Voiko varattu mies tulla mustasukkaiseksi naisesta joka on häneen ihastunut?
Olen ihastunut varattuun mieheen ja kerroin koska antoi ymmärtää että on eroamassa.No, eipä olekaan.En lähde leikkimään sen kummemmin, antaa olla sitten.Mutta nyt hän kärkkyy keskustelujani muiden miesten kanssa ja käyttäytyy omistushaluisesti.Onko niin että jos olen ihastunut häneen niin pitää olla jatkossakin hänen mielestään? Vaikka ei halua mua?
Kommentit (21)
No todennäköisesti haluaa sua, mutta rakastaa vaimoaan. Voi silti käyttäytyä mustasukkaisesti, vaikka ilmassa olisi pelkkää ihastusta.
Voi. Käsittämättömintä mun tapauksessa oli se, että miehen oma puoliso oli synnärillä ja tämän miehen piti sieltäkin viestitellä mulle. Kaikkien kanssa niitä lapsia tehdäänkin
Voi olla tunteita sinua kohtaan, mutta harva mies kuitenkaan eroaa vaimostaan, vaikka aluksi muuta lupailee.
Pelkääkö jotenkin, että ihastukseni siirtyy johonkin toiseen ja hän ei sitten ole enää mitenkään erityinen? Ap
tottakai. Selkeästi oma suhde on ollut jo pitkään kuollut, mutta kun toiseen on jo tottunut niin eroprosessi pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkääkö jotenkin, että ihastukseni siirtyy johonkin toiseen ja hän ei sitten ole enää mitenkään erityinen? Ap
Ei vaan pitää sua varasijalla, jos ero oman akan kanssa tuleekin sen muijan taholta. Siis pitää sua seuraavana siirtona. Eri asia sitten, miten mairitteleva titteli sellainen on.
Voi. Mustasukkaisuus on inhimillinen tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pitää sua varasijalla, jos ero oman akan kanssa tuleekin sen muijan taholta. Siis pitää sua seuraavana siirtona. Eri asia sitten, miten mairitteleva titteli sellainen on.
Ei välttämättä noin. Voi myös olla, että mies haluaisi syödä kakun ja säästää sen. Eli aidosti haluaisi sekä vaimonsa että ap:n, vaikka tietää ettei voi saada.
Tarkoitan siis sanoa, että ei miehellä välttämättä ole mitään suunnitelmaa vaan voi olla että hän on ihan tuuliajolla sen suhteen, mitä pitäisi tehdä, kun haluaa jotain mitä ei voi saada.
Itse olen varattu nainen ja olen mustasukkainen sinkusta miehestä. En tiedä tuleeko välillemme koskaan mitään, mutta olen kyllä eroamassa, kunhan se hoituu niin ettei siitä ole lapsille sietämätöntä haittaa.
Olin 10c sitten ihastunut työkaveriin. Mitään ei tapahtunut varsinaisesti. Ei puhuttu aiheesta koskaan suoraan, ei edes pussattu. Mutta silmillä leikittiin ja oltiin läheisiä. Tilanne oli mahdoton, en voinut harkitakaan suhdetta häneen koska olimme molemmat. varattuja ja työkuviot myös estivät suhteen.
Erosin omasta miehestäni ja vaihdoin työtehtäviäni. Emme enää tavanneet ja pääsin jotenkin yli hänestä. Tapasin elämäni rakkauden ja mentiin naimisiin. Melkein 10v tapahtumista kun tuo ihastus kuuli avioliitostani ja ihmetteli kuinka voin tehdä niin hänelle.
Että kaikki on mahdollista.
Voi. Mies voi myös olla mustasukkainen naimisissa olevasta naisesta johon on ihastunut. Semmoisia ne ovat, eivät onneksi kaikki sentään.
Vierailija kirjoitti:
Olin 10c sitten ihastunut työkaveriin. Mitään ei tapahtunut varsinaisesti. Ei puhuttu aiheesta koskaan suoraan, ei edes pussattu. Mutta silmillä leikittiin ja oltiin läheisiä. Tilanne oli mahdoton, en voinut harkitakaan suhdetta häneen koska olimme molemmat. varattuja ja työkuviot myös estivät suhteen.
Erosin omasta miehestäni ja vaihdoin työtehtäviäni. Emme enää tavanneet ja pääsin jotenkin yli hänestä. Tapasin elämäni rakkauden ja mentiin naimisiin. Melkein 10v tapahtumista kun tuo ihastus kuuli avioliitostani ja ihmetteli kuinka voin tehdä niin hänelle.
No hyi. Minua kylmäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän tuota miestä. Hän on todennäköisesti ollut pitkään ihastunut/rakastunut ja toivonut, että jos joskus olisit vapaana niin ottaisit häneen yhteyttä ennen kuin teet muita ratkaisuja. Luultavasti mies ollut rakastuneempi eikä ole päässyt sinusta yli.
Et tietenkään ole tehnyt mitään väärää, mutta jos ajattelee miehen näkökulmasta niin harmittaahan se. Hän on vuosikausia elätellyt toiveita ja sitten kuulee että olisi ollut mahdollisuuden hetki, mutta että hän ei saanutkaan mahdollisuutta.
Sydän toimii eri logiikalla kuin järki. Sydän haluaa ja jaksaa uskoa sellaiseen, jonka järki tietää mahdottomaksi tai epätodennäköiseksi.
Mut joo. Sellaista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän tuota miestä. Hän on todennäköisesti ollut pitkään ihastunut/rakastunut ja toivonut, että jos joskus olisit vapaana niin ottaisit häneen yhteyttä ennen kuin teet muita ratkaisuja. Luultavasti mies ollut rakastuneempi eikä ole päässyt sinusta yli.
Et tietenkään ole tehnyt mitään väärää, mutta jos ajattelee miehen näkökulmasta niin harmittaahan se. Hän on vuosikausia elätellyt toiveita ja sitten kuulee että olisi ollut mahdollisuuden hetki, mutta että hän ei saanutkaan mahdollisuutta.
Sydän toimii eri logiikalla kuin järki. Sydän haluaa ja jaksaa uskoa sellaiseen, jonka järki tietää mahdottomaksi tai epätodennäköiseksi.
Mut joo. Sellaista elämä on.
Sellaista elämä on. Mielestäni hänellä olisi ollut mahdollisuus silloin kun vaihdoin työtehtävää ja erosin. Olisi toki minullakin, mutta siinä vaiheessa tuntui helpommalta keskittyä miesten sijaan uuteen työhöni. En kuitenkaan missään vaiheessa ennen uutta rakkauttani sulkenut tältä mieheltä ovia. Hän olisi voinut vaikka ehdottaa yhteistä lounasta.
Onpa hauskaa tapailla varattua miestä ja moitiskella tätä moraalittomuudesta. Naisen logiikka on käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mies voi myös olla mustasukkainen naimisissa olevasta naisesta johon on ihastunut. Semmoisia ne ovat, eivät onneksi kaikki sentään.
En tiedä onko mustasukkaisuutta, vai harmittaako muuten vaan, kun kaikki muut puhuu hänen kanssaan keposesti niitä näitä, ja itsellä juuttuu sanat kurkkuun.
Tuttua. Mulla myös varattu heppu "kaverina". Vahtii mua kuin olisi oma ukkoni, vaikka ihan kavereita ollaan. On kyllä sanonut senkin, että olisi valmis seksiin kanssani milloin vaan, mutta toistaiseksi en ole ukkomiehistä ollut kiinnostunut.