rimming?
haluaisin kokea rimmingiä ja antaa sitä myös. Haluavatko naiset vai pitääkö kääntyä miesten puoleen?no homo
Kommentit (6)
Nuolen joskus puolison pyllyä mielelläni ja olen ehdottanut hänelle vastapalvelusta, mutta hän ei halua ja se on mulle ihan ok.
Minusta on ihanan tuhmaa ja kiihoittavaa nuolla naisen pyllyreikää. Painella kieltä pyllyreikää vasten... varsinkin jos Nainen itse levittää pakaroitaan ja pyytää/käskee nuolemaan ;) "Nule"
Itsekin tykkään kun samaa tehdään vastavuoroisesti minulle. Mutta valitettavan harva Nainen innostuu leikkimään miehen pepulla :(
Jotkut tykkää jotkut ei. Itse tykkään hyvin paljon, lähinnä sen takia minkä reaktion se miehessä aiheuttaa, ei pelkästään itse toiminta vaikka sekin hyvin tuhman kivaa on. Ja puhtaus ja siisteys on tietty tärkeätä. Hyvät pesut ja sheivaus. Rimjob on helpompi antaa kuin blowjob myös!
Itse miehenä tykkään kovasti vastaanottaa rimmingiä. Sillä, onko pepun kimpussa mies vai nainen, ei ole suurta merkitystä.
Ainakaan niin kauan kun kieli ei vaihdu kyrpään. Pari kertaa niin käynyt, mutta annoin mennä kun oli jo niin hyvin nuoltu ja valmisteltu peppureikä, että tuntui vain hyvältä.
Aika irstas olo tulee kun levittää peppureikäänsä nuoltavaksi.
Suurin osa naisista estyneitä vastaanottamaan, saati antamaan.
Miesten juttuja.
Yksi tindernainen sitä itse ehdotti jopa. Olihan se aika jännä kokemus, mutta kerta riitti. Loppuiltaa ei kauheasti tehnyt mieli suudella edes kun toinen oli juuri nuollut kakkareikääni.