Mistä äänestä pidät eniten eli mikä on lempiäänesi?
Millainen ääni saa sinut hymyilemään? Oma suosikkini on näin keväällä mustarastaan laulu ja talvella ääni, joka syntyy kun lumi sataa takin hihalle.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kun teinityttäreni lauleskelee itsekseen tai hihittelee jollekin jutulle huoneessaan. On kärsinyt masennuksesta, nämä ovat tärkeitä paranemisen merkkejä. Hän nauraa kyllä minunkin seurassani mutta se on vielä söpömpää jos satun kuulemaan vahingossa.
Plus kissan kehräys täälläkin, ja se kun kissat huhuilevat toisilleen naukumalla.
Voi olla että ne huhuilee oikeastaan sua koska kissat ei yleensä pentuajan jälkeen toisille kissoille nau'u. :D Mut voihan sun kissat myös olla poikkeustapaus, söpöä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun teinityttäreni lauleskelee itsekseen tai hihittelee jollekin jutulle huoneessaan. On kärsinyt masennuksesta, nämä ovat tärkeitä paranemisen merkkejä. Hän nauraa kyllä minunkin seurassani mutta se on vielä söpömpää jos satun kuulemaan vahingossa.
Plus kissan kehräys täälläkin, ja se kun kissat huhuilevat toisilleen naukumalla.Voi olla että ne huhuilee oikeastaan sua koska kissat ei yleensä pentuajan jälkeen toisille kissoille nau'u. :D Mut voihan sun kissat myös olla poikkeustapaus, söpöä. :D
Mistä toi käsitys on peräisin, ettei naukuis toisilleen? Mulla on aina ollut kissoja, ja joka ikinen niistä on naukunut toisille kissoille. Samoin tiedän monen tutun kissojen naukuvan toisilleen. Musta tuntuu että toi on ihan hevonkukkua, ettei kissat naukuis toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kimeä pieru.
Sellanen kysyvä! Ne on niin hervottoman hauskoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus kissan kehräys täälläkin, ja se kun kissat huhuilevat toisilleen naukumalla.Voi olla että ne huhuilee oikeastaan sua koska kissat ei yleensä pentuajan jälkeen toisille kissoille nau'u. :D Mut voihan sun kissat myös olla poikkeustapaus, söpöä. :D
Mistä toi käsitys on peräisin, ettei naukuis toisilleen? Mulla on aina ollut kissoja, ja joka ikinen niistä on naukunut toisille kissoille. Samoin tiedän monen tutun kissojen naukuvan toisilleen. Musta tuntuu että toi on ihan hevonkukkua, ettei kissat naukuis toisilleen.
Kiinnostavaa. :D Siihen se perustuu, ettei villikisat tee niin, vaan se on kesykissoilla jäänyt ihmisen kanssa kommunikointiin koska ne jää muutenkin pentumaisemmiksi. En oo ite huomannu tollaista vaikka mullakin on kissoja aina ollut. Toki välillä ne maukuu toistensa läsnäollessa mut oon tulkinnut että mun huomiota ne siinä kuitenkin hakee. Muilta kissoilta huomiota haetaan enemmän viiksillä tai muuten koskemalla tms. Ehkä teillä on superpuheliaita kissoja :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on V8:n pörinä.
😎 aivan!
Kuovin laulu, olutpullon avaaminen ja löylyn sihinä saunassa.
Oman 911 Porschen kylmäkäynnistysääni.
Lempiääni on ääni jonka annoin VKK:lle viime vaaleissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kimeä pieru.
Sellanen kysyvä! Ne on niin hervottoman hauskoja :D
"Sounded like a balloon animal asking a question", 10+/10
Vierailija kirjoitti:
Bongin pulputus saa hymyilemään.
Meinasin tulla kirjoittamaan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa. :D Siihen se perustuu, ettei villikisat tee niin, vaan se on kesykissoilla jäänyt ihmisen kanssa kommunikointiin koska ne jää muutenkin pentumaisemmiksi. En oo ite huomannu tollaista vaikka mullakin on kissoja aina ollut. Toki välillä ne maukuu toistensa läsnäollessa mut oon tulkinnut että mun huomiota ne siinä kuitenkin hakee. Muilta kissoilta huomiota haetaan enemmän viiksillä tai muuten koskemalla tms. Ehkä teillä on superpuheliaita kissoja :D
Mäkin oon paristakin lähteestä kuullut ja havainnut itse omista kissoista ton että kissat ei nau'u toisilleen, omistajilleen kylläkin. Toisille kissoille ne viestivät paljon hienovaraisemmin mutta me ihmiset ollaan vissiin niin tolloja ettei oikein ymmärretä muuta kuin suoraa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuovin laulu, olutpullon avaaminen ja löylyn sihinä saunassa.
ei sitä olutpullon roksahdusta, se antaa aiheuttajastaan niin selkärankattoman kuvan
Hevosen kavioiden kopina. Erityisesti rautakengillä asfaltilla.
Lempeän kesätuulen suhina puiden lehvissä. Toinen on peipposen laulu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kahvinkeittimen ääni kun itse olet vielä sängyssä ja joku muu on laittanut tippumaan, tosin siinä vaikuttaa se tuoksu myös paljon.