Mistä äänestä pidät eniten eli mikä on lempiäänesi?
Millainen ääni saa sinut hymyilemään? Oma suosikkini on näin keväällä mustarastaan laulu ja talvella ääni, joka syntyy kun lumi sataa takin hihalle.
Kommentit (42)
Kissan kehräys oli rentouttavaa silloin kun meillä oli kissa. Maailman huolet unohtui hetkeksi.
Pikkulapsi, joka tosissaan selittää jotain juttua.
Tämä on sillä tavoin kaksipiippuinen asia että voi olla myös tosi ärsyttävää. Mutta, jos kohdalleen osuu, niin parasta.
Satakieli, tasaisen sateen ääni, soittimista oboe, bassoviulu ja sello.
Vierailija kirjoitti:
Lits läts uuh aah!
Vuodenajasta riippumatta.
Lätäköissä tepastelu onkin kyllä hauskaa.
Kun teinityttäreni lauleskelee itsekseen tai hihittelee jollekin jutulle huoneessaan. On kärsinyt masennuksesta, nämä ovat tärkeitä paranemisen merkkejä. Hän nauraa kyllä minunkin seurassani mutta se on vielä söpömpää jos satun kuulemaan vahingossa.
Plus kissan kehräys täälläkin, ja se kun kissat huhuilevat toisilleen naukumalla.
Kissan hurina ja sirkutus, lintujen laulu
Kuikan huuto, käen kukunta, keveän sateen ropina peltikattoon.
Mieheni laulua on ihana kuunnella. On laulanut häissämme ja äitinsä hautajaisissa. Osaa laulaa sekä ilon että surun hetkellä ja se on upea taito.
Kissan äänet. Mulla on kaksi juttelevaa kissaa. Toisen ääni on lapsellinen sopraano, toinen laulaa sointuvalla tenorilla ja mielellään kylppärissä, kun siellä kaikuu. Öisin ne päästelee matalia kurahduksia ja nukahtaessaan hurisee. Se hurina tekee hyvää. Tutkitusti edistää mm. kudosvaurion paranemista. Hyvä tietää jos satuttaa itsensä.
Vauvan syvä palleakäkätys. Nauruista parhain
Tervapääskyt. Niistä tietää, että on kaunis kesäpäivä.
Linnunlaulu ja mun äidin kissaneidin aika kova kehräysääni. Tulee mulle myös maukumaan äitini luona kyläilessäni eli "juoruilemaan", kun aamulla herään. Joo oon leikkinyt ja ehtinyt kiintymään siihen tosi paljon sen kanssa aika paljon nyt korona-aikana yliopiston etäopetuksen turvin.
Pierun pörinä saa minut aina hyvälle tuulelle.
Laineiden liplatus ja vieno kesätuuli koivikossa kauniina kesäpäivänä.
Peipposen laulu <3