Minä joudun hoitamaan lapsen hoitopaikat tms.
Yksinkertaisesti mies ei onnistu järjestämään lapselle hoitopaikkaa, vaikka itse suunnittelisikin jotain menoja. Minä saan aina kysellä hoitopaikat. Jos olisi yhteiset lapsettomat juhlat tiedossa, niin se on jokin automaatio, että minä hoidan lapsen hoitoon. Sitten järjestelen viemiset ja haut. Mies toki menee juhliin, oli lapsella hoitopaikkaa tai ei. Kyselee minua mukaan harrastamaan, mutta se on sitten minusta kiinni taas.Tässä ei vaan auta hanskojen tiskiin lyöminen, koska sitten jään kotiin nuolemaan näppejäni.Toki voin itsekin lähteä omille menoilleni, mies on sillon kotona lapsen kanssa.
Kommentit (9)
Haista ap piiiitkä kakka. Nyt kannattaa varmaan mennä terapiaan, kun mies on niiiiiin kauhea ja kamala.
Mulla on krapula.
Mutta kyllä oli hauskaakin eilen.
Kiitos ystävät.
Vierailija kirjoitti:
E V V K 🤣🤣🤣
Miksi koet tarpeelliseksi tulla laittamaan tällaista, täysin epärelevanttia kommenttia omista kiinnostuksen kohteistasi tähän(kin) ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Haista ap piiiitkä kakka. Nyt kannattaa varmaan mennä terapiaan, kun mies on niiiiiin kauhea ja kamala.
Olisko kommenttisi perusteella sinulla terapian paikka? Miksi edes luit aloitusta? Oletko itse se, joka ei huolehdi lastesi asioista?
No et järjestä. Olet lasten äiti, et miehen. Miehen homma järjestää hoitopaikka, jos hänen menojen tajua sellaista tarvitaan. Meillä on ihan automaatio, että jos vaikka miehen kaverin häihin ollaan menossa tai miehen ajatuksesta lähdetään reissuun, niin mies hommaa hoitopaikan lapsille. Jos on joku mun meno tai mun ideoima reissu, niin minä hommaan lapset hoitoon. Me käydään joka vuosi 2-5 reissua ja aika tasapuolisesti houtopaikkoja hommaillaan. Nyt ne on mun siskolla viettämässä vappua ja me ollaan Saimaalla mökkeilemässä.
E V V K 🤣🤣🤣