Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-hoito otti yhteyttä, odottavat vauvaa naisensa kanssa

Vierailija
01.05.2022 |

Ei hirveän hyvät lähtökohdat perhe-elämälle mun mielestä, että haikaillaan entisten hoitojen perään kun vauva tulossa. Mulla ei ole nyt oikein hyvät vibat tästä. Haluaisitko naisena tietää, jos miehesi touhuaa tällaista selkäsi takana?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.
Miten jotkut naiset ei osaa suoraan sanoa ei?
Mua on joskus varatut miehet koittanut ja ovat tajunneet lopettaa (yleensä) siinä vaiheessa kun olen kysynyt että "mikäs se sun naisen numero on, mulla olis vähän asiaa sille".
Miksi noihin yhteydenottoihin edes vastaillaan?

Vierailija
62/64 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu :D

Ketju katoaa 5...4...3...2...1...*puff*

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu :D
Ketju katoaa 5...4...3...2...1...*puff*
:D

Miksi ihmeessä? Tämä on ihan yleinen ongelma. Aika moni sinkkunainen on kohdannut näitä raskaanaolevien ja juuri synnyttäneiden naisten miehiä vonkaamassa seksiä.

Vierailija
64/64 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää.
Miten jotkut naiset ei osaa suoraan sanoa ei?
Mua on joskus varatut miehet koittanut ja ovat tajunneet lopettaa (yleensä) siinä vaiheessa kun olen kysynyt että "mikäs se sun naisen numero on, mulla olis vähän asiaa sille".
Miksi noihin yhteydenottoihin edes vastaillaan?

Ei sillä sinkkunaisella ole mitään velvoitteita suuntaan eikä toiseen. Jos häntä p nettaa ja mies on fyysisesti kiinnostava, niin ei ole naisen velvollisuus sanoa ei. Se mies sen sijaan on vastuussa vaimolleen, ja on hänen velvollisuutensa kontrolloida omia tekemisiään.

Mä en ymmärrä näitä, ketkä vierittää vastuun jollekin ihan tuntemattomalle sinkkunaiselle. Kyllä se on se mies, joka pettää vaimoaan, ei kukaan muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi