Ihmisten pitäisi saada potkut työaikana tekemästään väkivallasta, mutta se on jo Suomen tapa
Vai mitä, mm. SannaEi voi kovin onnellinen olla, kun jaksaa vainota vuodesta toiseen.
Kommentit (7)
Minua kohtaan se on ollut täysin sallittua, mutta ehkä HR ei vielä ole ollut tietoinen. Myöskään syrjintä tai muu asiaton kohtelu ei ole laillista. Kuuluisitte kaikki vainoamisesta ja ihmiskaupasta vankilaan, ja ulkomailla tuomittavaksi. Maailma olisi parempi ilman teitä. ap
Onko väkivaltaa jos sylkäisee kollegaa vastaantullessa? Voiko tästä seurata työsuhteen välitön purku, vai tuleeko varoitus? 3 vuotta syljeskelyä olen saanut ja nyt on mitta täysi.
Vierailija kirjoitti:
Onko väkivaltaa jos sylkäisee kollegaa vastaantullessa? Voiko tästä seurata työsuhteen välitön purku, vai tuleeko varoitus? 3 vuotta syljeskelyä olen saanut ja nyt on mitta täysi.
On ja täysin sairasta. Kuvaa se. ap
Minua kiusataan väkivaltaisesti ja uhkaillaan. Ei taida oma pää ja elämä olla ihan kunnossa? ap
Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella ei ainakaan kun elvistellään vaan, vaikka häirittäis seksuaalisesti potilasta ja harrastettais asiattomuuksia. Yhteiskunnan tukipilarit!
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella ei ainakaan kun elvistellään vaan, vaikka häirittäis seksuaalisesti potilasta ja harrastettais asiattomuuksia. Yhteiskunnan tukipilarit!
Mua on häiritty seksuaalisesti sekä raiskattu lapsena vainoajien toimesta. Mitä vanhemmaksi tuli, sitä vähemmän. Vanhemmat eivät kuunnelleet, jos onnistuin soittamaan apua,. Pelkäsivät ilmeisesti, että väkivalta alkaa kohdistua heihin. Yksin piti selvitä.
Mitähän nyt höpiset? Jos työaikana kohdistaa väkivaltaa toseen - kollegaan tai vaikka asiakkaaseen - ja siis asetelmassa että henkilö edustaa työnantajaa, seuraa siitä välitön työsuhteen PURKU. Ei edes irtisanominen vaan purku. Samantien pihalle.
T. HR pomo