Mies kinuaa seksiä. Miten saada se loppumaan?
Meillä on 2 lasta ja mies oli eilen juhlimassa vappua. Nyt heräsi krapulassa ja alkoi vongata seksiä. Kun kieltäydyin niin hän suuttui. Tällaista se on joka kerta, pitäisi viikottain olla paneskelemassa. Miksi ei voi vain muuten nauttia elämästä.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, suurin osa ihmisistä nauttii seksistä ja toivoo saavansa harrastaa sitä parisuhteessa rakastamansa ja viehättävänä pitävän kumppanin kanssa. Kerran viikossa on monelle melko harvoin, toisille se on usein. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia tarpeita, se että haluaa useammin ei ole yhtään sen huonompi kuin harvemmin, eikä tarkoita sitä, etteikö elämässä olisi muuta tärkeää.
Henk.koht. en pidä pettämistä missään tilanteessa hyväksyttävänä tai oikeana tekona, mutta joskus siihen päätyminen on ymmärrettävämpää kuin toisissa tilanteissa. Sun viestin ja siitä huokuvan asenteen perusteella kyllä ymmärtäisin, jos miehesi päätyy hakemaan nautintoa/läheisyyttä jostain muualta. Toki fiksumpaa sun mieheltä olisi rehdisti erota, mutta mahdollisesti lapset ja rakkaus/velvollisuuden tunne sinua kohtaan estää sen. Kukaan seksuaalisia tarpeita omaava ihminen ei jaksa tollaista kohtelua, jota sinä hänelle tarjoat.
Mikäli kuitenkin miestäsi rakastat ja haluat hänen kanssaan parisuhdetta jatkaa, parisuhdeterapiaan heti ja avoimin mielin. Ero ja/tai pettäminen, vähintään puolisosi mielenterveyden ja itsetunnon järkkyminen on 100% varmuudella edessä, mikäli ei ole todellisuutta jo nyt.
Seksistä(kin) nauttivana naisena en montaa kuukautta katselisi tollaista meininkiä omalta kumppanilta.En ole ap mutta sinä et nyt lainkaan ymmärrä ap:n tilannetta, mies oli eilen juhlimassa ja nyt krapulassa. Ei viinalta haiseva krapulainen mies ole yhtään kiinnostava seksikumppani, siinä on seksistä nauttivana naisenakin nautinto kaukana.
Ja sinä et ymmärrä lukemaasi tai sitten et malttanut lukea edes AP:n lyhyttä avautumista loppuun asti. Hänhän antaa ymmärtää siinä ihan suoraa, että seksi on vain lasten tekemistä varten ja kun ne on tehty niin ei haluaisi enää vaivaantua hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on se tilanne, että vulvodynian ja endometrioosin takia en kerta kaikkiaan pysty kivutta harrastamaan seksiä. Seksin jälkeen olen vähintään viikon tavallistakin kipeämpi. En siis ole kelvollinen parisuhteeseen, koska seksi on parisuhteen perusta?
Et sellaisen henkilön kanssa, jolle seksi on tärkeä osa elämää ja parisuhdetta. Voit toki olla onnellisessa parisuhteessa sellaisen henkilön kanssa, jonka seksuaalinen halukkuus on alhainen ja joka ei oikeasti kärsi siitä, että seksiä on vähän. Kerro kuitenkin ongelmastasi jo aivan alkuvaiheessa ennenkuin sen syvempiä tunteita ehtii syntyä.
Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että alhaisinta ja henkisesti satuttavinta on se kun puoliso alkuun teeskentelee nauttivansa seksistä ja sitten yhtä äkkiä ilmoittaa ettei se oikeastaan olekkaan hänen juttunsa ja voivansa olla vaikka kokonaan ilman.
En tiiä onko tuo aloitus itsessään trolli vai ei, mutta meillä vaimo päätti yksipuolisesti lasten saannin jälkeen että maksimissaan 5 kertaa vuoteen harrastetaan seksiä, ei lukua sentään sanonut mutta itse on helppo pitää kirjaa. Minulle minimi olisi kerta viikkoon, kerta kaksi päivässä paluu aiempaan. On tosi raskasta kun tuntuu että nykyään kelpaan vain isäksi lapsille mutta en mieheksi vaimolle. Joka ikinen kerta tapahtuu minun aloitteestani ja sekin "no jos on ihan pakko" asenteella. Myös miehenä olisi kiva kokea olevansa edes joskus haluttu. Teen kotityöt, laitan ruuat, leikitän lapset, kuskailen minne pitää kuskata ja jos erehdyn edes katsomaan vaimoa sillä silmällä, kuuluu vihainen et voi olla taas vailla ja suututaan, viimeksi eilen. Edellisen kerran harrastettiin seksiä helmikuun alussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapulainen vonkaaja on just niiiiiin vastenmielinen...
Pihtari on vielä vastenmielisempi. Se on niin vastenmielinen että ukko hakee seksiseuransa ja parisuhteensa muualta ja sen jälkeen on turha itkeä että ukko jätti.
U lisee reppana jolla ei ole ikinä edes parisuhdetta ollut. Tajuatko, tolvana, miltä krapulainen ihminen haisee? Ai niin, et tietenkään koska et ole saanut seksiä ikinä, keneltäkään;) Ja tuosta näkee miten säälittäviä ätmit ovat, kateellisia jopa krapulapanoista.
Oho oho. :-) Jopas tais pihtari hermostua? No ei se sitä tarkota ettei partneris seksiä harrasta jos ei sinun kanssa niin jonku toisen jolla ei ole ongelmia itsehillinnän kanssa eikä mielenterveysongelmia.
Pihtari? Pieni kultanuppunen, minä olen ollut sinkkuna yli 10 vuotta, ihan vain sen takia kun kyllästyin itsekin kuvatunlaisiin miehiin/parisuhteisiin joten ei taida tehota pahistelusi;) Mitä neitsyt aikamiespojat edes tekevät ketjussa missä naiset puhuvat parisuhdeasioista? Sinä et kuulu tähän ryhmään eikä sinulla ole kokemusta mistään. Eikö pyhäpäivänä ole mitään muuta tekemistä kuin kiusata naisia keskustelupalstoilla?
Noilla meriiteillä pitäisin kyllä ihan suosiolla turpani kiinni enkä tulisi seksipalstalle arvioimaan toisten kirjoittajien neitsyyden astetta. Kysyä voi mitä veetua itse teet seksi palstalla jos sinua ei seksi kiinnosta. Oikea paikka sinulle olisi vaikka anonyymit aseksuaalit.
Jotkut naiset kyllä puhuvat tekevänsä "vaikka mitä", mutta totuus voi olla seksuaaliselle osapuolelle karu. Surullista ja ikävää molemmille. Jos toista rakastaa, niin varmaan antaisi vapauden käydä muualla eikä paheksua.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko tuo aloitus itsessään trolli vai ei, mutta meillä vaimo päätti yksipuolisesti lasten saannin jälkeen että maksimissaan 5 kertaa vuoteen harrastetaan seksiä, ei lukua sentään sanonut mutta itse on helppo pitää kirjaa. Minulle minimi olisi kerta viikkoon, kerta kaksi päivässä paluu aiempaan. On tosi raskasta kun tuntuu että nykyään kelpaan vain isäksi lapsille mutta en mieheksi vaimolle. Joka ikinen kerta tapahtuu minun aloitteestani ja sekin "no jos on ihan pakko" asenteella. Myös miehenä olisi kiva kokea olevansa edes joskus haluttu. Teen kotityöt, laitan ruuat, leikitän lapset, kuskailen minne pitää kuskata ja jos erehdyn edes katsomaan vaimoa sillä silmällä, kuuluu vihainen et voi olla taas vailla ja suututaan, viimeksi eilen. Edellisen kerran harrastettiin seksiä helmikuun alussa
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon yllä olevan. Sillä erotuksella, että meillä seksiä oli edellisen kerran joskus viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
No jos noin oikeasti menee, niin lopeta kotityöt heti. Äläkä kuskaa, tai leikitä niitä lapsia, vaan vetäise jääkaapista joku protskuvanukas naamaan, ja painele johonkin omaan harrastukseen. Keksi aina joku syy miksei voi olla perheen kanssa, tai tehfä ruokaa. Tuskin parisuhde tällä korjaantuu, mutta saahan maistaa omaa lääkettään. Tee tätä ihan jonkun aikaa. Älä kerro miksi. Sitten kun tulee oikein kova riita, ja avioerolla uhkailua, sanot, että ok erotaan vaan. Tai sitten alat pitämään minua myös miehenä pelkän kotitalousiskän sijaan. Älä ole niin lammas. Ei ne vaimon halut herää ruokaa laittamalla. Pitää olla vähän särmää, ja menettämisen pelkoa. Pientä flirttiä kassatytön kanssa, niin että vaimo huomaa. Miehisiä töitä imuroinnin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos noin oikeasti menee, niin lopeta kotityöt heti. Äläkä kuskaa, tai leikitä niitä lapsia, vaan vetäise jääkaapista joku protskuvanukas naamaan, ja painele johonkin omaan harrastukseen. Keksi aina joku syy miksei voi olla perheen kanssa, tai tehfä ruokaa. Tuskin parisuhde tällä korjaantuu, mutta saahan maistaa omaa lääkettään. Tee tätä ihan jonkun aikaa. Älä kerro miksi. Sitten kun tulee oikein kova riita, ja avioerolla uhkailua, sanot, että ok erotaan vaan. Tai sitten alat pitämään minua myös miehenä pelkän kotitalousiskän sijaan. Älä ole niin lammas. Ei ne vaimon halut herää ruokaa laittamalla. Pitää olla vähän särmää, ja menettämisen pelkoa. Pientä flirttiä kassatytön kanssa, niin että vaimo huomaa. Miehisiä töitä imuroinnin sijaan.
Kyllä minä noita omia protestejani oon järjestänytkin, paitsi että lapsille en kosta vaimon kylmäkiskosuutta olemalla ite kylmäkiskoinen lapsille
ei uskottavaa.
en ole ikinä eläessäni törmännyt tuon kuuloiseen mieheen. en usko että tuollaisia miehiä voi olla edes olemassa paitsi kirjoittajan vilkkaassa mielessä?
ei ole uskotavaa mielikuvitteelista tarinankerrontaa ainoastaan ja on erittäin huonoa sellaista vielä.
suosittelen kirjoittajaa tutustumaan ensin muutamiin länsimaisenkirjallisuuden klassikoihin ja elämään muutenkin positiivisempaa aktiivisempaa elämää. kohtelemaan ihmisiä lapsia ja miehiä arvokkaalla tavalla eikä leikkimällä vain jotain pinnallista tsaarinhovinhienohelmaa siellä suomiarjessa?
hyvä. uskon saat elämäsi pääsi ja ympärilläsi olevat ihmiset voimaan myös paremmin ja hyvin.
sinä voit olla se positiivinen iloinen moottori. hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset kyllä puhuvat tekevänsä "vaikka mitä", mutta totuus voi olla seksuaaliselle osapuolelle karu. Surullista ja ikävää molemmille. Jos toista rakastaa, niin varmaan antaisi vapauden käydä muualla eikä paheksua.
Karua.
Joo naiset on karuja otuksia.
Karu juttu kuulla.
Karua.
Naama norsunveelle ja laamapaita päälle, niin eiköhän se mies lopeta katsomaan upeuttasi, jonka vuoksi sinua haluaa.
printtaa netistä peniksen suurennusleikkausesitteitä ja anna hänelle se nippu. Saat rauhan...
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliselle osapuolelle?
Meillä ainakin olemme ihan seksuaalisia molemmat, ja minä naisen varmaan vaativampi.
Eiköhän mies ja nainen oe molemmat seksuaalisia..
Voihan olla, että mies ei vaan osaa tai viitsi tyydyttää sitä naistaan, joten sitten ei halua olla vaan ns panoalustana ja kyllästyy juttuun, ja jopa alkaa sitä inhota. Ei yhtään kaukaa haettu juttu, miehet vaan haluaa naida, ja ei viitsitä nähdä sitä vaivaa, että vaimokin nauttisi.
Tarpeet kun kuitenki aika erilaiset naisella ja miehellä, useinkin.
Kuka muu täällä on raiskauksesta tai puliukosta puhunut kuin sinä. Vai onko sinulla luetun ymmärtämisen vaikeuksia tai oletko muuten tyhmä.