Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö mekkoja tai hameita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes pelkästään. Töissä on työvaatteet, vapaalla pistän housut vain metsään tai kalaan. Entä itse?

Vierailija
2/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä koska kulkuvälineeni on pyörä, jolloin hameet tai mekot eivät ole tarkoituksenmukaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameita kesällä. Talvella vähän. Ei ole tullut panostettua sen kanssa tarkenemiseen pakkasissa.

Haluaisin käyttää mekkoja, jotain ihania pellavaisia.
Ennen kuntokuuria ne eivät näytä mielestäni hyviltä.

Vierailija
4/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri. Parikymppisenä käytin lähes pelkästään hameita. 

Vierailija
5/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytän mekkoja.

Vierailija
6/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nyt minulla on päällä eräs  laskoshameistani.

( Juuri muuntyyppisiä hameita ei minulla olekaan ja mekkoja en käytä, voi sanoa, koskaan)

Vierailija
7/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä silloin kun en ole pyörällä liikenteessä. Kotona aina.

Vierailija
8/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vanhalla kesämekolla on hyvä kiillottaa mustavaha auton puskureista ja helmoista. Muuten en käytä.

Vierailija
9/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ettei naureta

Vierailija
10/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytän etupäässä hameita. Talveen sopivia on vaikeampi löytää. Mekkoja pidän myös mielelläni, mutta useimmat mallit eivät pue minua. Minulla on suhteellisen paljon volyymia yläkropassa ja melko kapeat lanteet ja monet mekot korostavat tätä. Mutta kun pukeva mekko löytyy, niin lähtee matkaan kyllä. Mutta jos on päällä muutama ylikilo, niin ne odottavat kaapissa parempia aikoja. Noin pääsääntöisesti voin sanoa, että onhan ne mekot ja hameet päällä mukavampia yleensä kuin housut. Tykkään myös pukeutua naisellisesti.

Vierailija
11/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa ei sitä arkena , on vielä 74 vuotta vanha mekkokin tallella, se

on mummoni mekko, musta pitkät hihat vihreä kulta kirjoilu, sekä vielä kaksi muuta yhtä vanhaa , ja körttihuivi.

Nykyaikanenkin sametti mekko löytyy , ostin sen 2017 100- vuotias juhliin ihan Housen ei kallista.

Ja olen saanu mustan hameen, johon kuulu valkea, musta glitter vetoketjuinen paita jakku.

Tiedän,joka suunnittelee Linnan juhliin mekkoja, ei mulla ole varaa ostaa Hänen suunnittelemaa mekkoa .

Oon vintages käynyt kahtoon HUH!

on niillä silti hintaa.

Jos menen naimisiin mä aattelin olen, että joko hommaan körttipuvun tai pitsimekon

Noi kansallispuvut ovat kalliita.

Vierailija
12/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina.

Vierailija
13/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon vanhalla kesämekolla on hyvä kiillottaa mustavaha auton puskureista ja helmoista. Muuten en käytä.

Mitä se 'mustavaha' on ?

Vierailija
14/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paitsi urheillessa.

Vierailija
15/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä koska kulkuvälineeni on pyörä, jolloin hameet tai mekot eivät ole tarkoituksenmukaisia.

Mitä ihmettä! Kyllähän hameessa ja mekossa voi pyöräillä. Minihameessa ei voi istua satulaan, joten reidet saattaa hapottaa, mutta sekin käypänen lyhyellä matkalla.

Vierailija
16/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameita tulee käytettyä vapaalla lähes aina. Talvellakin jonkin verran. Mulla on parikolme kertaa isompi yläosa kuin alaosa, niin sopivia mekkoja ei oikein löydy.

Vierailija
17/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä käytän etupäässä hameita. Talveen sopivia on vaikeampi löytää. Mekkoja pidän myös mielelläni, mutta useimmat mallit eivät pue minua. Minulla on suhteellisen paljon volyymia yläkropassa ja melko kapeat lanteet ja monet mekot korostavat tätä. Mutta kun pukeva mekko löytyy, niin lähtee matkaan kyllä. Mutta jos on päällä muutama ylikilo, niin ne odottavat kaapissa parempia aikoja. Noin pääsääntöisesti voin sanoa, että onhan ne mekot ja hameet päällä mukavampia yleensä kuin housut. Tykkään myös pukeutua naisellisesti.

Voglialta olen löytänyt hyviä mekkoja jotka peittää hyvin pari ylikiloa ja materiaalit on laadukkaita.

Vierailija
18/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Joskus mutta harvoin voin kesällä käyttää kevyttä pellavamekkoa, yleensä silloinkin shortsit.

Talvella farkut aina.

Vierailija
19/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Muutamat luottohousut löytyy. Muuten mekossa ja sukkahousuissa. Talveksi on merinosukkiksia ja pitkiksiä.

Töissä minulla on lähes aina trikoomekko ja sen päällä työtakki, tai vain takkimekko.

Vapaa-ajalla kaikenlaisia mekkoja fiftarihenkisistä kimonomalleihin.

Käyn välillä juoksulenkilläkin mekossa ja leggareissa. Minkäs teet.

N43

Vierailija
20/25 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ahdistaisi että jotain vilahtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi