Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappuna harmittaa, etten ole hankkinut valkolakkia.

Vierailija
01.05.2022 |

Ei olis ollu paha rasti.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt yo-lakkia tasan kerran lakkiaisten jälkeen. Sen jälkeen se on ollut 27 vuotta laatikossaan. Joutaisi roskiin.

Vierailija
22/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivan rehellisesti sanon niin olen ylioppilas, mutta en ole koskaan KEHDANNUT laittaa lakkia päähän vappuna. Olisi jotenkin vaan tosi noloa. Olen lakin heittänyt roskiin aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on kaksi valkokakkia merkantin ja merkonomin syy on siinö että mä yritin löytää jokusen vuosi työtä , ei löytynyt kävin sitten merkonomiksi ei löytynyt töitä  merksntib lajista tupsu on onneton. On pudonnut sitä nauhaa sen sijaan merkonomin lakki on OK.

Veljeni asui kymmeniä vuosia , paikkakunnalla jossa opiskelun merkonomiksi aina otin lakin mukaan , joku vappu oli niin että eipä kellään ollu , lakkia päässä paikkakunnalla kun on Lukio, Kauppaopiston voi valmistua  myös Terveyden huollon oppilaitoksesta lähihoitajaksi tämä  Terveyden hoito oppilaitos on Yhteistyössä vielä ,

Pikku Kunnan kanssa, jossa on Oppilaitos ja nykyään myös lukio.

Joka on minua lähellä , eläkkeelle on vielä ainakin  yli 10- vuotta , että vielä voisin hankkia kolmannen valkolakin jolle varmasti on työvoimapula 😁.

No onko se valkoilakki päässä seuraavana keväänä kun saa lakkn ?

Vai jääkö heti hyllyn päälle lojumaan 

kun valkokakkia ennen vanhaan piti pitää syksyyn saakka.

Niin joskus  30- , 20-  luvulla ihan Googlelsta tarkistaa kun 40- oli myös Sota- aikaa oliko sillin poikkeus ,vappu rirntija tuskin järjestettiin olihan tanssikoelto olrmmassa.

Vappumarssit niitäpä ei ole , järjestetty edes suurissa kaupungeissa , johon kokoontuu paljon iloisia ihmisiä ja samalla laittaisi valkolakin päähänsä.

Itselläni taitaa  saada lojuts valjolskki kirjahyllyssä kun ei veljenikään asu enää paikkakunnalla , pikku paikkakunnalla järjestetään vappu tapahtuma  huhtikuun lopussa ei vappuna Lapsille .

, että Rullaati rulla valjolskki pölyyttyy ja kellasttuu 🎊🎀🎈🎈🎓🧢🍾🥂.

Vierailija
24/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa, jos on porukassa ainoa, jolla ei ole valkolakkia. Tietysti vielä nolompaa olisi, jos käyttäisi valkolakkia, vaikka ei olisi kirjoittanut ylioppilaaksi. :D

Vierailija
25/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki. Ei ne montaa kymppiä maksa.

Vierailija
26/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ammattilakkia tai amklakkia? Ainakin amk lakkia voi hyvin pitää vappuna

Ne on ihan typeriä nuo muut lakit. Kyllä sen pitää olla oikea ylioppilaslakki jos päähänsä laittaa.

Vierailija
27/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani laitoin lskkiaisten jälkeen laatikkoon lapsuudenkodissa kaappini ja siellä on ollut samassa paikassa 40 vuotta. Vain siivotessa joskus vähän siirrelty. 

Vierailija
28/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vappuna puistoon karvahattu päässä niin näytät oikein pro puistojuhlijalta.

Vierailija
29/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen vielä hankkia. Ihan tavan Prismassa niitä myydään.

Vierailija
30/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä lakilla mitään tee. Itse en aikoinaan hankkinut koko lakkia, vaikka ylioppilaaksi valmistuinkin. Ei ole harmittanut.

Vierailija
31/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta sitten valkolakki saatu ja yhdesti ollut päässä sen jälkeen.

Vierailija
32/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, jos on porukassa ainoa, jolla ei ole valkolakkia. Tietysti vielä nolompaa olisi, jos käyttäisi valkolakkia, vaikka ei olisi kirjoittanut ylioppilaaksi. :D

Vappu on naamiaiset. Voihan pukeutua ylioppilaaksi. 

Vierailija
33/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan pitänyt valkolakkiani ylioppilasjuhlien jälkeen.

Joka vuosi niiden mallit on hieman erilaisia. Omana vuotenani malli oli hieman jäykkä koppamainen joka ei oikein näyttänyt hyvältä päässäni. Ehkä senkin takia jäänyt kaapin perälle.

Vierailija
34/34 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin konditorikurssin ja sain sieltä valkolakin - laitanpa sen vappuna päähäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi