Deitti miehellä vessapaperirulla tietokonepöydän päällä
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
Mä en deittailisi miestä, jolla on tietokonepöytä.
Nörtti, yöks.
Sano nyt et sillä on vielä sellainen pelituoli, joka näyttää ralliauton penkiltä?Aika moni tekee yhä etätöitä.
Mulla on tietokonepöytä, mulla on pelituoli, en tee etätöitä enkä pelaa juurikaan... mutta silti.
Aina löytyy tekosyy heivata mies.
Talous tai pehmeä nessupaperi löytyy tietokoneen vierestä. Perheen pää tosin varastaa sitä.
Siinäs näit, kaikki ei pyyhikään spermaa pöydällä oleviin papereihin. Sinällään voisit jatkaa deittailua, mutta jos minä olisin kyseinen mies, niin juoksisin kovaa.
Mullakin on serlan keltainen rulla tietokonepöydällä, jonka äärellä teen suunnitteluinsinöörin etätöitä. Niistän, pyyhin käsiä, pyyhin kahvin roiskeita. Että varsin normaalia on. En osta erikseen talouspaperia ja harvemmin edes nenäliinoja. Marjo ei vaikuta ihan täysillä valoilla olevan liikenteessä.
Kysyitkö mieheltä, että miks sulla on vessapaperirulla tässä? Näyttikö säikähtäneeltä ennen kuin alkoi selittämään kahvitahroista?
On kahdenlaisia miehiä - niitä jotka runkkaa ja niitä jotka valehtelee. Olisit iloinen että on siisti eikä pyyhi verhoon.
Perussettiä miehellä, joka on ollut liian kauan yksin. Paras vaan alkaa oleen sen kaa tai muuten sama touhu jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
Mä en deittailisi miestä, jolla on tietokonepöytä.
Nörtti, yöks.
Sano nyt et sillä on vielä sellainen pelituoli, joka näyttää ralliauton penkiltä?Aika moni tekee yhä etätöitä.
Mulla on tietokonepöytä, mulla on pelituoli, en tee etätöitä enkä pelaa juurikaan... mutta silti.
Aina löytyy tekosyy heivata mies.
Jos mies on tuollainen nillittäjä niinkuin sinä, ei se silloin ole tekosyy vaan täysin pätevä syy.
Häneltä tulee runsas lasti kerralla. Siksi hän tarvitsee koko rullan lähettyville.
Mää pyyhin jatkuvasti pölyjä näytöltä ja näppäimistöltä ja tulee myös syötyä usein koneen äärellä.
Toki jokkut vissii pyyhkii spermojansa myös, mutta eikö se sit ole parempi kuin että antas mällien lennellä vapaasti?:D
Onko se deitti mies yhdys sana vammainen?
Mulla on vessapaperirulla vessassa mutta myös työpöydällä, sängyssä ja keittiössä.
T22
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vessapaperirulla vessassa mutta myös työpöydällä, sängyssä ja keittiössä.
T22
Runsas onanoinnin tarve siis.
Itelle ois aika turn off.
Ei kiinnosta joku pelituolissa istuskeleva runkuttava jonne :D
Meillä on vessapaperirullia ympäri taloa. Käytetään sitä nenäliinana.
Ja se vastaus mitä ap odotti, niin siihen tarkoitukseen miehet käyttää talouspaperia, ei jää kiinni ja pysyy ehjänä eikä nukkua.
Taas? Se oli aamullakin. Ja vielä sama ensimmäinen kommentti.
Miks sä Jonne viitsit? Eiks olis jotain fiksumpaa tekemistä, vaikka kavereiden kanssa?
Ja ap itse dildoilee, eli sittenhän olette kuin kaksi marjaa ja sovitte hyvin yhteen <3
Mulla on myös vessapaperirulla tietokonepöydällä. Aamulla kun istun koneen ääreen niin nenä vuotaa.