä rikos. Mutta kun ei ole luottoa itseensä, että se jäisi pelkästään ajattelun tasolle, tää on pelottavaa. En ole kyllä oma itseni nyt.
Ap

Vierailija
15/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerroin psyk. sairaanhoitajalle. Laitettiin pakkohoitoon ja tehtiin ilmoitus poliisille. Sain paljon terapeuttista keskusteluapua ja pääsin eroon ajatuksistani. Suosittelen puhumaan jollekin.

Tuliko sinulle jatkossa ongelmia poliisille ilmoittamisesta?
Ap

Vierailija
16/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaisin yhteyttä mtt-puoleen ja kertoisin nämä ajatukset, pelkona on se, että joutuisin suljettujen ovien taakse. Luultavasti tehtäisiin vaarallisuusilmoitus viranomaisille ja vaikka joskus pääsisinkin näistä ajatuksista eroon, niin papereissa näkyisi merkintä ja kaikki mitä tekisin, käsitellään näiden minun masennuskauden ajatusten kautta. Vaikka en enää niin ajattelisikaan. Ikuinen leima. Se on kyllä totta, että asian ajattelu ei ole vielä rikos. Mutta kun ei ole luottoa itseensä, että se jäisi pelkästään ajattelun tasolle, tää on pelottavaa. En ole kyllä oma itseni nyt.
Ap

Kuvitteletko, että olis parempi ensin tehdä ja sitten joutua suljetulle?

Mars mielenterveystoimistoon heti. Nyt voidaan vielä hoitaa avolla, eikä kenellekään ole tapahtunut mitään pahaa.

Vierailija
17/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paha känni päällä? Syö jotain, juo vettä ja mene nukkumaan. Pää selväksi.

Ei oo känni päällä. Ei jaksa ryypiskellä. Väsyttää. Syöty on ja ihan kohta nukkumaan.
Ap

Vierailija
18/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan diakoniaan. Siitä ei jää merkintää mihinkään tietokantoihin.

Vierailija
19/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuvitteletko, että olis parempi ensin tehdä ja sitten joutua suljetulle?
Mars mielenterveystoimistoon heti. Nyt voidaan vielä hoitaa avolla, eikä kenellekään ole tapahtunut mitään pahaa.

En mä sitten voi joutua enää suljetulle, koska minua ei enää sitten ole. Ap

Vierailija
20/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ikuinen leima pidä paikkaansa. Ja jos itse pyydät apua, se varsinkin heikentää leiman syntymistä. Vauvalle kirjoittelu ei mitään auta. Soita vaikka mieluummin Mieli ry:n kriisipuhelimeen 09 2525 0111

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä