Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuren maailman tuntua : Marika Fingerroosista tehtiin seksinukke

Vierailija
30.04.2022 |

Ensin luin että sketsinukke mutta ei. Onhan maailmalla monista seksijulkkiksista tehty kaikenlaista rekvisiittaa. Kimppa Kardashianin hajuvesikin taisi olla sen perseen muotoinen vai muistanko väärin.Nyt Marika Fingerroosin mukaan on muotoiltu seksinukke. EIkä oo halpa. Asiasta uutisoi tänään Hymy-lehti.https://hymy.fi/uutiset/no-huh-huh-marika-fingerroosin-muotoja-jaljitel…

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämän lähemmäksi aitoa tuntumaa et enää pääse. Tämän totesivat myös testiryhmämme jäsenet, tämä on suorastaan pelottavan hyvä!"

Eli tähän testiryhmään haalittiin ihmisiä jotka olivat jo kokeilleet aitoa Marikaa, tai sitten testiryhmä sai nyt tämän valmistuksen yhteydessä kokeilla? Ja luonnollisesti myös pöllönsilmää, kerta sekin tuotteeseen sisältyy? Ei kai ne muuten tuollaiseen osaa ottaa kantaa.

Miten tällaisen testiryhmän jäseneksi pääsee? Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
42/50 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti miettinyt, että minkähänlainen morkkis ja itseinho valtaa mielen, kun on hekuman hetken jälkeen kylppärissä suihkuttelemassa tuollaisen torson sisustaa puhtaaksi. Sitten se laitetaan saunan lauteille tai suihkun seinää vasten kuivumaan ja reflektoidaan omaa elämää ja valintoja.

Minkäköhän takia suhtautuminen miesten seksileluihin on vielä 2020-luvulla tämä ja samalla naiset saa tuhansia likejä, kun uppaa tubeen esittelyvideon uusimmasta satisfyer-hankinnastaan. Takapajula mikä takapajula.

Olen lainaamasi viestin kirjoittaja, ja olen mies. Vaikka tunnistan totta kai kuvailemasi ilmiön, niin ei omalla kohdallani kyse ole suhtautumisesta miesten seksileluihin; kyllä samanlainen (joskin varmaan lievempi) häpeä nousee minulle joka kerta, kun alan sulkemaan selaimen välilehtiä sen jälkeen kun Serlamytty on heitetty pyttyyn. Kyseinen häpeä/morkkis ei liity itse tekemiseen missään vaiheessa, ainoastaan heti sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä samanlainen (joskin varmaan lievempi) häpeä nousee minulle joka kerta, kun alan sulkemaan selaimen välilehtiä sen jälkeen kun Serlamytty on heitetty pyttyyn. Kyseinen häpeä/morkkis ei liity itse tekemiseen missään vaiheessa, ainoastaan heti sen jälkeen.

Pahoittelut pienestä off-topicista mutta tuosta löytyy foorumilla (jonkun muun luoma) ketju "runkkauksen jälkeinen morkkis", oli tässä hiljattain etusivullakin. Tuo on normaali reaktio ja tulee itselläkin nimenomaan ihan tavallisen runkkauksen perään muttei vielä sen aikana.

Hyvä tiedostaa kuitenkin, että se on reaktiona normaali.

Vierailija
44/50 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä palautusoikeus tuossa on?

Vierailija
45/50 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut pienestä off-topicista mutta tuosta löytyy foorumilla (jonkun muun luoma) ketju "runkkauksen jälkeinen morkkis", oli tässä hiljattain etusivullakin. Tuo on normaali reaktio ja tulee itselläkin nimenomaan ihan tavallisen runkkauksen perään muttei vielä sen aikana.

Mulle tulee ainoastaan "morkkiksen jälkeinen runkkis" eli kun olen solvannut jotain oikein ilkeästi, niin kiihotun siitä kun toinen pahoittaa mielensä, ja on pakko mennä onanoimaan.

Vierailija
46/50 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee ainoastaan "morkkiksen jälkeinen runkkis/strong>" eli kun olen solvannut jotain oikein ilkeästi, niin kiihotun siitä kun toinen pahoittaa mielensä, ja on pakko mennä onanoimaan.

Vierailija
47/50 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Piti sanomani että MORKKAUKSEN jälkeinen.

Vierailija
48/50 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteistamiseen on ainakin panostettu kun tuotteen esittelytekstin lukee eli yritetty saada tuotteesta mahdollisimman houkutteleva.

Se mikä päällimmäisenä tulee mieleen, niin jos joku nyt tai myöhemmin tosissaan harkitsee ostoa, niin kannattaa ainakin runkata ensin ja miettiä uusiksi, jottei kiihkoissaan tule tilanneeksi. Tämä vain yleistä pohdintaa allekirjoittaneelta, en ole aikeissa ostaa.

Ei nimittäin varmasti ole mukava yli kahtasataa euroa köyhempänä miettiä miten tuota piilottelee tai miten siitä hankkiutuu eroon jos ensimmäisen käyttökerran jälkeen katumus iskee. 😊

Toisaalta sitten taas eipä tuo varmaan loppupeleissä sen kummempi pohjimmiltaan ole kuin fleshlightit ym massoittain myydyt markkinajohtajat (ja samaa nimellä markkinoinnin ideaahan tässä selvästi käytetty) eli mitäpä tuota tuomitsemaan jos sen omistuksen ja käytön kokee pidemmällä ajalla itselleen hyvänä.

Vierailija
49/50 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla runkkua, ja tässä sitä runkkua tulisi kolmensadan euron edestä.

Vierailija
50/50 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo näytä mitenkään erikoiselta kapistukselta. Päätön ja jalatonkin vielä. Jos olisi tehty aidon kokoinen ja näköinen Marika realdoll-tyyliin, se olisi enemmän uutisoinnin arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi