Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meidän perhe hajaantunee syyslomaksi, miten menetellä järkevimmin?

Vierailija
08.10.2006 |

ollaan suunniteltu syyslomamatka miehen kotiseudulle toiselle puolen maata. meitä on minä, mies ja lapsi 1v5kk.

nyt mä olen mahdollisesti saanut työpaikan, ja jos näin on niin en voi lähteä matkalle. mies lähtee joka tapauksessa jo edellisen viikon lauantaina, lähtöä ei voi siirtää koska on lupautunut talonvahdiksi.

ongelma: lähtisikö lapsi miehen kanssa vai jääkö minun kanssa kotiin?

jos lähtee niin saa olla päivät pitkät isän, mummon ja papan kanssa ja jos jää niin on päivät hoidossa ja illat minun kanssa.

äkkiseltään ajatellen ratkaisu on helppo (lapsi lähtee isän kanssa), mutta ei se tunnu siltä. mies kun ehdotti tätä mallia niin multa pääsi itku ja ajatus olla viikko lapsesta erossa tuntui ihan kipuna rinnassa. lapsi nukkuu mun kainalossa ja muutenkin nyhvätään aika paljon yhdessä.

lapsen isä on rakastava, vastuuntuntoinen vanhempi ja on myös lapsen kanssa paljon. isovanhemmat ovat hekin lapselle rakkaat ja luotan heihin täysin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää miehes kannalta, että lapsi nukkuu kainalossas.

Vierailija
2/5 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomiisi asioihin vedoten sanoisin, että lapsi ilman muuta isän kanssa reissuun mukaan! Saisi loman, olla pitkään isovanhempien kanssa ja isä ja lapsi yhteistä aikaa kunnolla. Sinun kipusi ei saa estää lapsen iloa. Mutta jos lapsi kärsii jatkuvasta ikävästä... Miten siis lapsi kokisi tilanteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit itsekin aloittaa työt rauhassa, eikä tarvisi rehata lasta heti hoitoon. kyllä se varmasti hyvin menee jos päästät lapsen isän mukaan!

Vierailija
4/5 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ikäväsi on pientä verrattuna siihen että lapsi saa lomaviikon tarhasta.

Vierailija
5/5 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mä nyt yritän tietysti päällimmäisenä miettiä (vaikka avausviestiini kirjoitin vähän harhaanjohtavasti). lauantaista perjantaihin on aika monta yötäkin. ei kai noin pieni osaa kantaa tavallaan sisällään ajatusta minusta, hämmentyykö se ihan?

kyllä lapsi varmaan menee isän kanssa.. uskon että päivät hänellä on oikein hauskat siellä isovanhempien, serkkujen yms. kanssa, mutta tuleeko illalla ikävä? tokihan isä on siinä ja isän kainalo..

kyllä mun varmasti täytyy yrittää irtaantua lapsesta edes vähän. meille on tulossa toinen muksu keväällä (huolimatta lapsen kainalossa nukkumisesta), ja kai hänkin tarvitsee tilaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme