Kuinka Sanna Marinin ulostuloja luetaan oikein?
Mitä tahansa Sanna kertoo, asia on juuri päinvastoin. Eli esimerkiksi, kun Sanna kertoo olevansa huolissaan suomalaisten turvallisuudesta ja siksi haluaa Suomen liittyvän Natoon, tosiasiassa Sanna vähät välittää suomalaisista, vaan haluaa Suomen liittyvän Natoon, koska se on Maailman talousfoorumin (jonka käskyläinen Marin on) agendan mukaista. Maailman talousfoorumi haluaa Ukrainan sodan leviävän maailmansodaksi, jotta se voi tuoda uuden maailmanjärjestyksen eli diktatuurisen maailmanhallituksen kriisin ratkaisuksi. Kun Suomi liittyy Natoon, Venäjä on pakotettu hyökkäämään Suomeen ja nimen omaan pääkaupunkiseudulle. Mikä on vain hyvä asia, jos sen seurauksena hallitus ja sen nimittämät virkamiehet saadaan vaihdettua ja tuomittua vankilaan.
Kommentit (5)
Eli onko kokoomus kokonaisuudessaan maailman talousfoorumin käskyläinen kun on aina halunnut natoon?
Näin: olen laiha, olen nätti, vaatteeni ovat kauniit, olen kaunis, mulla on hyvä iho, olen kaunis, olenhan hei laiha kuitenkin, hashtag no filter some make-up, kävin lapsen kanssa leikkipuistossa ja sain itsestäni hyvän kuvan, katso olen kaunis, laihdutan lisää niin olen hyvä pääministeri, puhun hitaasti niin vaikutan fiksulta, laihdutan lisää!
Vierailija kirjoitti:
Näin: olen laiha, olen nätti, vaatteeni ovat kauniit, olen kaunis, mulla on hyvä iho, olen kaunis, olenhan hei laiha kuitenkin, hashtag no filter some make-up, kävin lapsen kanssa leikkipuistossa ja sain itsestäni hyvän kuvan, katso olen kaunis, laihdutan lisää niin olen hyvä pääministeri, puhun hitaasti niin vaikutan fiksulta, laihdutan lisää!
Oivallinen kuvaus Sannasta.
Niitä ei kannata noteerata mitenkään. Narsistit kerjää huomiota.