Kilttikset ja muut yksinäiset, mites nämä vaput ja muut juhlat, kun kaikki muut on pitämässä hauskaa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä masentaa, kukaan ei edes lähettänyt vapputoivotuksia. Juhannus on vielä pahempi juhla kuin vappu, kun se kestää monta päivää. Haaveilen aina siitä, että saisin tehdä juhannustaikoja jonkun ihanan miehen kanssa, mutta ne haluavat taikoa ihan muita naisia.
N40
Vapun toivotukset yms ovat siirtyneet sosiaalisenmedian alustoille, eikä niitä enää juurikaan lähetetä kenellekään henkilökohtaisesti.
Ei todellakaan masenna. Ei mitään mielenkiintoa massautua muiden kanssa. Vapaapäivät ovat minulle yliopisto-opintojen loppuun saattamisen hetkiä.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä masentaa, kukaan ei edes lähettänyt vapputoivotuksia. Juhannus on vielä pahempi juhla kuin vappu, kun se kestää monta päivää. Haaveilen aina siitä, että saisin tehdä juhannustaikoja jonkun ihanan miehen kanssa, mutta ne haluavat taikoa ihan muita naisia.
N40Vapun toivotukset yms ovat siirtyneet sosiaalisenmedian alustoille, eikä niitä enää juurikaan lähetetä kenellekään henkilökohtaisesti.
Ei niitä sielläkään näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Töistä niin puhki että vaput mennyt sitten levätessä.
Joo, tämä vappu oli kahden työviikon viikonloppu enkä halunnut heittää sitä hukkaan vaan käytän sen ihan lepäilyyn ilman että tarvii puhua tai kuunnella ketään.
Vierailija kirjoitti:
N40
Voi hyvinkin olla että olen antanut sulle tykkäyksen tinderissät tai viestin ja flirtin jossain muussa seuranhakupalvelussa mutta et ole vastannut kun etsit akateemisest rikasta alfa miestä. Ulkona et edes huomaa minua kun katselet varakkaita akateemisia miehiä tai sitten tatuoituja kaljuksi itsensä ajaneita liivijengiläisiä jotka ovat oikeita miehiä.
En usko että "kaikki ne parisuhteessakaan" elävät ovat hauskaa pitämässä, niinkuin esim. minä ja mieheni. Silloin kun olin sinkkuna, niin en ollut vappuja ja muita juhlapyhiä juhlimassa, eikä kyllä masentanutkaan. Tykkäsin myös olla ihan itekseni. Tuo yleistäminen täällä on kyllä ongelma, ihmiset kun ovat kumminkin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
N40
Onko vielä olemassa naisia, jotka haluavat parisuhteen? Tällä palstalla naiset ainakin hokevat parisuhteen miehen kanssa olevan onnellisuutta vähentävä ja elinikää laskevat tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Voi hyvinkin olla että olen antanut sulle tykkäyksen tinderissät tai viestin ja flirtin jossain muussa seuranhakupalvelussa mutta et ole vastannut kun etsit akateemisest rikasta alfa miestä. Ulkona et edes huomaa minua kun katselet varakkaita akateemisia miehiä tai sitten tatuoituja kaljuksi itsensä ajaneita liivijengiläisiä jotka ovat oikeita miehiä.
En huomaa sinua, kun etsin tasapainoisia ja mukavia miehiä enkä mitään tasoteoriahöppänöitä :)
N40
Tässäkin maassa on monia, jotka elävät parisuhteessa, mutta ovat ainakin henkisesti ihan yksin. Se tuskin on mikään kiva tilanne.
On myös parisuhteessa eläviä köyhiä, jotka eivät ole yksinäisiä, mutta vaput, uudetvuodet, joulut, juhannukset eivät merkitse mitään.
Ennen merkityksenä oli ehkä se, että piti tarkistella hyvissä ajoin ruokakauppojen aukioloaikoja, jotta saa ostettua sen tavallisen pienen annoksensa arkiruokaa, jota syödään päivittäin ympäri vuoden juhlien horjuttamatta tuota rutiinia. Näillä ihmisillä on eräs yhdistävä asia (eikös ole hienoa, kun jokin asia yhdistää ihmisjoukkoa?), nimittäin köuhyys. Heille ei jaeta ilmaiseksi bussilippuja, ei anneta asuntoja vuokralle nimellisellä vuokralla. Silti heitä yhdistää toinen asia köyhyyden lisäksi: he eivät ole ukrainalaisia.
Jännikset juhlii, kiltit itkee yksin kotona. Niin se menee.
Naapurissa on amiksen asuntola. Ei todellakaan oltu tänäkään vappuna yksin... ryhmäseksiä koko eilinen ilta ja tänään jatketaan. M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Onko vielä olemassa naisia, jotka haluavat parisuhteen? Tällä palstalla naiset ainakin hokevat parisuhteen miehen kanssa olevan onnellisuutta vähentävä ja elinikää laskevat tekijä.
Minä haluan, mutta samaan osoitteeseen en halua muuttaa.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Onko vielä olemassa naisia, jotka haluavat parisuhteen? Tällä palstalla naiset ainakin hokevat parisuhteen miehen kanssa olevan onnellisuutta vähentävä ja elinikää laskevat tekijä.
Minä haluan, mutta samaan osoitteeseen en halua muuttaa.
N40
Eli haluat tapailla ja saada huomiota mutta et halua parisuhdetta
Ei ihme kyllä masenna. Ihan normi viikonloppu tämä on mulle. Yleensä kyllä nää juhlimisvapaat eli juhannus, uv, vappu ym on vaikeita mutta nyt ei ole jostain syystä ollut. Kohta kauppaan ja sitten lenkille. Päivemmällä syön hyvin ja katson loppuillan netflixiä. Aikasin nukkumaan kun huomenna taas töitä.
Tämä on kauheaa.