MTV3:lla The Harlins. Kyllä tuo Johanna on uskomattoman hyvännäköinen!
Kommentit (179)
Ei ole kaunis, iso ja vino nenä häiritsee.
Ihanku ton klyyvari olis joskus murtunu, koska hirvee patti sivuprofiilissa, joka muutenkin on naurettava. Kumihuulet törröttää kuin kumiankalla😁
Nyt on Johannankin alapää pilattu synnytyksellä.
En kyllä ymmärrä miksi mtv näytti vai näyttääkö vieläkin tuota parhaalla katsomispaikalla sunnuntai-illassa.
Minulta meni maku Lauri Harjolaan kun saapui esittelemään Geena Daviestä oliko 80-luvulla, kauheat turvatoimet ja kaikille mahdollisille iltapaskoilke oli ilmoitettu että nyt tullaan, muka Geena tuli tutustumaan Suomeen. Suurempiakin tähtiä käy Suomessa ihan hissukseen tutustumassa.
Nyt esitellään nuorta vaimoa oikein sarjassa tvssä, vaimoa joka voisi olla tytär ja mainoksessa itketään, että ajattelin, ettei perhettä minulle suoda, prkl onhan hänellä jo aikuinen poika. Yäk.
Naurettava, ryppynen vanha kääkkä!
Nyt Jossukka tissien vaihtoon, roikkuvst rumasti palloina navan kohdalla.
Hiiihhiiiii Reni makso mun uudet huulet hiiiihhiiihhiiii
Johanna on todella luonnollisen kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on todella luonnollisen kaunis nainen.
On kyllä. Kumitissit, kumihuulet ja tekorusketus.
Kyllä on rouva Hoo rupsahtanut.
Ällö kurttunaama ukko ja ällö sokerityttö.
Hyi!
Oispa rahaa, niin ottaisin itsekin tuollaisen naikkoseen kovaan käyttöön, olen kyllä kateellinen.
Toi ohjelma on kyllä yks turhimmista ja toivon todella, että tuo koko rakkaushömpötys on totta eikä showta. Ennenkin on ollut näitä tähdenlentoja.
Mutta Johanna on kyllä todella kaunis, tulee vähän mieleen Meghan, samanlainen pilke silmissä. Kivan oloinen pariskunta, ei siinä mitään, mutta miksi tämä ohjelma?
Johanna näyttää ihanan lunnollista mallia kaikkille nuorille naisille ja viestii, että naisille "olemme kaikki esineitä, olemme ostettavissa".
Vierailija kirjoitti:
Oispa rahaa, niin ottaisin itsekin tuollaisen naikkoseen kovaan käyttöön, olen kyllä kateellinen.
Vanhahan tuo jo on ja synnyttänyt. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Toi ohjelma on kyllä yks turhimmista ja toivon todella, että tuo koko rakkaushömpötys on totta eikä showta. Ennenkin on ollut näitä tähdenlentoja.
Mutta Johanna on kyllä todella kaunis, tulee vähän mieleen Meghan, samanlainen pilke silmissä. Kivan oloinen pariskunta, ei siinä mitään, mutta miksi tämä ohjelma?
Todella kaunis🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Renskan peppu on yhtä ryppynen ku naama.
Onneksi sinun kommenttisi suorastaan huokuu sisäistä kauneutta ja kykyä positiiviseen kommentointiin :D