Käytätkö mekkoja tai hameita?
Kommentit (50)
joskus. minulla on isohko uroskoira, en käytä ikinä ulkoillessa, tuo oli niin hössö kakarana. pellava- ja villamekkoja käyttäisin enemmänkin.
Melkein aina, liikuntaa harrastaessa kylläkin aina housut jalassa.
Käytättekö vielä kesäisiä mekkoja vai oletteko jo siirtyneet lämpimämpiin? Rakastan mekkoja ja pitkiä mekkoja olen vielä käyttänyt, viileällä päälle neuletakki. Kohta varmaan saa laittaa jo sukkahousut mekon kaveriksi, varsinkin lyhyemmän mekon ja paitamekon kanssa. Neulemekot otan vasta myöhemmin käyttöön.
Kyllä. Käytän lähes pelkästään mekkoja ja hameita. Tunnen niissä oloni ihanan naiselliseksi.
Pera 62v
Vierailija kirjoitti:
Käytän mekkoja ja hameita. Töissä ja kotona.
Av-mammoilla on niin iso perse, ettei sitä saa mahtumaan housuihin. Ei töissä eikä kotona.
Rakastaisin käyttää hameita ja mekkoja, mutta mulla on niin iso maha että en voi. En ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän vaikka mies olen nyt kesälomalla olen pukeutunut mekkoon useampana päivänä jos on ollut lämmintä.
Todella mukava vaate tuo mekko näin kesällä.
Käytän noita ihan julkisesti suunilleen joka paikassa missä olen liikkunut minua ei ole muiden katseet tai mielipiteet haitanneet
Monissa kulttuureissa miehetkin pukeutuvat mekon tapaisiin vaatteisiin. Ei mitään uutta auringon alla!
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisin käyttää hameita ja mekkoja, mutta mulla on niin iso maha että en voi. En ole raskaana.
Jokaiselle vartalotyypille kyllä löytyy sopiva ja oikean mallinen mekko.
N. 50 prosenttia ajasta, myös töissä
Aina kotona ollessa. Käyttäisin muutenkin, mutta en omista enää autoa ja mekko tai hame pyöräillessä ei ole käytännöllinen. Sen takia en voi ihmisten ilmoilla pukeutua niin kuin oikeasti tykkään pukeutua.