Kristiinan kaupungin läävä puheet lopetetaan
Ja mistään yhdistysten kor uptiosta ei saa sanoa sanaakaan. Hyvä Suomi.
Kommentit (21)
Tämäkin keskustelu poistetaan pian
ei herra kansaa saa loukata närpiöstä tai kristiinan kaupunkista puhuminen on viha puhetta. henriksonin 15 avustajaa päivystävät ja poistavat kaikki höööörreehin viitaavat.
Saas nähdä alkavatko asukit hailata sielläkin ja syyttää Suomen hallintoa sorrosta. Kohta onkin sitten sekopäiset tarinat tulilla, että Kristiinankaupunki onkin tosiasiallisesti Ukrainan valloittajakansan alkukoti.
Jotkut päästi hengen pullosta...
Ja sinä jaksat jankkaa tästä seuraavat 10 vuotta.
Ruotsinkielinen ja sisäs iittoinen peräjunttila.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu poistetaan pian
Saa poistaakin, koska aivan turha
Mistä vtusta me puhutaan aloitiäuksessa edes, voisko joku avata?
Luulis olevan onnellinen, että yleensä pääsi pois sieltä. En ymmärrä tuollalista ruikuttamista, varmasti järjestyy parempi asunto. Virheitä sattuu ja ne korjataan, turhaa nostaa hirveätä haloota asiasta
Vierailija kirjoitti:
Luulis olevan onnellinen, että yleensä pääsi pois sieltä. En ymmärrä tuollalista ruikuttamista, varmasti järjestyy parempi asunto. Virheitä sattuu ja ne korjataan, turhaa nostaa hirveätä haloota asiasta
Sosialismin vaikutusta.
Jostain vain pitäisi ilmestyä prameat puitteet ja vermeet. Ilman että tarvitsee itse tehdä niiden eteen mitään. Koska ne nyt vain kuuluu minulle. Tätä asennetta on paljon, paljon entisen neuvostojen maan alueilla. Ikävä kyllä, näin se menee.
Asumiskelvoton homeinen hajonnut läävä oli.
Oli ehkä aloitettu jo purkutyöt, näytti siltä kuvissa. Mutta sitten keksitty hyötyä "antamalla" se äspeeärrän kautta sotaa paenneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismin vaikutusta.
Jostain vain pitäisi ilmestyä prameat puitteet ja vermeet. Ilman että tarvitsee itse tehdä niiden eteen mitään. Koska ne nyt vain kuuluu minulle. Tätä asennetta on paljon, paljon entisen neuvostojen maan alueilla. Ikävä kyllä, näin se menee.
Missä ihmeen entisten neuvostojen maan alueella? Jos tarkoitat Neuvostoliittoa, tuo oli aika kaukana Kristiinasta.
PS. Itse asuin Helsingissä aivan umpihomeisessa ylikalliissa asunnossa. Kaikki asukkaat valittivat asiasta vuokrayhtiöön. Lopulta tein itse asiassta valituksen kaupungin ympäristökeskukseen. he sanoivat määränneensä talot purettavaksi jo kymmenen vuotta aiemmin. Olivat hyvin ihmeissään, että asunnot olivat edelleen vuokralla ilman mitään korjauksia.
Vierailija kirjoitti:
Oli ehkä aloitettu jo purkutyöt, näytti siltä kuvissa. Mutta sitten keksitty hyötyä "antamalla" se äspeeärrän kautta sotaa paenneelle.
Linkki? Sekavahkon aloituksen takia olen yhä vähän pihalla, että mistä puhutaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismin vaikutusta.
Jostain vain pitäisi ilmestyä prameat puitteet ja vermeet. Ilman että tarvitsee itse tehdä niiden eteen mitään. Koska ne nyt vain kuuluu minulle. Tätä asennetta on paljon, paljon entisen neuvostojen maan alueilla. Ikävä kyllä, näin se menee.Missä ihmeen entisten neuvostojen maan alueella? Jos tarkoitat Neuvostoliittoa, tuo oli aika kaukana Kristiinasta.
PS. Itse asuin Helsingissä aivan umpihomeisessa ylikalliissa asunnossa. Kaikki asukkaat valittivat asiasta vuokrayhtiöön. Lopulta tein itse asiassta valituksen kaupungin ympäristökeskukseen. he sanoivat määränneensä talot purettavaksi jo kymmenen vuotta aiemmin. Olivat hyvin ihmeissään, että asunnot olivat edelleen vuokralla ilman mitään korjauksia.
Viittasin tietenkin ukrainalaisiin, jotka olivat sinne Kristiinankaupunkiin päätyneet ja tyytymättömiä majoitusoloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Sekavahkon aloituksen takia olen yhä vähän pihalla, että mistä puhutaan??
Pahoittelut sekavuudesta. Asioista ei saa puhua niiden oikeilla nimillä.
Suomi ei ole maailman paras maa.... kenwlle ei tullut vielä selväksi?